marek rokowski Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Opublikowano 26 Lutego 2011 przegapiłem to Twoje ostatnie zdjęcie! chyba dodane w edycji postu... fajnie wygląda ja powolutku bawię się przy swojej: trochę wzierników: no i przymiarka już z rurami wydechowymi: a na koniec - pierwszy "seryjny" pilot Balilli:
JacekO Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 a na koniec - pierwszy "seryjny" pilot Balilli Pilot pierwsza klasa . I własnie mam do Was pytanie odnośnie pilotów - jak ich mocujecie do samolotu? Przyklejanie bezpośrednio do płaskiej kabiny? Czy wklejacie jakiś kołek w miejsce kręgosłupa?
skidan Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Bezpośrednie przyklejenie będzie za słabe. Ja nadziałem pilota na węgiel, dłuuugi węgiel a mimo to w Krakowie nie pomogło :devil:
JacekO Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Bezpośrednie przyklejenie będzie za słabe. Ja nadziałem pilota na węgiel, dłuuugi węgiel a mimo to w Krakowie nie pomogło :devil: Dzięki, właśnie o taką odpowiedź mi chodziło W takim razie swojemu pilotowi (wolałbym go nie zgubić) zafunduję jakiś kręgosłup o pokaźnej średnicy
mirolek Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Bez przesady .... wiatr nie zwiewa pilota. Daniel - może Twój pilot w czasie bitwy o Wawel sam wyskoczył gdy zobaczył za plecami mojego Albatrosa :rotfl: Ja mam w Albatrosie przyklejonego pilota na dwóch kroplach UHU - mocno siedzi w kokpicie i nigdy nie salwował się ucieczką. W Eindekrze też osadziłem pilota tym sposobem i nie mam z nim problemów .... prędzej polegnie z maszyną niż wyskoczy :lol2: Marku - czy Twojemu pilotowi troche nie za ciasno w kokpicie ? Obawiam się, że nie będzie mógł się oglądać na swój ogon a to się zwykle źle kończy ms
marek rokowski Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Opublikowano 28 Lutego 2011 sie chłop naubeiral - to teraz barki ma na szerokosc dziupli w której siedzi chachacha ale spoko - da rade sprawdzac czasem czy tasiemka się nei odwiązała bo liczę że za ogonem raczej będzie miał czysto hehehe
marek rokowski Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2011 no i poleciał w końcu... z numerem "2" bo Mirek był szybszy a tu "ręka wszechmocnego" chachacha
kenin Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 a tu "ręka wszechmocnego" chachacha I jego but ładny modelik,
mirolek Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 jak wrażenia z lotu? jaka waga, jaki pakiet i gdzie środek ciężkości ...... Marku, zapodaj troszkę szczegółów :-) Może odwiedzisz lotnisko Esakdry Kraków i sparwdzimy dwie Balille w bezpośredniej konfrontacji. ms
marek rokowski Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2011 pakiet : 1300 silnik tower pro -tylko muszę sprawdzić który w końcu wkręciłem - ale chyba ten 180W śmigło APC 8x6 - szatan! cóż... pierwsze wrażenia były nie tyle z lotu co miłe zaskoczenie że nic się nie stało przy takim walnięciu! powód: zaklinowany popychacz steru wysokości - po oddaniu drążka, ster nie wrócił już do neutrum... :/ chwilę potem drugi lot - i tutaj już pozytywnie. Okazało się być koniecznym zrobienie mocnego skłonu silnika w dół (model zadzierał mimo doważania go spora porcją ołowiu) ale teraz lata za ręką. Jestem naprawdę zadowolony Wagę, SC etc - postaram się podać jutro podsumowanie: model w charakterze b. agresywny od mojego Spada - ale to przez nadmiar mocy, bardziej sportowy ść i większe powierzchnie sterowe będzie z niego duuuży pożytek - mam nadzieje nie tylko wizualny wizyta w Krakowie - jak najbardziej! w tę sobotę może być krucho (święta) -ale w przyszłą, mam solenny plan zawitania w grodzie Kraka i stoczenia paru pojedynków na deser (a właściwie śniadanie, bo sie zrobiło trochę późno...) krótki filmik
szymon_ Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Witam Mam takie pytanie, w jaki sposób można wyprodukować model samolotu, nazwać go np. Spitfire i sprzedać? Czy nie trzeba wykupić jakiejś licencji na nazwy i loga?? Nie mam o tym pojęcia i chciałbym się tego dowiedzieć.
marek rokowski Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Opublikowano 13 Maja 2011 dwie siostry na "lotnisku" w Warcie Bolesławieckiej
mirolek Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Masz Marku większe podwozie, większe znaki na skrzydłach i więcej malowanego detalu .... ale moja Balilla lepiej lata ms
marek rokowski Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Opublikowano 13 Maja 2011 hehehe o mojej trudno powiedziec że "lata" - bo wykonała tylko kilka lotów nie mam czasu na dokonczenie regulacji na penwo zmiana silnika - ten dzwonek jest za słąby i przez to model jest mało stabilny szkoda ze nie widziales jej w akcji ze smiglem 10x4,7 ... tylko ze uzwojenia powiedziały pas! hehehe
noker Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Panowie jaka wam waga na gotowo do lotu wyszła? I jakimi silnikami napędzacie te bestie? PS. tak wiem, wiem, nie ma pilota, poszedł się odpryskać :devil:
mirolek Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Ja tylko próbuje się dowartościować ..... nie wytrzymuje konkurencji w wykończeniu modelu to chociaż nadrabiam w locie :-) ms
noker Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Masz rację Mirek, a kto jest :ass: nie pilot - musi nadrabiać wykańczaniem modela :twisted: ... żeby jako-taki fason trzymać 8)
mirolek Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 No to dowaliłeś .... :lol2: jakimi silnikami napędzacie te bestie?Ja mam założony silnik Emax-2210/30 ( seria niebieska ) i śmigło GWS-a 9x5. Z pakietem 1100 RAY-a waży ok. 420g ms
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.