Skocz do zawartości

co na początek


wojtekbieszczad

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka w temacie modelarstwa jestem zielony, dlatego pisze tu na forum...

 

Co polecilibyście na początek z szybowców (bardzo mi się podobają i chciałbym zainwestować w szybowiec a nie w samolot zwykły).

 

Jedna z osób na forum poleciła mi PC Focus.

Chciałbym już coś gotowe do lotu w cenie do 400-450 z. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Wojtek, a uczą was tam w szkole czytanie ze zrozumieniem ... Takich tematów jest od cholery.

 

 

Beta 1400 ,550 zł abc-rc.pl masz cały zestaw. A focus zbytnio nie jest fajny modelem przez szczotkę

 

 

ps. A jak nie to naucz się budować szybowce toto-0 czy jakieś inny model Motylka

 

Aparatura Turnigy 9x 2.4ghz bądź u Ledy (abc ) na 35 stara o wiele lepsza moim zdaniem

Silnik emax 2822

Regulator 18-25A

Pakiet 1500-1000mah 3s

Serwa 9g 2/4 sztuki

Izofloor z castoramy +pierdólki ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście zdajesz sobie sprawę, że do szybowca potrzebny jest albo odpowiedni teren (zbocze), albo odpowiednia infrastruktura (hol lub samolot holujący).

A teren wokół Skarżyska Kam. jest raczej z tych płaskich.

 

Zastanów się, czy nie lepszy na twoje warunki będzie motoszybowiec. Na napędzie nabierasz wysokości, a potem wyłączasz silnik i szybujesz.

 

Zarówno sklepowa Beta 1400, jak jej starsi kuzyni - Easy Star, Sky Lady, Easy Glider Pro czy inny tego typu model, jak też polecany ci do samodzielnej budowy Toto-0 - są motoszybowcami i dobrze szybują.

 

A przy okazji nie będziesz ograniczony ani warunkami terenowymi, ani brakiem silnika.

Gdyby się okazało, że jednak model szybowca się nudzi i chciałbyś jednak mieć model z napędem - wystarczy nie wyłączać silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach