RobertK Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Opublikowano 16 Lutego 2011 Witaj paulusr wlot powietrza do turbiny to dość istotna kwestia. Powierzchnia chwytu nie może być zbyt mała bo w takim przypadku turbina ma wyrażnie mniejszy ciąg statyczny i nieco inną temperaturę gazów. Odnośnie prowadzenia dopływu powietrza czyli tzw. baypas-u od chwtu do rury poprawia to aerodynamikę przepływu(ciśnienie w kadłubie). Myśle że filtry o których piszesz by nie stawiały oporów musiałyby być sporych rozmiarów ( powierzchnia gabaryty ) A ponieważ jestem ciekawy sprawdzę to w praktyce na stanowisku. widoczna siatka chwytu i dalej bez kanału prowadzącego...
RobertK Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Opublikowano 15 Marca 2011 Mój Kangarro masa bez paliwa 6,6 kg !
Ignacy Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 Znalazłem na forum podobny temat z fotkami i filmikiem Jetta zakupionego na allegro. Rewelka. http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=27512
GiulioN Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 Tylko że to EDF, a tu mowa o prawdziwych Jetach. Co prawda tamten też interesujący
RobertK Opublikowano 28 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2011 Dzisiejszy dzień zapowiadał się nieźle ,niestety w miarę upływu czasu było coraz gorzej i ok godziny 13-tej na lotnisku w Ułężu była już mgła :evil: Mimo fatalnej widoczności postanowiłem oblatać mojego kolejnego Hotiego ;D Kałub póki co pokryty jedynie podkładem plus bardzo cieżkie skrzydła i usterzenie od "Rysikowego" :wink: modelu. Masa startowa ok 12,5 kg... phoenix ? :rotfl: :rotfl: :rotfl:
RobertK Opublikowano 26 Września 2012 Autor Opublikowano 26 Września 2012 Mój obecny (ekonomiczny) model treningowy
ECO400 Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 karlheinez gdzie najtaniej można dostać chowane podwozie pneumatyczne do tego rodzaju modelu?
RobertK Opublikowano 30 Września 2012 Autor Opublikowano 30 Września 2012 Najtaniej powiadasz ,to może tu: http://allegro.pl/po...2674377518.html , a tu mają nawet hydrauliczne... http://umstech.in/index.php
RobertK Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Sezon rozpoczęty Ten egzemplarz Hotspot-a bez paliwa waży 6,1kg !
piotr jet Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Witaj Robert. Już po oblocie???????????? Czy tylko kołowanie? Jutro wstawię kilka zdjęć w temacie Iskra. pozdrawiam Piotrek
RobertK Opublikowano 5 Maja 2013 Autor Opublikowano 5 Maja 2013 Cześć Piotr, do oblotu jeszcze trochę Pozdrawiam Robert
RobertK Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Opublikowano 22 Maja 2013 Niezaprzeczalnie model ma duże obciązenie powierzchni ,w związku z tym podejscie do lądowania odbywa się ze znaczną prędkością
Adam_K Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 L- 39 to piękny samolot.Czy kolega bedzie tak miły i poda nam wiecej informacji na temat tego modelu
RobertK Opublikowano 4 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2013 Bardzo proszę Model jest firmy C&C wersja ARF pod napęd EDF, rozp ok 1500mm,dł ok 1900mm, pusty waży 3200g wydaje się że jak na taką wielkość bardzo niewiele... Niestety te 3200g nie jest kwestią wyrafinowanej konstrukcji. Kadłub jest cienki wykonany z bardzo kiepskiej jakości szmaty szklanej (celowo nie użyłem słowa tkaniny) usztywniony szczątkowo prawdopodobnie weglem w zupełnie przypadkowych miejscach, wręgi łącznie z podwoziową wykonane z lekkiej sklejki gr 3mm!!!Laminaty malowane po wyjęciu z formy.(gdzieś czytałem że w formie...) Powierzchnie nośne jak to u chińczyków dość ciężkie ,konstrukcja z przekładką z pianki, laminowane próżniowo. Mój model waży nieco ponad 7kilo bez paliwa. Po oblocie stwierdziłem że muszę pozbyć się balastu z przedniej czesci kadłuba by zmniejszyć wagę modelu ,problem w tym że po przesunięciu silnika do przodu (foto) rura okazała się odrobinę za krótka
RobertK Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Opublikowano 23 Listopada 2013 Obiecałem koledze ,więc wklejam Kolejny hoti ze sterowanym wektorem ciągu
RobertK Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Opublikowano 24 Listopada 2013 Jeszcze kilka uwag odnośnie latania tym modelem. Wczoraj mimo nieciekawej pogody wykonałem kilka lotów z maksymalnie rozkręconą turbiną (ciąg ok 19 kg) dało się zauważyć bardzo duży moment pochylający, oraz znaczący efekt żyroskopowy ,model jest lekki zabiera jedynie 2L paliwa. Odnośnie wektora sterowany jest w dwóch płaszczyznach
paulusr Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Powalające "ratio" - 2:1? Zadziwiające co ten model przyjmie na garb od - 6 do 20 kg. Jest uniwersalny ... Nos opada po dodaniu gazu?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.