MateuszPśl Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 RWD 5 z lotkami z planów SkaZoo. Wyposażenie: Silnik Emax BL2215-20 Regulator Tower Pro H30A Serwa 4x Tower Pro SG- 91R Akumulator DESIRE 11,1V 2000MAH Masa modelu to ok. 750g(ważyłem na wadze kuchennej) Fotki: Mocowanie serwa na skrzydle Owiewka silnka (jeszcze muszę ją opkleic taśmą pakową i jakoś przytwierdzic do mocowanie silnika) Niedługo go oblatam jak zrobi się trochę cieplej. Proszę o komentarzę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irek M Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 Przydałoby się więcej staranności w budowie, polówki skrzydła nie są symetrycznie łączone? znaczy oś łączenia nie przebiega w osi długiej modelu? Tak to wygląda na fotkach. Śmigło nie jest założone w odwrotny sposób? Tak jak masz teraz to musiałoby sie kręcić zgodnie z ruchami wskazówek zegara patrząc od przodu modelu. Ma się obracać w lewo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
puciu16 Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 Śmigło nie jest założone w odwrotny sposób? Też mi się tak wydaje, że jest odwrotnie. Dogrzewałeś taśmę żelazkiem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MateuszPśl Posted December 30, 2010 Author Share Posted December 30, 2010 skrzydło nie starannie przyłożyłem do kadłuba to dlatego ze śmigłem macie racje taśmę dogrzewałem żelazkiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irek M Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 Na przed ostatniej fotce pokazałeś miejsce mocowania dźwigni lotki - widać, że nie masz pojęci o tym - koniecznie przesuń tak aby otwór w który podpięty jest popychacz serwa - znajdował się w osi ruchu lotki. To samo jesli chodzi o stery; poziomy i pionowy jesli zamocowałeś tak samo jak w lotce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MateuszPśl Posted December 30, 2010 Author Share Posted December 30, 2010 ale tak jak jest dziaęa dobrze nic się nie dzieje złego a to, że nie mam pojęcia to masz 100% to mój pierwszy model, jeszcze się uczę , a człowiek uczy się na błędach, wielkie dzięki za wskazówki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irek M Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 ale tak jak jest dziaęa dobrze nic się nie dzieje złego To akurat ujawni się w powietrzu jesli model poleci. Ale OK, jesli uważasz, że nic złego się nie dzieje ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cimek Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 dzwignia w lotkach w ogole źle założona nie w tą stronę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irek M Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 dzwignia w lotkach w ogole źle założona nie w tą stronę ...ale czytasz, że wszystko jest OK bo nic złego się nie dzieje :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 ale tak jak jest dziaęa dobrze nic się nie dzieje złego Ale wychylenia lotki (góra/dół) nie są jednakowe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irek M Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 Ale wychylenia lotki (góra/dół) nie są jednakowe. I tak ma być, przecież to różnicowe wychylenie powierzchni sterowych :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrian06adik Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 profesjonalizm! i to bez użycia komputera w aparaturze Link to comment Share on other sites More sharing options...
MateuszPśl Posted December 31, 2010 Author Share Posted December 31, 2010 ale tak jak jest dziaęa dobrze nic się nie dzieje złego Ale wychylenia lotki (góra/dół) nie są jednakowe. aha dzięki za wytłumacznie. Teraz po dokładniejszym przypatrzenie się widze tą róznice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Capriman Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 Nie zapomnij ustawić wykłonu i skłonu silnika, teraz wykłon masz chyba lekko w lewo a powinien być w prawo.... Jakość wykonania taka sobie ale chyba powinien polecieć Link to comment Share on other sites More sharing options...
MateuszPśl Posted December 31, 2010 Author Share Posted December 31, 2010 Nie zapomnij ustawić wykłonu i skłonu silnika, teraz wykłon masz chyba lekko w lewo a powinien być w prawo.... Jakość wykonania taka sobie ale chyba powinien polecieć Dzięki za słowa otuchy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 I tak ma być, przecież to różnicowe wychylenie powierzchni sterowych :mrgreen: Też prawda... zapomniałem zupełnie... :lol2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.