Gość Anonymous Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Sam pisałeś na początku że jesteś ZIELONY w tym temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesiulek Opublikowano 1 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 No własnie dlatego się pytam o różne rzeczy ale jak się pytam o Jeta to znaczy o Jeta a nie o jakiegoś trainera czy coś w tym stylu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Napiszę Ci tak, Twój jet, skończy jak gripen znając Życie... zniechęcisz się do modelarstwa i tak zobaczysz... Dlatego ludzie proponują Ci trainery, dlatego żebyś mógl w spokoju nauczyć się latać, a później na tym wyposażeniu zrobisz sobie jeta i będziesz miał frajdę z latania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesiulek Opublikowano 1 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 ale niestety nie ten charakter ja nie lubię zaczynać od łatwych rzeczy wole żeby się rozbił niż żeby budować trainera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 "Rób co chcesz Dup co chcesz Zresztą Ja mogę gadać A Ty i tak pójdziesz swą ścieżką" Jeżeli masz pełno kasy no to droga stoi przed Tobą otworem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Na dach budynku też można wjechać windą, a można wspiąć się po ścianie. Kto wybiera jaką drogę to jego sprawa. A co myślą inni, na temat tego wyboru, to ich sprawa. Kolega lesiulek wie, gdzie jest winda i nie chce nią jechać. Proponuję zatem zostawić ten temat. Jak zleci z balkonu - wtedy może po rehabilitacji zapyta się o windę. Druga sprawa, to forum jest skarbnicą wiedzy, a nie chatem. Wiedza tu zgromadzona nie zniknęła po odświeżeniu strony. Jest dział na temat Jet-ów i podobnych konstrukcji. Jest tam mnóstwo informacji, tylko poczytać relacje z budowy i oblotów. I dowiesz się gdzie są te skrzydła w samolocie i dlaczego akurat tam. Bycie zielonym, nie oznacza zwolnienia lekarskiego z nauki. A ty prezentujesz typowy syndrom "cwanego małolata" - Nie znam się, zaczynam, nie chce mi się szukać i uczyć. Dajcie mi to na tacy od razu. I to właśnie denerwuje sporo osób. A szczególnie dziś, gdy mewy głośno tupią i dziobią modele. :wink: Przyznaj się tak uczciwie - ile relacji z budowy depronowych modeli EDF, przeczytałeś? Niech zgadnę? Właśnie miałeś zamiar to zrobić? 8) Zasadniczo, budowa Jeta nie różni się tak bardzo od budowy innych modeli, z napędem z tyłu. Podlega tym samym zasadom, minimalnie modyfikowanym pod specyfikę modelu. W projekcie autor zapewne podał środek ciężkości. Warto zatem najpierw wykonać model wg projektu. Wprowadzanie poprawek ma sens dopiero wtedy jak wiesz, jak się model zachowywał na polecanych ustawieniach. Nikt ci nie może dać gwarancji, że jak ustawisz np. serwo o centymetr dalej to model będzie lepiej latał. Takie wnioski możesz wyciągać dopiero po zaobserwowaniu zachowania modelu w powietrzu. Generalnie Silnik, regulator ustaw tam, gdzie pasuje. Odbiornik, serwa - staraj się umieścić tak blisko SC jak to możliwe. A resztę wyważenia dokonujesz przesuwaniem pakietu - więc należy zadbać o miejsce, by móc go przesuwać. Czasem, może się okazać, że konieczna będzie wymiana pakietu na lżejszy/cięższy, by uzyskać wyważenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz K. Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 madrian, ale Pan jest cierpliwy do tych nowych,w każdym temacie tego typu Co do lesiulka rób co chcesz daj tylko filmik z lotu to się trochę pośmiejemy :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesiulek Opublikowano 1 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 spoko dam filmik z lotu kolego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesiulek Opublikowano 1 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 słuchajcie wystąpił problem dziś oglądałem części i zauważyłem że jedna z łopatek w turbinie praktycznie pękła na pół jeszcze się trzyma ale licho jak myślicie czym to najlepiej podkleić super glu? kropelka ?czy coś innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Pierwsza sprawa, nie pisz posta pod postem, druga sprawa jeżeli chcesz stracić oko, to rób jak chcesz. Było parę takich mądrych ludzi co kleili nawet śmigła GWS i stracili co nieco... Chcesz kleić łopatki turbiny ? Siła odśrodkowa zrobi z poklejonej łopatki miazgę... Ale rób jak chcesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Oooo widzę że kolega odradza na początek JETA na sam próbuje coś tam poskładać choć z marnym skutkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Lesiulkowi chodzi o "jeta" elektrycznego a nie normalnego Jet'a. (chyba :shock: ) Niektóre modele latają jak trenerki więc jeśli ma chęć do budowy to niech robi ale przed tym niech poczyta. Sam zaczynałem od "pół akrobata" spalinowego i nie mam zamiaru nikogo blokować bo wiem, że da się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesiulek Opublikowano 1 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 dzięki ziom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solainer Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Będziesz miał problem ze zrobieniem dobrego tunelu dla napędu. Napędy EDF mają słabą sprawność jak do tego dojdą opory kiepskiego tunelu to już będzie całkiem licho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesiulek Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 ponowiam pytanie jak zrobić mini zawiasy do skrzydeł? pewiem użytkownic powiedział jak ale nie czaje o co chodzi jak z dyskietki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasw328 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Wycinasz prostokąty z nośnika danych dyskietce, nacinasz skalpelem otwór i tam wklejasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesiulek Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 aaaa o to chodzi dobra dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opis wykonania zawiasów z dyskietek masz na stronie motylastego http://www.motylasty.pl/warszt_2.html#warsztat5 Dodam, że obudowę dyskietki można wykorzystać do wykonania lekkich dźwigni sterów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesiulek Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 tylko skąd ja teraz dyskietke wezme hah ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Zawsze możesz wykorzystać butelki PET. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.