zip83 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Witam Panowie chcę zakupić sobie model szkolny/treningowy z najprostszą aparaturą dwu kanałową, poradzcgdzie mogę zakupić taki mode aha rozpiętość 1m lub mniej i ile by mnie taka przyjemność kosztowała. Zmieszczę się w kwocie 150zl?? Jestem zielony z rc Poradzcie coś pozdrawiam ps. najlepiej zestaw z aparaturą a model mogę sobie taki prosty złożyć,a może na forum jest ktoś kto ma w ofercie coś o czym pisze
Gość horn3t Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Za 150? To co najwyżej waciki. Subtelna odpowiedź
madrian Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 I sensowna. :wink: Tak skromnie licząc to jakieś 4 razy tyle potrzeba na start. Modelarstwo RC to drogie hobby. Możesz sobie zbudować model, plany treningowych modeli są na forum, koszt szczególnie konstrukcji depronowych to kilkanaście kilkadziesiąt złotych. Problem w tym, że trzeba jeszcze trochę wydać na wyposażenie tego modelu. Za 150zł, to możesz sobie co najwyżej kupić najgorszy, chiński szajs na rynku aparatur. A na resztę niestety brakuje. :wink:
zip83 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2011 A więc ile bym potrzebował na początek minimum?? Jest to początek więc nie chce ładować w to jakiś wielkich nakładów finansowych. Możecie polecić jakiś najprostszy plan modelu z którym w miarę każdy sobie poradzi? albo może na forum jest osoba która takowa może wykonać za opłatą. Proszę o wyrozumiałość Najlepiej plany szybowca DLG z depronu