piotr jet Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Witam. Po BARDZO DŁUGIM!!! leżakowaniu,prace nad "Iskierką" ruszyły do przodu Postępy nie będą zbyt szybkie ale WAŻNE że do przodu Dziś z Lucjanem wyszlifowaliśmy bryłę kadłuba pod trasowanie linji podziału blach i może nity. C.D.N Na tym zdjęciu bryła kadłuba pokryta jest szpachlą natryskową nie widać tego ale ma gęsią skórkę,jak do Roberta dotrą zdjęcia to może wkleji po lekkim szlifowaniu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 A póki co kadłub wygląda tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 łoo ale piękny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daan Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Piękna praca. Bardzo ciekawy efekcik tego światła odbitego od płytek ceramicznych pod grzejnikiem (; Będę śledził temacik w miarę możliwości. Pzdr. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcus Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 8) Witam... cóż tu dużo pisać.... TS-11, samolot , którego sylwetka jest piękna. Trochę szkoda, że niedługo zostanie zastąpiony przez nowy samolot szkoleniowy.... Ale cóż. Tak już jest. Rozpoczętą Iskrę widziałem już gdzieś kiedyś na jednym ze zdjęć Piotra. Czekam niecierpliwie na ukończenie projektu! Powodzenia w dalszej budowie.! Będę się jej uważnie przyglądał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr jet Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 samolot szkoleniowy,ale jaki? Ja cały czas biję się z myślami: "czyby nie spłodzić jeszcze"Irydy"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcus Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 samolot szkoleniowy,ale jaki? Plotki mówią, że największe szanse ma koreański KAI T-50 Do przetargu stanął też brytyjski BAE Hawk... ...oraz włoski Aermacchi M-346. Sam jestem ciekaw, co nowego będzie fruwało nad moim niebem. :roll: "czyby nie spłodzić jeszcze"Irydy" To już byłby "full-wypas". 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr jet Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 hawk to już prawie "antyk" a Koreańczyk z czymś mi się kojarzy i :ass: nie wiem z czym. Już wiem to taki F-16 dla "ubogich Mam dylemat czy Iryda:skala 1:5 czy 1:4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcus Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Gdyby była w 1:5, rewelacyjnie prezentowałaby się u boku Iskry. Ale to opinia obserwatora, a nie znawcy i latacza jetami. 8) EDIT. Koreańczyk z czymś mi się kojarzy i :ass: nie wiem z czym. F-16? ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
false Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 piotr jet napisał/a: Koreańczyk z czymś mi się kojarzy i :ass: nie wiem z czym. F-16? ;D Dokładnie o tym samym pomyślałem piotr jet, możesz się pochwalić w jakiej technologii powstało kopyto? Moja Iskra na razie wygląda tak: i ciągle szukam natchnienia na dokończenie. Co do skali to zdecydowanie mniejsza, planuje coś pomiędzy 1:10 i 1:7, czyli ok 1 do 1,4 m rozpiętości, zależnie od funduszy na wysposażenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr jet Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Rzeźbiarstwo artystyczne :rotfl: .dostępne przekroje+styrodur i mnóstwo szkła i szpachli.Chciałbym opanować jakiś program CAD/Cam było by mi lżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vader Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Hejka No Piotrze, nareście kawałek dobrej polskiej myśli technologicznej. GRATULACJE :jupi: Już widzę jak to cudeńko prezentuje się na płycje lotniska. :wink: Na zakończenie czekam z niecierpliwością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rapier Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 a moznabylo miec wlasny nowy samolot...... i to jakrze piekny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr jet Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Spory czas temu miałem możliwość trzymać w rękach foremniki "Bielika" skala 1:5 w łapkach ale :ass: nie skorzystałem. Może Ktoś z forum jest zorientowany jak je zdobyć i wykorzystać ?są chyba jeszcze w Bielsku-Białej Paweł (VADER)pokaż swoje "dzieciątka" jak postępy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vader Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Narazie numerem jeden jest Mirage 2000, pozostało mi przy nim jeszcze popracować nad wyglądem zewnętrznym, tak co by trochę upodobnił się do oryginału. Zastanawiam się nad techniką namalowania podziału blach i ew. nitów,,,,, i robię nową kabinę bo poprzednia działa mi na uzębienie. :evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rapier Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Jeszcze slowo w sprawie Bielika...Czy ktokolwiek ma choc przyblizone przekroje kadluba lub cokolwiek wiecej niz 3 widoki? Skoro ktos zrobil kopyto i forme to moze tak....Kiedys pisalem w tej sprawie do http://www.marganski.com.pl/ ale niestety nie doczekalem sie odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shandor Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Jeszcze slowo w sprawie Bielika...Czy ktokolwiek ma choc przyblizone przekroje kadluba lub cokolwiek wiecej niz 3 widoki? Jako ze temat "Bielika" jest mi bliski to odpowiadam, że jest zarowno komplet foremnikow jak i dokumentacja 3D http://img824.imageshack.us/i/img1365p.jpg Wiecej info na PM Shandor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 A koledzy piotr_jet i Lucjan ciężko pracują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Zmienialiście profil skrzydła czy pozostał taki jak w oryginale? W jakiej technologii planujecie wykonać skrzydła? Zapewne będą i kapy - czy opracowaliście już mechanizm ich wysuwania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr jet Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Na zdjęciu widać oryginalny profil.Pracujemy nad tym czy oryginał czy coś co będzie dobrze latać.Oryginał jest bardzo cienki u nasady :evil: . Skrzydła na początek styropian +balsa potem laminatowa skorupka. Nad mechaniką klap myślimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi