Skocz do zawartości

Dźwignia napędu lotek


Bull64

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Przy budowie skrzydła do ToTo-0 (Od Motylastego) natknąłem się na pewien problem. Otóż ptoblem jest z dźwignią napędu lotek. Lotki zasilane będą przez jedno serwo. Pytanie :Czy rurka termokurczliwa ędzie się dostatecznie wyginać? Aby wszystko chodziło dobrze?

 

Foto: Link

Opublikowano

Sporo zależy też od rurki:

są rurki termokurczliwe bardziej plastikowe, które po obkurczeniu są bardziej sztywne

oraz bardziej gumowe, które po obkurczeniu są bardziej elastyczne.

 

Te drugie będą lepsze. :) Ale na upartego z obu uda się to wykonać.

Opublikowano

Ok. To dzięki za szybkie odpowiedzi :D Coś ponbinuję :D

A i czy szprycha rowerowa ma średnice, równo z średnicą wewnętrzno bowdena? Prościej chodzi mi oto czy szprychę rowerową upcham do bowdena :D

Opublikowano

Bowden cienki ma średnicę wewnętrzną 0,8mm.

 

A co do dźwigni lotek, robisz dziurkę i przetykasz drut popychacza i zaginasz, tak by nie wypadł. Działa jak zawias. Możesz też kupić bowdeny w komplecie z zapinkami do dźwigni sterów. Tzw. snapy. Dobre i pewne łączenie. Jest też możliwość regulacji długości, bo snap jest nakręcany na końcówkę, zaciśniętą na popychaczu. Kręcąc snapem, skracasz lub wydłużasz.

Opublikowano

Jesli jednak zdecydujesz sie na rurke termo kurczliwą to uwazaj na ostre zakonczenia szprychy powstale w wyniku ciecia boshem ,albowiem to z czasem prztnie rureczke termokurczliwa -najbezpieczniejsza opcją jest wlasnie snap :wink:

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.