student87 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Witam ! Po oblocie mojego DG-1000 wróciłem do domu, podłączyłem pakiet po naładowaniu pakietu chciałem sprawdzić czy wszystko działa, po przesunięciu drążka gazu silnik strasznie rwie, raz na kilka prób zaskoczy, ale strasznie się grzeje. Latałem na śniegu po powrocie silnik był trochę mokry, przepiąłem regulator na 20 A dla sprawdzenia i nadal to samo, przypuszczam że woda ze śniegu zrobiła swoje. Co robić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Naderwane uzwojenie jednej fazy. Silnik do przewinięcia albo wymiany na nowy. Przy okazji uzupełnij profil na zgodny z regulaminem forum. :idea: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
student87 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 fazy są ok żadna z nich nie jest naderwana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablos Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 może woda się dostała do regulatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 90% to jest urwany kabelek. Sprawdź lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
student87 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 regulator jest wymieniony, kable sprawdzone... uzwojenie samo z siebie nie mogło się przerwać.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Może "zimny lut" na złączach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
student87 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 kable też wymienione, czy można psiknąć wd 40 w uzwojenie ? podobno usuwa wode... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Woda w silniku, nawet gdyby była, nic nie szkodzi. Te silniki świetnie się kręcą nawet cale zanurzone do wody. Moze ona szkodzić jedynie łożyskom. Masz najprawdopodobniej nadłamaną część drucików uzwojenia, będącą wyprowadzeniami do zasilania. Zdejmij wirnik, odetnij wtyki od przewodów, i ściągnij koszulki z wyprowadzeń. Nawet jeśli zostanie jeden drucik, miernik pokaże, że jest OK. Ale duzy prąd już przez takie uzwojenie nie popłynie. Chyba, ze masz któreś z uzwojeń mocno przegrzane i są zwarcia międzyzwojowe. Też łattwe do sprawdzenia, przy pracy prądnicowej silnika. Nadpalenia uzwojeń zazwyczaj są też widoczne po zdjęciu wirnika. Regulator raczej masz w porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 I jaki powód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0k0z Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Witam mam podobny problem, wróciłem z oblotu depronowej delty bo nagle silnik zaczął się krztusić. Sprawdziłem kable do uzwojenia i wszystko wygląda OK nic nie jest urwane silnik suchy itd. Ma ktoś jakiś pomysł co się dzieje? Dodatkowo zaznaczę ze u mnie silnik nie wchodzi na wysokie obroty a wcześniej jak startował z drążka w pozycji środkowej to teraz coś się pochrzaniło i startuje z samego dołu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.