alkraj Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Latałem dzisiaj easy starem i odczułem straszny spadek mocy silnika.. Czy to normalne, że na mrozie tak się dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcus Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 W niskich temperaturach akumulatory padają szybciej, co za tym idzie silnik szybciej traci moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomnow95 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Ale o jak szybko od startu odczułeś spadek mocy? Ja latałem wczoraj rexem 500 i i byłem w powietrzu zaledwie 1,5 krócej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkraj Opublikowano 26 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Właśnie o dziwo już na ziemi model nie miał mocy, chociaż akku naładowane przed wyjściem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcus Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Dobrze że to dodałeś, to zmienia postać rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomnow95 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 W takim razie nie jest to najprawdopodobniej wina niskiej temperatury. Możliwe, że masz naderwane uzwojenie w silniku. To jest bezszczotka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Jeśli pakiet 20C lub mniej to wina niskiej temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrp Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Dziś latałem na pakiecie Turnigy, 2200, 20-30C i w ogóle nie było różnicy. Tyle, że w modelu jest on na wcisk otoczony EPP (a to izolacja), z góry przykryty kabinką. Pakiet był ciepły i w ciepłym aucie wkładany, a potem sam się nagrzewa w czasie pracy. Za to kamerka breloczkowa działała tylko 10 minut. Hejka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 No to ja latałem speedem na pakiecie dosyc starym, 3E model ,2S 1800 mAh 15c chyba ,do tego miałem uchyloną klapkę od modelu,gdzie jest regulator ,żeby się chłodził.Tam też znajdował się pakiet ,więc dmuchało na niego zimno,a było dosyć mroźno i właśnie było widać spadek mocy ,nie jakoś tragicznie ,ale było widać ,skrócił się też czas latania ,pakiet szybko się rozładowywał. Co ciekawe mam jeszcze stary pakiet WOW RC 1600 mAh, 2s 20-25c i tych objawów na mrozie nie było,tak więc to też zależy na jaki akumualtorek się trafi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkraj Opublikowano 26 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Jeśli pakiet 20C lub mniej to wina niskiej temperatury. Pakiet właśnie mam 20C. Silnik daje o 150g ciągu mniej, ale jest dość duży (tgy 35-30C) żeby easy star latał i miał nawet nadmiar mocy. Interesowało mnie najbardziej czym jest spowodowany taki spadek mocy - już wiem dokładnie. Na szczęście to nie uszkodzenie sprzętu :wink: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 tez tak mialem dzis z kataną.. zawis na max gazie ( silnik tgy 3548-800 , pakiet 2650 20c 4s regler plush 80 i smiglo 13x4) model wazy okolo 1,3kg i w lecie na tym samym wyposarzeniu wisiał na 3/4 gazu i ciagnal potem w gore az milo.. a teraz cos nie chce.. pakiet ladowany max 8 razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diem Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Przed lotem w ujemnej temperaturze należy nagrzać pakiet, chociażby w kieszeni spodni Napięcie w niskiej temperaturze diametralnie maleje. Im mocniej nagrzejemy tym lepiej (ogrzewanie w aucie na maxa sprawdza sie idealnie). W locie nie ma to juz znaczenia poniewaz pakiet pod obciazeniem grzeje sie od środka. W związku z tym w szybowcach nie nalezy wylaczać silnika na dluzszy okres, po kilku chwilach złapiemy F/S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.