sionziom Posted January 4, 2011 Posted January 4, 2011 Bardzo pilnie potrzebuję wyjaśnienia jak krok po kroku zaprogramować regulator plush 30A. Gdy włączam nadajnik a potem wpinam pakiet do regla to zaczyna piptać i programowanie się włącza. Jak coś pomacham drążkiem gazu to potem mi silnik wariuje i śmigło się kręci raz w jedną raz w drugą. Proszę o szybką pomoc ponieważ chciał bym polatać bo właśnie dotarły do mnie części. z góry dziękuję. pakiet na którym latać chcę to Turnigy 2200mAh 3s1p lipo
Adam_Max Posted January 4, 2011 Posted January 4, 2011 Manual ze strony HobbyKing http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uploads/342633903X46219X1.pdf
wojcio69 Posted January 4, 2011 Posted January 4, 2011 Albo to http://rc-electrotown.pl/index.php?products=product&prod_id=38
engelbert Posted January 5, 2011 Posted January 5, 2011 Napisz coś więcej co to za regler. Z twojego opisu wynika ze to samochodowy? Albo silnik ma zwarcie. W normalny przypadku, regulator do silników lotniczych, nie jest w stanie kręcić silnikiem w dwie strony, nie przekładając kabli.
Ładziak Posted January 5, 2011 Posted January 5, 2011 sionziom, za mało danych! Gdy włączam nadajnik a potem wpinam pakiet do regla to zaczyna piptaćPodstawowa sprawa: jak masz ustawiony drążek gazu w momencie podpinania pakietu?
sionziom Posted January 5, 2011 Author Posted January 5, 2011 Jest to regulator lotniczy jednostronny do bezszczotkowców. I jako tako dam rade zaprogramować (trochę popróbowałem z tym i wychodzi)ale pojawia się taki problem że jak daję gazu to silnik się obraca raz w jedną raz w drugą stronę tak że nie łapie obrotów tylko jeden obrót np. w lewo stopuje obrót w prawo itd. i wczoraj wieczorem udało mi się jakoś normalnie go włączyć że kręcił normalnie i mocno wiało a teraz się kręci powoli i tak wariuje. Proszę o pomoc.
bubu2 Posted January 5, 2011 Posted January 5, 2011 Najprawdopodobniej ułamałeś jedno z wyprowadzeń silnika, lub masz źle wlutowane złączki, lub wcale nie wlutowane, tylko na okrętkę. Tu szukaj przyczyny.
sionziom Posted January 5, 2011 Author Posted January 5, 2011 żle wlutowane tzn. że chodzi ci o to że może nie stykać ?
bubu2 Posted January 5, 2011 Posted January 5, 2011 Jak łączysz silnik z regulatorem? Masz jakieś lutowane złącza (wtyki i gniazda) na końcach? czy inaczej. To ważne.
bubu2 Posted January 5, 2011 Posted January 5, 2011 Jeśli są dobrze przylutowane, mozesz mieć urwane wyprowadzenie. Nie masz żadnego miernika?
hubert_tata Posted January 5, 2011 Posted January 5, 2011 Wg mnie to tu już miałeś odpowiedź: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?p=348587&highlight=#348587 Dlaczego zakładasz nowy temat w tej samej sprawie, skoro nic nie zrobiłeś w celu wyeliminowania prawdopodobnej przyczyny?
sionziom Posted January 6, 2011 Author Posted January 6, 2011 Temat uważam za zamknięty przyczyną jest najprawdopodobniej jakieś przebicie.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.