suchy668 Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 http://www.modelmaking.pl/ires/oferta/10/34/734/ to śmigło 10x8 będzie pasowało do tego modelu ? model ma 1010mm rozpiętości i planowana waga około 500g
Capriman Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Moim zdaniem 8x to max, no i malnij je na czarno oczywiscie .
suchy668 Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 Ja też szukałem mniejszych ale znaleść nie mogłem . Pomalować to sie pomaluje na czarno .
marek rokowski Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 zob. w abcrc.pl - mirek powinien mieć 4 łopatowe śmigla z FMS a średnicę zawsze możesz zredukować ja docinałem laserem troche to zmienia charakter pracy śmigła -ael cóż.. mniejsze zło...
suchy668 Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 Jest takie tylko http://abcrc.pl/p/79/1181/smiglo-fsk-9-3x7-8-4-lopaty-makietowe--pozostali-producenci-smigla-i-akcesoria.html , ino że nie zbyt mi ta średnica na oś pasuje , 6mm :|
marek rokowski Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 a znasz pojęcie tulejka albo redukcja? przecież to żaden problem
kesto Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 A co ty najlepszego zrobiłeś? Jak te zastrzały wkleiłeś? :shock: Nie masz planów, to popatrz na zdjęcia Antka. Poza tym od kiedy to An-2 ma dwa zastrzały pod jedną połówką statecznika?
suchy668 Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Opublikowano 23 Lutego 2011 Skąd wiedziałes ? ... nie mam planów , a model buduje z głowy
suchy668 Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Opublikowano 23 Lutego 2011 Jak szczegóły są takie ważne to przeoczył Pan jeszcze kilka rzeczy : - drzwi są po prawej stronie a w orginale po lewej - jest 6 okienek a w orginale 5 - osłona silnika z przodu ma czarny pas a w orginale nie ma
kesto Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Kolego - nie zamierzam liczyć okienek, ani zastanawiać się z której strony są drzwi, ale jak robisz zastrzały to myśl trochę! Kto stawia listwy na sztorc? To nie hamulce aerodynamiczne.
suchy668 Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Opublikowano 23 Lutego 2011 Specjalnie dla Pana zrobie te zastrzały pojedyńcze , dajcie mi pół godz bo farba musi wyschnąć . :wink:
tede1408 Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Planujesz zrobić jakąś imitacje cylindrów? Jakby ktoś nie wiedział to An 2 były napędzane silnikami ASz-62 o mocy 1000KM
Capriman Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Dalej źle :rotfl: Nie dało się tego zrobić z czegoś cieńszego?
darek.3333 Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Dalej źle :rotfl: Nie dało się tego zrobić z czegoś cieńszego? A mi się podoba. Przy całej aerodynamice antonowa grubość zastrzałów to pikuś. Dajcie koledze popracować.
koszkin Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Twoje dziecko wygląda coraz lepiej, z przyjemnością obserwuje
instruktor Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 "Jakby ktoś nie wiedział to An 2 były napędzane silnikami ASz-62 o mocy 1000KM" To może napisz jeszcze gdzie się te sillniki produkuje i w jakich samolotach stosuje.
tede1408 Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 ASz-62IR – radziecki silnik gwiazdowy, 9-cylindrowy silnik reduktorowy, gaźnikowy, chłodzonym powietrzem, z jednobiegunową sprężarką promieniową, z podwójnym układem zapłonu i rozrusznikiem bezwładnościowym. W Polsce silnik ASz-62IR produkowany był początkowo na licencji przez WSK Rzeszów, a od 1961 do chwili obecnej (2009) przez Wytwórnię Sprzętu Komunikacyjnego "PZL-Kalisz" w Kaliszu. Silnik ASz-62IR powstał na bazie silnika Wright R-1820. Stosowany jest między innymi w: * Li-2 * An-2 * PZL M18 Dromader
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.