student87 Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Witam ! Po oblocie mojego DG-1000 wróciłem do domu, podłączyłem pakiet po naładowaniu pakietu chciałem sprawdzić czy wszystko działa, po przesunięciu drążka gazu silnik strasznie rwie, raz na kilka prób zaskoczy, ale strasznie się grzeje. Latałem na śniegu po powrocie silnik był trochę mokry, przepiąłem regulator na 20 A dla sprawdzenia i nadal to samo, przypuszczam że woda ze śniegu zrobiła swoje. Co robić ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
meteor Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Naderwane uzwojenie jednej fazy. Silnik do przewinięcia albo wymiany na nowy. Przy okazji uzupełnij profil na zgodny z regulaminem forum. :idea: Link to comment Share on other sites More sharing options...
student87 Posted January 29, 2011 Author Share Posted January 29, 2011 fazy są ok żadna z nich nie jest naderwana Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablos Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 może woda się dostała do regulatora Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 90% to jest urwany kabelek. Sprawdź lepiej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
student87 Posted January 29, 2011 Author Share Posted January 29, 2011 regulator jest wymieniony, kable sprawdzone... uzwojenie samo z siebie nie mogło się przerwać.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Może "zimny lut" na złączach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
student87 Posted January 29, 2011 Author Share Posted January 29, 2011 kable też wymienione, czy można psiknąć wd 40 w uzwojenie ? podobno usuwa wode... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bubu2 Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Woda w silniku, nawet gdyby była, nic nie szkodzi. Te silniki świetnie się kręcą nawet cale zanurzone do wody. Moze ona szkodzić jedynie łożyskom. Masz najprawdopodobniej nadłamaną część drucików uzwojenia, będącą wyprowadzeniami do zasilania. Zdejmij wirnik, odetnij wtyki od przewodów, i ściągnij koszulki z wyprowadzeń. Nawet jeśli zostanie jeden drucik, miernik pokaże, że jest OK. Ale duzy prąd już przez takie uzwojenie nie popłynie. Chyba, ze masz któreś z uzwojeń mocno przegrzane i są zwarcia międzyzwojowe. Też łattwe do sprawdzenia, przy pracy prądnicowej silnika. Nadpalenia uzwojeń zazwyczaj są też widoczne po zdjęciu wirnika. Regulator raczej masz w porządku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted February 1, 2011 Share Posted February 1, 2011 I jaki powód? Link to comment Share on other sites More sharing options...
k0k0z Posted May 6, 2011 Share Posted May 6, 2011 Witam mam podobny problem, wróciłem z oblotu depronowej delty bo nagle silnik zaczął się krztusić. Sprawdziłem kable do uzwojenia i wszystko wygląda OK nic nie jest urwane silnik suchy itd. Ma ktoś jakiś pomysł co się dzieje? Dodatkowo zaznaczę ze u mnie silnik nie wchodzi na wysokie obroty a wcześniej jak startował z drążka w pozycji środkowej to teraz coś się pochrzaniło i startuje z samego dołu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.