zip83 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Witam Panowie chcę zakupić sobie model szkolny/treningowy z najprostszą aparaturą dwu kanałową, poradzcgdzie mogę zakupić taki mode aha rozpiętość 1m lub mniej i ile by mnie taka przyjemność kosztowała. Zmieszczę się w kwocie 150zl?? Jestem zielony z rc Poradzcie coś pozdrawiam ps. najlepiej zestaw z aparaturą a model mogę sobie taki prosty złożyć,a może na forum jest ktoś kto ma w ofercie coś o czym pisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Za 150? To co najwyżej waciki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zip83 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 aha ok ale mi pomogłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Za 150? To co najwyżej waciki. Subtelna odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 I sensowna. :wink: Tak skromnie licząc to jakieś 4 razy tyle potrzeba na start. Modelarstwo RC to drogie hobby. Możesz sobie zbudować model, plany treningowych modeli są na forum, koszt szczególnie konstrukcji depronowych to kilkanaście kilkadziesiąt złotych. Problem w tym, że trzeba jeszcze trochę wydać na wyposażenie tego modelu. Za 150zł, to możesz sobie co najwyżej kupić najgorszy, chiński szajs na rynku aparatur. A na resztę niestety brakuje. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...