sionziom Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Bardzo pilnie potrzebuję wyjaśnienia jak krok po kroku zaprogramować regulator plush 30A. Gdy włączam nadajnik a potem wpinam pakiet do regla to zaczyna piptać i programowanie się włącza. Jak coś pomacham drążkiem gazu to potem mi silnik wariuje i śmigło się kręci raz w jedną raz w drugą. Proszę o szybką pomoc ponieważ chciał bym polatać bo właśnie dotarły do mnie części. z góry dziękuję. pakiet na którym latać chcę to Turnigy 2200mAh 3s1p lipo
Adam_Max Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Manual ze strony HobbyKing http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uploads/342633903X46219X1.pdf
wojcio69 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Albo to http://rc-electrotown.pl/index.php?products=product&prod_id=38
engelbert Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Napisz coś więcej co to za regler. Z twojego opisu wynika ze to samochodowy? Albo silnik ma zwarcie. W normalny przypadku, regulator do silników lotniczych, nie jest w stanie kręcić silnikiem w dwie strony, nie przekładając kabli.
Ładziak Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 sionziom, za mało danych! Gdy włączam nadajnik a potem wpinam pakiet do regla to zaczyna piptaćPodstawowa sprawa: jak masz ustawiony drążek gazu w momencie podpinania pakietu?
sionziom Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2011 Jest to regulator lotniczy jednostronny do bezszczotkowców. I jako tako dam rade zaprogramować (trochę popróbowałem z tym i wychodzi)ale pojawia się taki problem że jak daję gazu to silnik się obraca raz w jedną raz w drugą stronę tak że nie łapie obrotów tylko jeden obrót np. w lewo stopuje obrót w prawo itd. i wczoraj wieczorem udało mi się jakoś normalnie go włączyć że kręcił normalnie i mocno wiało a teraz się kręci powoli i tak wariuje. Proszę o pomoc.
bubu2 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Najprawdopodobniej ułamałeś jedno z wyprowadzeń silnika, lub masz źle wlutowane złączki, lub wcale nie wlutowane, tylko na okrętkę. Tu szukaj przyczyny.
sionziom Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2011 żle wlutowane tzn. że chodzi ci o to że może nie stykać ?
bubu2 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Jak łączysz silnik z regulatorem? Masz jakieś lutowane złącza (wtyki i gniazda) na końcach? czy inaczej. To ważne.
bubu2 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Jeśli są dobrze przylutowane, mozesz mieć urwane wyprowadzenie. Nie masz żadnego miernika?
sionziom Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2011 niestety nie. To co mogę zrobić ?
hubert_tata Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Wg mnie to tu już miałeś odpowiedź: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?p=348587&highlight=#348587 Dlaczego zakładasz nowy temat w tej samej sprawie, skoro nic nie zrobiłeś w celu wyeliminowania prawdopodobnej przyczyny?
sionziom Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2011 Temat uważam za zamknięty przyczyną jest najprawdopodobniej jakieś przebicie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.