Skocz do zawartości

Precisionaerobatics extra 260.


Rekomendowane odpowiedzi

Przy wtyczce kable są zaizolowane taśmą, poza tym jakby się przy wtyczce zwarło to bec który dostarczał napięcie do odbiornika też by się spalił.

 

Tak ten napęd się sprawdzał, dawał olbrzymi zapas mocy i wcześniej się nie przegrzewał latając w 1.6kg akrobacie... :roll: Na poprzedniej stronie napisałem co siedzi w mojej extrze. :wink:

andrzej351

Twojemu zestawowi coś dolega, przeprogramuj regulator, sprawdź czy nie masz włączonego EPA na kanale gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 222
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Twojemu zestawowi coś dolega, przeprogramuj regulator, sprawdź czy nie masz włączonego EPA na kanale gazu.

według mnie z napędem wszystko jest ok.

EPA nie jest włączone a regulator pracuje na nastawach fabrycznych (MYSTERY 40A)

 

silnik i regulator ze śmigłem APC 13x6,5 jest lekko ciepły po kilkusekundowej pracy na maksymalnych obrotach.

 

wyczytałem gdzieś że w tych silnikach SK 35-36 910Kv może się znacząco różnić liczba Kv i może ten mój ma niższą niż ta którą podaje producent.

 

wszystko jeszcze sprawdzę podczas lotu bo jak na razie latałem tylko na tych śmigłach:

 

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7960

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9349

 

APC-aka założyłem wczoraj i jeszcze nie latałem na nim,jednak podczas prób czuć było małą poprawę (model bardziej wyrywał się do góry)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale albo pakiet 3s i zejsc z wagi albo pakiet 5s 2200 i bedzie ogromny nadmiar mocy

to już nie będzie to samo,z pakietem 5S to będzie latająca cegła.przy takiej wadze model straci swoje najlepsze walory.

 

polatałem dzisiaj trochę ze śmigłem 13x6,5 i pakietach 2200,czuć było lekką poprawę w dynamice lotu ale według mnie to nie jest jeszcze to.

kiedy założyłem 1300 3S było już dużo lepiej,dobre wyjście z zawisu a czas lotu wyniósł ok 10 min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

witam po dłuższej przerwie!!!

 

zmagań z moją EXTRą ciąg dalszy...

 

postanowiłem zakupić dedykowany silnik do tegoż modelu THRUST 30,kupiłem go oczywiście w NASTIKu (bardzo profesjonalna obsługa!!!).

 

dzisiaj polatałem modelem już z nowym silnikiem,jest delikatna poprawa ale to wciąż nie to czego bym chciał.

dziwne dla mnie jest że na śmigle APC 12X6 extra miała lepszą dynamikę niż ze śmigłem 13X4,latając na silniku TURNIGY odbywało się to proporcjonalnie do wielkości śmigła (12x6 dobry ciąg, 13X4 lepszy ciąg)

 

w obecnej konfiguracji do lotu (THRUST 30,ESC MYSTERY 40A SBEC,li-po 2200mAh 25C) model waży 990gr.

 

czy jest możliwe że regulator nie daje odpowiedniej mocy na silnik i przez to osiągi modelu są tak słabe???przecież według PA ten silnik ze śmigłem APC 13X4E daję ciąg prawie 2,7kg!

 

dodam że z regulatorami MYSTERY miałem ostatnio nie miłe doświadczenia,jeden trafił mi się niesprawny (działały tylko serwa a silnik nawet nie piknął) a drugi wolno reagował na drążek gazu i nie można go było przeprogramować.

 

czy ma ktoś z was jekieś pomysły??

 

pozdrawiam!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to jest wina pakietu, sprawdź napięcia pod obciążeniem, jak masz to załóż jakiś inny chociażby do samych testów.

Co do regulatora sprawdź jaki masz ustawiony Timing, samej mocy regulator nie ogranicza, prędzej się spali niż ograniczy prąd (choć niektóre mają zabezpieczenia przeciążeniowe).

