piotr jet Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 albo tu http://www.jettech.ch/e-eingang-pneumatik.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 jak daleko powinna znajdować się kierownica spalin od rury wylotowej.W instrukcji od silnika nie ma nigdzie podanego nawet orientacyjnego przedziału jak to ma być odległość. Jest jedynie wzmianka ze nie może być za blisko i za daleko ale jak sie dobiera tą odległość to nie wiem. Po zdjęciach niewiele można wywnioskować bo każdy ma inaczej, czy to jest uwarunkowane długością rury czy jakimś innym parametrem ? Rurę masz z dużym lejkiem ? takim: czy bez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solainer Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Rurę mam z lejkiem podobnym ale trochę inny kształt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 czyli małym ??? takim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solainer Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Muszę zrobić mu zdjęcie ale to by było coś podobnego ma taką wargę jak ten na filmie ale jest szerszy od rury gdzieś o 1 centymetr edit Taki mam pierścień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solainer Opublikowano 13 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Troszkę ogarnęliśmy przy modelu i już można było sprawdzić na własnej skórze jakir to uczucie jak się odpala taki silnik. Wrażenia bezcenne teraz trzeba działać dalej i ten bałagan który jest w przodzie kadłuba uprzątnąć, poskładać do końca instalacje pneumatyczną i elektryczną coraz bliżej pierwszego lotu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekRG Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 No po prostu miodzio! Brak słów.... Coś pięknego! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Jeden teścik i łozyska do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solainer Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 A niby dlaczego się mają rozsypać łożyska skoro wszystko przebiega prawidłowo i cały proces rozruch i gaszenia jest wykonany zgodnie z instrukcja ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vader Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Jeden teścik i łozyska do wymiany Nie tak prędko :lol2: Łożyska powinny wytrzymać 20 h pracy. :faja: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toretto1995 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Dwadzieścia godzin ciągłej pracy..? czy ogółem dwadzieścia godzin latania i do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solainer Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 25 godzin do przeglądu który wcale nie wiąże się z wyminą łożysk choć przeważnie sie je wymienia, przynajmniej tak o tym czytałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 A niby dlaczego się mają rozsypać łożyska skoro wszystko przebiega prawidłowo i cały proces rozruch i gaszenia jest wykonany zgodnie z instrukcja ?Zatkało kakało Nie dosc ze drogie w zakupie to i drogie w exploatowaniu. Oby emocje były adekwatne do wydatków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olecki75 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Zatkało kakało Nie dosc ze drogie w zakupie to i drogie w exploatowaniu. Oby emocje były adekwatne do wydatków Wcale nie takie drogie. To jeszcze nie jest najdroższa forma modelarstwa. Drożej wychodzi zabawa w modelarstwo kolejowe. Taka makieta to studnia bez dna a wszystko dla kilku pociągów jeżdżących w kółko, sterowanych obecnie w większości przez komputer. Oto przykład: http://forum.modelarstwo.info/viewtopic.php?f=43&t=7753 Trochę ponad 5m? za ponad 50000 ( słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wygląda przepięknie, ale co z emocjami :?: @solainer Fajny model, dobra robota. Kolega Major się nie zna . Gdzie go będziesz oblatywał? Chętnie zobaczył bym go w locie na żywca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 To jeszcze nie jest najdroższa forma modelarstwa. Drożej wychodzi zabawa w modelarstwo kolejowe. Taka makieta to studnia bez dna a wszystko dla kilku pociągów jeżdżących w kółko, sterowanych obecnie w większości przez komputer. Oto przykład:. Ale co to ma byc? Zadne porównanie. Myslisz ze kolega Solainer przesiadze się z JET-a na kolejke ? CHyba po to by jej tam VREN-a wsadzic i zobaczyc jak szybko przejedzie od stacji do stacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solainer Opublikowano 18 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Nie przesadzajmy z tą drożyzną sam sinik odrzutowy nie jest aż taki drogi i porównując go z dobrym sinikiem tłokowym o podobnym ciągu cenowo wyjdzie nam coś podobnego. Po prostu duże modele nie są tanie i tyle a za jakość trzeba płacić Pytasz o emocje to powiem ze samo kompletowanie podzespołów sprawia satysfakcje. Buduje model z elementów z którymi wcześniej nie miałem styczności. Składasz coś pierwszy raz i widzisz pierwszy raz jak to działa. Daje to sporo wrażeń. Czuje się jakbym robił pierwszy model w życiu. Przy pierwszym odpaleniu silnika tak mi się trzęsły ręce ze dobrze ze tego na żadnym filmie nie wiać Balem się a jednocześnie chciałem zobaczyć jak to zadziała i czy za chwile nie stanie w płomieniach jak na niejednym filmie na youtube. I spokojnie na kolejki się nie przesiądę wole modele latające Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olecki75 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Ale co to ma byc? Zadne porównanie.Czytaj proszę ze zrozumieniem. Piszesz, że jety są drogie, wypisujesz głupoty o łożyskach i zastanawiasz się nad stosunkiem wydatków do emocji, więc przytoczyłem przykład modelarstwa kolejowego gdzie ten stosunek wydatków do emocji jest z punktu widzenia modelarza RC jeszcze bardziej niekorzystny. Jak już Solanier pisał, wyobraź sobie podobnej wielkości model z silnikiem gwiazdowym, np. 9-cio cylindrowym. Cena porządnego silnika może przewyższyć cenę turbiny.Myslisz ze kolega Solainer przesiadze się z JET-a na kolejke ?A niby czemu mam tak myśleć? Napisałem gdzieś by się przesiadł? Wiem doskonale jaka fascynująca jest zabawa z odrzutowcami i jaką frajdę to daje, obojętnie czy model napędzany jest turbiną czy pulso. Mi też się marzy Me-262 na dwie turbinki lub MiG-29. Cieszy mnie każdy taki model w powietrzu i każde podobne przedsięwzięcie. Sam na razie muszę zadowolić się małymi elektrykami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solainer Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 zgadzam się z kolegą dla niektórych zbieranie monet po kilka tysięcy pln jest emocjonujące wiec porównanie wydatków z emocjami jest trochę nie na miejscu, Widzę ze różne emocje wzbudza sam temat modeli z takim napędem i jakieś dziwne o nich wyobrażenie a tak naprawdę nie są one wcale takie mistyczne :Narazie nie pisze nic więcej bo nie wiem jak będzie z lataniem, troszkę przeraża mnie czas reakcji turbiny na ruch drążka gazu. boję się lądowania bo nieudane podejście z długim oczekiwaniem na ciąg może się skończyć efektywnym gongiem a treningu na tak ciężkim modelu nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 troszkę przeraża mnie czas reakcji turbiny na ruch drążka gazu.Solainer ,a jak masz ustawioną akceleracje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solainer Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Narazie mam domyślne ustawienia zabardzo nie wiem gdzie to się zmienia Musze znowu zasiąść do instrukcji. Jak ustawić to najlepiej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.