Skocz do zawartości

Brak mocy..


alkraj

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś latałem na pakiecie Turnigy, 2200, 20-30C i w ogóle nie było różnicy. Tyle, że w modelu Dołączona grafika jest on na wcisk otoczony EPP (a to izolacja), z góry przykryty kabinką. Pakiet był ciepły i w ciepłym aucie wkładany, a potem sam się nagrzewa w czasie pracy. Za to kamerka breloczkowa działała tylko 10 minut.

Hejka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja latałem speedem na pakiecie dosyc starym, 3E model ,2S 1800 mAh 15c chyba ,do tego miałem uchyloną klapkę od modelu,gdzie jest regulator ,żeby się chłodził.Tam też znajdował się pakiet ,więc dmuchało na niego zimno,a było dosyć mroźno i właśnie było widać spadek mocy ,nie jakoś tragicznie ,ale było widać ,skrócił się też czas latania ,pakiet szybko się rozładowywał.

Co ciekawe mam jeszcze stary pakiet WOW RC 1600 mAh, 2s 20-25c i tych objawów na mrozie nie było,tak więc to też zależy na jaki akumualtorek się trafi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli pakiet 20C lub mniej to wina niskiej temperatury.

Pakiet właśnie mam 20C. Silnik daje o 150g ciągu mniej, ale jest dość duży (tgy 35-30C) żeby easy star latał i miał nawet nadmiar mocy. Interesowało mnie najbardziej czym jest spowodowany taki spadek mocy - już wiem dokładnie. Na szczęście to nie uszkodzenie sprzętu :wink:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez tak mialem dzis z kataną.. zawis na max gazie ( silnik tgy 3548-800 , pakiet 2650 20c 4s regler plush 80 i smiglo 13x4)

 

model wazy okolo 1,3kg i w lecie na tym samym wyposarzeniu wisiał na 3/4 gazu i ciagnal potem w gore az milo.. a teraz cos nie chce..

 

pakiet ladowany max 8 razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed lotem w ujemnej temperaturze należy nagrzać pakiet, chociażby w kieszeni spodni :) Napięcie w niskiej temperaturze diametralnie maleje. Im mocniej nagrzejemy tym lepiej (ogrzewanie w aucie na maxa sprawdza sie idealnie). W locie nie ma to juz znaczenia poniewaz pakiet pod obciazeniem grzeje sie od środka. W związku z tym w szybowcach nie nalezy wylaczać silnika na dluzszy okres, po kilku chwilach złapiemy F/S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.