Jump to content

Oblot ULS-PW


Pawel_W

Recommended Posts

Wbew pozorom dalo sie na tym zbocze pedzlowac. Tyle ze towarzystwo z ziemi darlo pyski w stylu "Laduj k. . . bo my tez chcemy". Inaczej mowiac 15 minut chyba zaliczylem ale nie z powodu warunkow czy tej kurzej grzedy zwanej szybowcem. Zimno bylo ale gdy sie ma nascie lat . . . .

Link to comment
Share on other sites

No ja rozumiem... jak się ma nascie lat i jak się chce latać to wszystko co się utrzymuje w powietrzu jest ok.

 

Moi rozmówcy mówili , ze pierwsze pół godziny na Gapie było miłe ale po godzinie zastanawiali się co oni tu robią :wink:

Link to comment
Share on other sites

Darku, to nie Gapa tylko ULS PW.

Tego szybowca nie zbudowano po to by godzinami latać na nim w termice czy na żaglu.

Założenia konstruktorów zostały spełnione, więc nie można mówić że to chybiona konstrukcja.

Warto poczytać :wink:

Link to comment
Share on other sites

Darku, to nie Gapa tylko ULS PW.

Tego szybowca nie zbudowano po to by godzinami latać na nim w termice czy na żaglu.

Założenia konstruktorów zostały spełnione, więc nie można mówić że to chybiona konstrukcja.

Warto poczytać :wink:

Przepraszam - trochę uprościłem tok myślowy - napisałem Gapa PW2 bo takie dwie przewinęły się przez nasz aeroklub. Gapa jest (tu cytat z artykułu) rozwinięciem szybowca ULS-PW. Poza szybką wiatrochronu i kształtem statecznika pionowego nie różniły się zbytnio od ULS-PW. ULS... zaprojektowany do szkolenia podstawowego.... jakoś nie obiło mi się o uszy aby się ktokolwiek na nim podstawowo wyszkolił. W ostatnim sezonie koledzy z KNL szkolili się podstawowo na Puchaczu w Stalowej Woli uszkadzając z resztą w nim podwozie. :wink:

 

Dołączona grafika

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.