marek rokowski Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 przegapiłem to Twoje ostatnie zdjęcie! chyba dodane w edycji postu... fajnie wygląda ja powolutku bawię się przy swojej: trochę wzierników: no i przymiarka już z rurami wydechowymi: a na koniec - pierwszy "seryjny" pilot Balilli: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekO Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 a na koniec - pierwszy "seryjny" pilot Balilli Pilot pierwsza klasa . I własnie mam do Was pytanie odnośnie pilotów - jak ich mocujecie do samolotu? Przyklejanie bezpośrednio do płaskiej kabiny? Czy wklejacie jakiś kołek w miejsce kręgosłupa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skidan Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Bezpośrednie przyklejenie będzie za słabe. Ja nadziałem pilota na węgiel, dłuuugi węgiel a mimo to w Krakowie nie pomogło :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekO Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Bezpośrednie przyklejenie będzie za słabe. Ja nadziałem pilota na węgiel, dłuuugi węgiel a mimo to w Krakowie nie pomogło :devil: Dzięki, właśnie o taką odpowiedź mi chodziło W takim razie swojemu pilotowi (wolałbym go nie zgubić) zafunduję jakiś kręgosłup o pokaźnej średnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Bez przesady .... wiatr nie zwiewa pilota. Daniel - może Twój pilot w czasie bitwy o Wawel sam wyskoczył gdy zobaczył za plecami mojego Albatrosa :rotfl: Ja mam w Albatrosie przyklejonego pilota na dwóch kroplach UHU - mocno siedzi w kokpicie i nigdy nie salwował się ucieczką. W Eindekrze też osadziłem pilota tym sposobem i nie mam z nim problemów .... prędzej polegnie z maszyną niż wyskoczy :lol2: Marku - czy Twojemu pilotowi troche nie za ciasno w kokpicie ? Obawiam się, że nie będzie mógł się oglądać na swój ogon a to się zwykle źle kończy ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek rokowski Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 sie chłop naubeiral - to teraz barki ma na szerokosc dziupli w której siedzi chachacha ale spoko - da rade sprawdzac czasem czy tasiemka się nei odwiązała bo liczę że za ogonem raczej będzie miał czysto hehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek rokowski Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 no i poleciał w końcu... z numerem "2" bo Mirek był szybszy a tu "ręka wszechmocnego" chachacha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenin Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 a tu "ręka wszechmocnego" chachacha I jego but ładny modelik, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 jak wrażenia z lotu? jaka waga, jaki pakiet i gdzie środek ciężkości ...... Marku, zapodaj troszkę szczegółów :-) Może odwiedzisz lotnisko Esakdry Kraków i sparwdzimy dwie Balille w bezpośredniej konfrontacji. ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek rokowski Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 pakiet : 1300 silnik tower pro -tylko muszę sprawdzić który w końcu wkręciłem - ale chyba ten 180W śmigło APC 8x6 - szatan! cóż... pierwsze wrażenia były nie tyle z lotu co miłe zaskoczenie że nic się nie stało przy takim walnięciu! powód: zaklinowany popychacz steru wysokości - po oddaniu drążka, ster nie wrócił już do neutrum... :/ chwilę potem drugi lot - i tutaj już pozytywnie. Okazało się być koniecznym zrobienie mocnego skłonu silnika w dół (model zadzierał mimo doważania go spora porcją ołowiu) ale teraz lata za ręką. Jestem naprawdę zadowolony Wagę, SC etc - postaram się podać jutro podsumowanie: model w charakterze b. agresywny od mojego Spada - ale to przez nadmiar mocy, bardziej sportowy ść i większe powierzchnie sterowe będzie z niego duuuży pożytek - mam nadzieje nie tylko wizualny wizyta w Krakowie - jak najbardziej! w tę sobotę może być krucho (święta) -ale w przyszłą, mam solenny plan zawitania w grodzie Kraka i stoczenia paru pojedynków na deser (a właściwie śniadanie, bo sie zrobiło trochę późno...) krótki filmik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon_ Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Witam Mam takie pytanie, w jaki sposób można wyprodukować model samolotu, nazwać go np. Spitfire i sprzedać? Czy nie trzeba wykupić jakiejś licencji na nazwy i loga?? Nie mam o tym pojęcia i chciałbym się tego dowiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebamor Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Uwierz mi raczej nie trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek rokowski Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 dwie siostry na "lotnisku" w Warcie Bolesławieckiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Masz Marku większe podwozie, większe znaki na skrzydłach i więcej malowanego detalu .... ale moja Balilla lepiej lata ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek rokowski Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 hehehe o mojej trudno powiedziec że "lata" - bo wykonała tylko kilka lotów nie mam czasu na dokonczenie regulacji na penwo zmiana silnika - ten dzwonek jest za słąby i przez to model jest mało stabilny szkoda ze nie widziales jej w akcji ze smiglem 10x4,7 ... tylko ze uzwojenia powiedziały pas! hehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noker Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Panowie jaka wam waga na gotowo do lotu wyszła? I jakimi silnikami napędzacie te bestie? PS. tak wiem, wiem, nie ma pilota, poszedł się odpryskać :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Ja tylko próbuje się dowartościować ..... nie wytrzymuje konkurencji w wykończeniu modelu to chociaż nadrabiam w locie :-) ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noker Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Masz rację Mirek, a kto jest :ass: nie pilot - musi nadrabiać wykańczaniem modela :twisted: ... żeby jako-taki fason trzymać 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 No to dowaliłeś .... :lol2: jakimi silnikami napędzacie te bestie?Ja mam założony silnik Emax-2210/30 ( seria niebieska ) i śmigło GWS-a 9x5. Z pakietem 1100 RAY-a waży ok. 420g ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.