mario70 Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 Zamierzam kupić taki silnik do mojego SU-31 (rozpiętość 1m). Jaki regulator 40A o niewygórowanej cenie (~150zł) możecie polecić? Byłem zdecydowany na Turnigy Plush ale od dłuższego czasu jest niedostępny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarro Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 może taki http://www.emodel.pl/keda-regulator-40a-p-197.html albo z hc taki http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9482 osobiście mam turnigy 40 amperow ale w moim przypadku silnik włącza się dopiero gdy dam gza na 20%, trzeba by go chyba przeprogramować Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakuban Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 PULSO Link to comment Share on other sites More sharing options...
sak122 Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 Jak chcesz mieć dobry sprzęt to nie patrz na cenę. lepiej zainwestować raz, ale mieć dobre wyposażenie, ja mogę ci polecić ten regiel http://perfecthobby.pl/detale.html?id=3189 - ja mam Jeti i jestem zadowolony, a jak chcesz taniej to http://perfecthobby.pl/detale.html?id=994 Link to comment Share on other sites More sharing options...
radek872 Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 Mam Pulso 100A łatwo się programuje i ma wszystkie potrzebne funkcje.Cena jest dobra, a produkt sprawdzony i opisany w przeglądzie modelarskim zebrał sporo pozytywnych opinii Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malker Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 Jak chcesz mieć dobry sprzęt to nie patrz na cenę. lepiej zainwestować raz, ale mieć dobre wyposażenie,Odezwał się ten co chciał wsadzić najtańsze wyposażenie do benzyny przy tym obrażając innych użytkowników... :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mario70 Posted November 25, 2010 Author Share Posted November 25, 2010 Dzięki za propozycje. Chyba się zdecyduję na PULSO DL 40A++. Tutaj jest w dobrej cenie. Domyślne ustawienia ma takie: 1. Opcja hamulca wyłączona. 2. Tryb timing high - duży dla silników typu „outrunner” oraz silników posiadających 6-biegunów i więcej. 3. Krzywa gazu: liniowa. 4. Typ akumulatorów: pakiety Li-ion/Li-polymer. 5. Odcięcie zasilania przy spadku napięcia do: 2,7V dla Li-ion/Li-polymer. 6. Sposób odcięcia zasilania: delikatne. Zmniejszenie obrotów, gdy napięcie osiągnie poziom odcięcia. Czy one są ok? Z poziomu apki można tylko ustawić hamulec i timing. Jedyne co mi trochę nie pasuje to zbyt niskie napięcie odcięcia więc nie wiem czy jest sens też kupować programator. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakuban Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 miałem ten regulator i jest super, programator raczej nie potrzebny, z tego co pamiętam wszystko z drąga ustawiłem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek:D Posted November 26, 2010 Share Posted November 26, 2010 miałem ten regulator i jest super, programator raczej nie potrzebny, z tego co pamiętam wszystko z drąga ustawiłem.Dokładnie, mogę potwierdzić te słowa w 100%. Na hamowni przepuszczał nawet 60A i wcale mocno się nie nagrzewał, w locie nigdy nie odcięło mi zasilania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
radek872 Posted November 26, 2010 Share Posted November 26, 2010 Odcięcie przy 3V ustaw.Przy 2,7 to już aku spuchnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Oleksy Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 Sporo regulatorów ma próg odcięcia ustawiany od 2,7 do 3,2 v, stosowałem próg odcięcia 2,7 i nic się z aku nie działo (Poly Quest), bo to jest napięcie pod obciążeniem, ale wtedy należy bezwzględnie lądować. Przy progu odcięcia 3,0 v na celę po odcięciu silnika napięcie skacze na 3,4 - 3,5v na cele. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.