lesiulek Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 mam kolejne pytanie kupiłem podkład pod palene takie coś i mam pytanie czy te 5,5mm wystarczą czy warto by było troche podkleić?
madrian Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Wystarczą do większości modeli. Informację o grubości pianki masz w planach danego modelu. Przy zmianie grubości, musisz niestety poprawić plany, bo nie będą się zgadzać niektóre wymiary, szczególnie wpusty i otwory.
lesiulek Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 własnie jest 6mm a ja mam 5,5mm będzie różnica czy raczej nie? i jeszcze pytanie jak zaokrąglić tą pianke bo widze że ona jest dość sztywna czy istnieje możliwość rozgrzania jest i zagięcia czy raczej przepali?
Matrik123 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Nie a jak już będzie to nie wielka ;] Trochę pokombinujesz i powinno być dobrze ;]
lesiulek Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 czyli nie mogę tego suszarką lekko podgrzać ?
madrian Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Gadał dziad do obrazu... :roll: Matrikowi chodziło o grubość, tylko zapomniał o tym wspomnieć i wyszło dzikie połączenie. Oczywiście możesz podgrzać suszarką. Będzie nieco elastyczniejszy. Inny patent to oklejenie taśmą samoprzylepną. Pianka nie będzie tak bardzo pękać przy naginaniu, jak bez taśmy. Po prostu oklejony depron inaczej rozkłada siły nacisku. Robi się coś w rodzaju kompozytu. Po zastygnięciu kleju, taśmę można zdjąć, albo zostawić np. do malowania.
lesiulek Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 ok czyli to mam z głowy teraz następne pytanie czy jeżeli nagnę znacznie projekt i wrzucę co modelu turbine gdzie powinien być silnik z śmigłem to statnie się coś z aerodynamiką czy coś? chodzi o to że chce wyciąć minimalnie większe boczne sciany tak aby zmieściła się tam turbina
Cimek Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Nic się nie stanie z aerodynamiką nie powinno być żadnego problemu,sam myslalem ostatnio nad Skrzydełkiem z silnikiem turbinowym, uwielbiam głos tego "wiatraczka"
lesiulek Opublikowano 31 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2010 Ok dobra teraz kolejne pytanie czy jest możliwość zamontowania 4 serw jeżeli w poprzednim modelu miałem 3?
karlem Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Ok dobra teraz kolejne pytanie czy jest możliwość zamontowania 4 serw jeżeli w poprzednim modelu miałem 3? ? Możesz rozwinąć? Bo wynika, że jak zacząłeś od 3 serw, to już tak do końca życia, a raczej nie o to chodzi.
karol96 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Ok dobra teraz kolejne pytanie czy jest możliwość zamontowania 4 serw jeżeli w poprzednim modelu miałem 3? Tak, pod warunkiem, że przy odbiorniku masz wolny kanał.
lesiulek Opublikowano 31 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2010 kolejne pytanie xD a wiec na projekcie pisze że :odbiornik,serwa,bateria itp mają być na samym przodzie samolotu F-16 a z tyłu tylko turbina czy nie myślicie że przód nie będzie za lekki?może lepiej nagiąć znowu projekt i dać po srodku wszystko?
Cimek Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Boże, boże jak by to Ładziak napisał grzecznie. Czytaj fora, informacje na temat modeli, środka ciężkości. Zbudujesz model, wsadzisz samą turbinę z regulatorem i będziesz później myslał gdzie umieścić pakiet aby środek ciężkości był prawidłowy. Tak szczerze z Twoim tokiem myślenia i rozumowania ciężko widzę tego jeta zbudowanego EN D
karlem Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 ...czy MUSISZ zaczynać od najbardziej wymagjących modeli??? Czy nie lepiej nauczyć się latać trenerkiem?
lesiulek Opublikowano 1 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2011 Z całym sZacunkiem Cimek ale kur*a ma* jak nie chce odpowiadać to sieć ciho bo się nie pytam o mój tok myślenia tylko o zupełnie inna rzecz wiec jak nie chcesz odpowiadać tylko któryś raz z rzędu będziesz mi mówił jaki ja to jestem głupi ze buduje jeta a co ci do tego chłopie ? Jak nie odpowiadasz na moje pytania to nie pisz wcale przynajmniej inni użytkownicy przekazuja mi te informacje w inny milszy sposób a nie wyzywaja mnie rozumiesz ? A po drugie jest to temat o nazwie :Od czego zacząć ? Wiec mam prawo pytać się jak się wkłada baterie do bilota czy gdzie są skrzydła w samolocie wiec nie wyjeżdżaj z takimi tekstami
Łukasz K. Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 No właśnie dział od czego zaczać? i co tuu robi jet?? Sorry ale zadajesz takie pytanie że,dziwne że ty chcesz jeta budować.Każdy by chciał od razu latać odrzuowcem kilkaset km/h,ale uwierz mi bez podstawowej wiedzy ty prędzej kogoś zabijesz(jeżeli ten jet poleci)
Gość Anonymous Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Za dużo pytasz ,a za mało czytasz. Na wszystkie pytania znajdziesz odpowiedzi na forum.SZUKAJ
lesiulek Opublikowano 1 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2011 Teraz to mnie rozwaliles co mnie obchodzi ze każdy z was latał jakimiś Toto czy wicherek ? Róbcie sobie nawet latawce ale jak zadaje pytanie dotyczące jet-a to wy mi opowiadacie o jakiś toto;| Jak bym chciał wybudować jakiś śmieszny model to by się pytał o wiecherka tak? A nie o jeta no bez jaj teraz to już wy nie czytacie co pisze. Pod tematem ;Od czego zacząć pisze wyraźnie ze mogę zadawać najdziwniejsze pytania wiec jak nie chcecie odpisywać to proszę bardzo nie piszcie.Widzę ze są tu poważni ludzie z którzy z chęcią pomagają a nie gadają o dupie marynie :/
meteor Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Zmień ton swoich wypowiedzi w stosunku do innych i pisz staranniej.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.