Jump to content

Jaki regulator


mario70

Recommended Posts

Jak chcesz mieć dobry sprzęt to nie patrz na cenę. lepiej zainwestować raz, ale mieć dobre wyposażenie,

Odezwał się ten co chciał wsadzić najtańsze wyposażenie do benzyny przy tym obrażając innych użytkowników... :roll:
Link to comment
Share on other sites

Dzięki za propozycje.

 

Chyba się zdecyduję na PULSO DL 40A++.

Tutaj jest w dobrej cenie.

Domyślne ustawienia ma takie:

1. Opcja hamulca wyłączona.

2. Tryb timing high - duży dla silników typu „outrunner” oraz silników

posiadających 6-biegunów i więcej.

3. Krzywa gazu: liniowa.

4. Typ akumulatorów: pakiety Li-ion/Li-polymer.

5. Odcięcie zasilania przy spadku napięcia do: 2,7V dla Li-ion/Li-polymer.

6. Sposób odcięcia zasilania: delikatne. Zmniejszenie obrotów, gdy

napięcie osiągnie poziom odcięcia.

 

Czy one są ok? Z poziomu apki można tylko ustawić hamulec i timing.

Jedyne co mi trochę nie pasuje to zbyt niskie napięcie odcięcia więc nie wiem czy jest sens też kupować programator.

Link to comment
Share on other sites

miałem ten regulator i jest super, programator raczej nie potrzebny, z tego co pamiętam wszystko z drąga ustawiłem.

Dokładnie, mogę potwierdzić te słowa w 100%. Na hamowni przepuszczał nawet 60A i wcale mocno się nie nagrzewał, w locie nigdy nie odcięło mi zasilania.
Link to comment
Share on other sites

Sporo regulatorów ma próg odcięcia ustawiany od 2,7 do 3,2 v, stosowałem próg odcięcia 2,7 i nic się z aku nie działo (Poly Quest), bo to jest napięcie pod obciążeniem, ale wtedy należy bezwzględnie lądować. Przy progu odcięcia 3,0 v na celę po odcięciu silnika napięcie skacze na 3,4 - 3,5v na cele.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.