Thonni Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Witam kolegów modelarzy Jest to mój pierwszy post na tym forum :wink: Ostatnio zacząłem się zastanawiać nad prostym modelem ESA Po przeczytaniu kilku forów zaciekawiła mnie ta dyscyplina modelarska Air Combat :wink: Tani koszt budowy oraz tani koszt wyposażenia itp itd. :wink: Na co dzień pilotuje model śmigłowca, ale nie chcę się ograniczać tylko do śmigłowców Jakie są wasze opinie na temat tych 3 modeli ? :wink: Który jest bardziej odporny na uszkodzenia itp :?: Jaki polecacie z tych trzech poniżej :?: Kawasaki KI 61 http://www.cyber-fly.pl/produkt-1454.html Tomahawk P-40 http://www.aircombat-modele-rc.pl/?357,tomahawk-p-40 P51 D Mustang http://www.cyber-fly.pl/produkt-1718.html Pozdrawiam 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek rokowski Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 czesc wszystkie ESA w tej wielkosci latają podobnie - ale jesli planujesz przesiaść sie bezpośrednio ze śmigłowca na ESA -to kiepsko to widzę :/ -to bardzo szybkie maszynki latałeś wcześniej czymś ze skrzydłami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu 7 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Chcesz zobaczyć jak latają i pogadać z modelarzami to przyjedz nad Odrę na Niskich Łąkach przy kładce przez Odrę.Latamy w każdą niedzielę od12 do 14 jak tylko pogoda pozwala.Pozdrawiam Wojtek. P.S.Zobacz temat Ponoworoczne loty przy kładce w dziale Kombat. P.S.Helikami też latamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thonni Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 czesc wszystkie ESA w tej wielkosci latają podobnie - ale jesli planujesz przesiaść sie bezpośrednio ze śmigłowca na ESA -to kiepsko to widzę :/ -to bardzo szybkie maszynki latałeś wcześniej czymś ze skrzydłami? Czemu kiepsko to widzisz :?: Śmigłowce są trudniejsze w opanowaniu i pilotażu niż modele samolotów :? A jeśli chodzi o mój trening to codzienne loty na symulatorze dla tego chcę spróbować swoich sił w ESA A mnie interesuje tylko jaki z tych trzech modeli polecacie :?: Chcesz zobaczyć jak latają i pogadać z modelarzami to przyjedz nad Odrę na Niskich Łąkach przy kładce przez Odrę.Latamy w każdą niedzielę od12 do 14 jak tylko pogoda pozwala.Pozdrawiam Wojtek. P.S.Zobacz temat Ponoworoczne loty przy kładce w dziale Kombat. P.S.Helikami też latamy. Dzięki Wodzu 7 mieszkam w pobliżu niskich łąk także z przyjemnością wpadnę i może wezmę swoją kosiarkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebamor Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Najwięcej"mięsa" na dziobie ma tomahawk :mrgreen: . Więc jest trudniejszy do rozwalenia (nie czytaj, że jest NIEZNISZCZALNY). Bo chociaż modele te są wyjątkowo kretoodporne, to nie są wieczne . Wszystkie latają podobnie, tak więc zrób tego, który ci się najbardziej podoba :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thonni Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Najwięcej"mięsa" na dziobie ma tomahawk :mrgreen: . Więc jest trudniejszy do rozwalenia (nie czytaj, że jest NIEZNISZCZALNY). Bo chociaż modele te są wyjątkowo kretoodporne, to nie są wieczne . Wszystkie latają podobnie, tak więc zrób tego, który ci się najbardziej podoba :wink: Dzięki za podpowiedz Co do pierwszego modelu ESA bardzo mi przypadł wyglądowo P51 D MUSTANG z Cyber - Fly Model pełno kadłubowy w którym bebechy mogę włożyć do środka w przeciwieństwie do Tomahawk P-40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelikan1500 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Wybierz sobie który Ci się najbardziej podoba i tego sobie ZMONTUJ . Ale trzymał bym się pierwszej zasady ESA jak najprostszy , czyli model EPA z przestrzennym kadłubem zostawiłbym sobie na drugi lub nawet trzeci model gdyż po jakiś tam kretach jest na pewno trudniejszy w naprawach na lotnisku . Każdy z modeli ESA czy to EPA lata naprawdę świetnie czy to zawodniczo czy rekreacyjnie . Kompaktowe wymiary , rewelacyjny materiał Epp i mamy co ???? 100% zadowolenia i radości z latania nawet na kawałku trawnika koło domu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebamor Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Nie musi byc to EPA, który jest mało wytrzymały, bo pusty w środku. Możesz zaokrąglic kadłub w ESA, tak jak ja: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=35652 I schowac bebechy w środku :wink: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thonni Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Nie musi byc to EPA, który jest mało wytrzymały, bo pusty w środku. Możesz zaokrąglic kadłub w ESA, tak jak ja: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=35652 I schowac bebechy w środku :wink: . Dzięki za linka na pewno się przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.