laminat Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Chciałbym poznać opinię kolegów na temat tych dwoch silników. Jedynym dla mnie kryterium jest moc maksymalna i stabilnosc pracy w locie. Zywotnosc silnika w tym wypadku nie jest absolutnie porzadana (na poziomie max 10 godzin pracy). Czy ktos z kolegów mogłby mi podpowiedziec który silnik wg powyzszych kryteriow jest lepszy? Chciałbym sie tez dowiedziec jaka jest mozliwość zwiększenia mocy takiego silnika nie ingerujac w niego. Moim zdaniem to chyba tylko i wyłacznie odpowiednie docieranie jednak z checia posłucham innych rad. Tak dla scisłości nie piszcie o innych silnikach, nie piszcie o bezsensownosci kryteriow ktorymi sie posługuje i darujcie sobie uwagi jak chcesz poprwic silnik nic przy nim nie robiac bo to wszystko jest podytkowane regulaminem konkursu w ktorym uczestnicze i nie zamierzam sie z tego dalej tłumaczyc bo nie ja go układałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Pewnie jedną z możliwosci zwiększenia mocy jest rura rezonansowa, jak w FSR-ach, tylko, że wtedy obroty constans. http://www.mh-aerotools.de/airfoils/javapipe_en.htm Ale może bardziej doświadczeni w tej materii koledzy się wypowiedzą. Może podżarzanie w locie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Kolego Twoi poprzednicy z Wrocławia na naszej zeszlorocznej edycji próbowali juz "dopalacza", niestety nie ma co kombinowac z silnikiem bo i tak sędziowie to odrzucą A co do wewnetrznych modyfikacji...... no to chyba gra nie na tym poziomie ?? :faja: My robilismy rozeznanie i wychodzi jednak na OSa, Magnumy sa bardzo niepowtarzalne - jedne chodza zajebiscie, inne tego samego modelu do dupy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 na naszej zeszlorocznej edycji próbowali a co to za konkurs :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laminat Opublikowano 21 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 co do kombinowania z silnikiem to sie nie zgodze i planow nie zarzuce o ile moi poprzednicy co dobrze ujałes bo w tym roku nasz team jest zupełnie nowy wiedzieli ze jest nikła szansa takiego eksperymentu o tyle to nie jedyna droga. oczywiscie we wnatrz silnika nic majstrowac nie mozna rura tez odpada zadany jest seryjny tłumik. P.S - konkurencja nie spi. pytanie jaka uczelnie reprezentujesz i gdzie jedziecie w tym roku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tochy Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Aerodesign? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 tak AeroDesign - jest to konkurs organizowany przez miedzynarodową organizację inżynierów, w tej akurat edycji zawodów nalezy zaprojektowac, zbudowac model który uniesie jak najwieksza mase dodatkowa przy jak najmniejszej masie wlasnej. Kolego, reprezentuje Wyższa Szkołę Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie Jedziemy na edycje w Teksasie - a Wy ?? Jestem ciekaw Twoich zmagań z silnikiem bo nie widze innej opcji na nie zmienianie konstrukcji silnika, smigla,paliwa aby zwiekszyc moc. Ale moze masz cos w rekawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAX Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Po zawodach w USA, proponuje zorganizować polską edycję z tego co zostało , bo porównanie wyników z edycji East i West nie jest miarodajne Hehehe… pozdrowienia od konkurencji :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 jestem za ! aczkolwiek z PW to nie pisze sie konkurowac bo to wiadomo ze w d*** dostaniemy Macie zaj**** baze dydaktyczno-techniczna !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAX Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Już po zawodach, pora rozwinąć temat drogi Kolego... W klasie Regular nie udało nam się uwiecznić wyniku w postaci uzyskanych punktów. Patrząc na tabelę z wynikami możecie być spokojni o Swoją pozycje w ewentualnej "polskiej edycji" :twisted: I tu może być ciekawie Jak nasz pilot trochę potrenuje lądowania to te 16,5kg wyląduje bez ścinania ośki kółka A jeśli chodzi o klasę Advanced to już inna bajka. Dla naszej konstrukcji Evolution nie możemy znaleźć konkurencji na świecie, a co dopiero w Polsce... Nie mniej chcemy przełamać granicę 20kg, więc będzie na co popatrzeć Podejmiecie wyzwanie? Będzie to fantastyczna okazja, żeby się spotkać, wymienić doświadczeniami, pogawędzić przy ... W końcu trochę polskich inżynierów odwiedziło USA w tym roku Czekam na reakcję. 8) Może ktoś zaproponuje ewentualne miejsce takich rozgrywek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Nasz model zakonczył żywot na drzewie podczas pokazów dla TVP Także tym modelem nie podejmiemy walki. Zapraszam na Bezmiechową na zawody SMILu pod koniec września tego roku. Nie planujemy co prawda udziału jako zawodnicy, ale bedziemy jako obserwatorzy Co do "wlatania" waszego pilota to rozumiem, że już wkońcu kogoś macie ? czy znowu dacie latać jakiemuś amerykańcowi ? :faja: Musisz kolego zrzucić trochę z tonu bo wkońcu ktoś Was utemperuje - np Warszawka z która żaden polski( a jak pokazali na zawodach i światowy) zespół nie może konkurować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.