Jaki to jest jest w ogóle regulator ten BlueSyries czy taki w żółtej koszulce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie masz cos z regulatorem lub pakietem. Bo cos takiego nie powinno wystapic. Mam co prawda inny zestaw napedowy tzn torque 2818/900 i castle creations 45A i nie mam zadnych problemow w modelu 1200g i 4s. A sadze, ze nie byloby najgorzej na cal wiekszym smigle i 3s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za wszystkie podpowiedzi.

 

regulator to MYSTERY 40A SBEC

 

2 pakiety to FLIGHTMAX 2200 mAh 3S 25C i 1 pakiet RHINO 2150 mAh 3S 25C

wszystko świeże i 100% sprawne,po kilku cyklach.

 

spróbuję przeprogramować jeszcze ten regulator który mam a także na próbę podłączę inny regulator z kolegi KATANy MD też z PA która wymiarami i wagą jest wręcz taka sama jak EXTRA 260.

myślę że ta ostatnia próba rozwieje moje wszelkie wątpliwości.

 

najbardziej subiektywna opinia byłaby od kogoś kto ma taką EXTRę z dedykowanym do niej napędem ale jak na razie nikogo takiego nie poznałem.

 

pozdrawiam!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien, że silnik osiąga maxymalne obroty?

 

Daj drążek gazu na max, podłącz zasilanie, poczekaj z 2-3sekundy, ściągnij drążek na minimum, odłącz zasilanie i dopiero sprawdź obroty silnika.

Jakie masz śmigło? APC czy drewniak?

 

Zauważ, że ten silnik nie ma zbyt wysokiego KV więc APC spada sprawność, jak założyłeś śmigło mniejszej średnicy obroty wzrosły i MOŻE APC zyskało większą sprawność ale ciąg był słabszy i odczułeś wzrost dynamiki.

 

Moim zdaniem najlepsze są śmigła drewniane Xoar lub Turnigy ultra light.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zestaw napedowy tzn torque 2818/900

własnie kolega w swojej katanie ma ten silnik i śmigło APC 13X6,5

 

Jesteś pewien, że silnik osiąga maxymalne obroty?

wydaje mi się że właśnie nie i dlatego za całą sytuację winię regulator.możliwe że timing jest źle dobrany i dlatego silnik nie osiąga odpowiedniej mocy.

 

testowałem różne śmigła,mam też turnigy drewniane 13X6 tylko że na silniku THRUST 30 jeszcze go nie testowałem.z silnikiem TGY SK 3536 910Kv było względnie.

według mnie śmigła APC mają najlepszą sprawność i wyważenie.

 

wszystko dokładnie o wyposażeniu mojej extry opisałem we wcześniejszych postach.

 

dodam jeszcze że kiedy ładowałem pakiety po wczorajszych lotach to do pakietu 2200 na którym latałem 13 minut weszło ok 1200 mAh,do pakietu 1300mAh wylatane 10 minut weszło ok 1250 mAh.

po tym ewidentnie widać że regulator ogranicza moc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam że tak post pod postem

 

problem rozwiązany!!!

 

tak jak przypuszczałem wina leżała po stronie regulatora.trzy regulatory MYSTERY 12A;30A;40A które kupiłem na stronie HK okazały się porażką.być może to niefortunny zbieg okoliczności ale już więcej tego badziewia do ręki nie wezmę.

 

http://www.atlantahobby.com/Store/pc/45-Amp-Air-Boss-Elite-171p7069.htm

 

po zamontowaniu regulatora takiego jak ten z powyższego linku w moją EXTRę wreszcie wstąpiło życie!!!model wyrywał się do góry już na połowie gazu (śmigło 13X6 ultra light TURNIGY) poprzednio dopiero po 3/4 gazu.

 

nie pozostaje mi nic innego jak zamówić odpowiedni regulator...

 

http://www.nastik.pl/quantum-thrust-p-3202.html

 

pozdrawiam!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzej, próbowałeś w jakiś sposób przeprogramowywac regulator?

witam!!!

 

Paweł,próbowałem wszystkich kombinacji i nic to nie dało,tak jak pisałem w ostatnim poście po podłączeniu regulatora AIRBOSS 45A silnik zyskał ok 20% więcej mocy.

 

ewidentnie wina leży po stronie regulatora.POTWIERDZONE!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.