Skocz do zawartości

Clik v 2.0


Rekomendowane odpowiedzi

Chyba ze 3 lata brałem udział w zawodach f3p (f3a-i) clickiem w wersji 1 i byłem zakochany w tym modelu. A technika idzie do przodu i trzeba już znaleźć coś lepszego, bo zaczyna się odstawać od konkurencji. I tak to też bez zbędnych kombinacji moje dzieło :

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Model waży 120g ale to jest wersja prototypowa - lata super, więc następnego ażuruję i wrzucam lżejszy stuff. Aktualnie:

 

 

Regiel

Odbiornik

Pakiet lub Pakiet

Serwa

Smigło

Silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modelik fajny a i waga powiedział bym wzorowa. Co do wyposażenia to będzie trudno znaleźć lżejsze i równie dobre (silnik nie jest ten co podałeś, ten jest w modelu obok :D ). Ja jak na razie nie znalazłem nic ciekawego . To, co masz jest naprawdę super (widzę że oskubane ze zbędnych g)

Serwa – precyzyjne, szybkie i trwałe

silnik 15 gram – ma dosyć mocy jak do takiego modelu

akumulatory lżejszych tej pojemności i wydajności nie spotkałem

Jednym słowem wyposażenie na 5, model na 5, to i latać powinien na 5 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyposażenie mam prawie identyko, inne mam serwa (HXT 500) i silnik (Tgy 3020 1800kv mocy ma ale waga 25gram chyba) i nie ma możliwości zejśc poniżej 150gram :roll:

Nie wiem na czym Ty zbijasz te 30gram.

 

EDIT:

Płozę z tyłu mogłeś wkleić bardziej na płask bo przy lądowaniu z tąpnięciem cała siła pójdzie na kadłub a tak to by płaskowniczek się lekko ugiął jak amortyzator :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wyposażenia to będzie trudno znaleźć lżejsze i równie dobre

Chciałem użyć tego sprzętu:

 

Silnik

Pakiet

(Spakietować w 2S)

 

Niestety był problem z wyważeniem, w następnej wersji, która będę ażurował zwrócę szczególna uwagę na odciążenie tyłu modelu i może wtedy nawet domknę się w 100g (!!)

 

Nie wiem na czym Ty zbijasz te 30gram

Szczerze? nie przychodzi mi nic innego jak 4 lata stopniowego dochodzenia do wprawy...

 

Płozę z tyłu mogłeś wkleić bardziej na płask bo przy lądowaniu z tąpnięciem cała siła pójdzie na kadłub a tak to by płaskowniczek się lekko ugiął jak amortyzator

Ona jest tam nie jako amortyzator tylko jako podwyższenie ogona modelu, który tarł statecznikiem o ziemie. W lataniu do jakiego stworzony jest ten model nie ma mowy o tąpnięciu, bo wtedy już nie płoza a cały model się posypie... Przecież tam prawe nie ma kleju !! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że... Pakiety podane przez ciebie mają tylko 180mAh... A to trochę mało nawet jak na kilkominutowy program do F3P.

 

Te cellki Zippy mam już sprawdzone - pakiet 240mAh będzie wazył 13-14g (czyli mniej niż twoje) i polatam na nim ze spokojnym sercem. Z wydajnością tez problemu nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

180tki sa OK do programu, podczas zawodow u naszych zachodnich sasiadow w pazdzierniku/listopadzie ub. roku wiekszosc latala ten sam program co my na 120tkach, wiec 180tka jest naprawde z zapasem. Ja zamowilem 240tki Hyperiona, bo 180tki mi 2 miesiace probuja sciagnac w BEZNADZIEJNYM polskim sklepie modelfan...........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te celki 240 z HC są kiepskie - nie polecam. Nie dają rady nawet z najmniejszym silnikiem Hackera na śmigle 7x3,5. Więc albo sporo poniżej 240mAh albo sporo poniżej 20C.

 

Btw. na zdjęciach Twoje dzieło, a w tle moje dzieło ;] Tylko że bez malowania ;] Przynajmniej jakąś recenzję byś walnął...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze ale się wykłócacie zamiast mówić o modelu!

 

Sam Boogie powiedział, że na zachodzie to ten program wala na 120-stkach, wiec te chinolskie 240-tki spokojnie dadzą radę nawet pomimo swojego 15C... Serio, latam na nich 2 lata i nie ma problemów! Bierzcie pod uwagę fakt, że podczas całego lotu silnik prawie w ogóle nie wchodzi na najwyższe obroty a nawet jak, to są to ułamki sekund. Szczerze mówiąc nie często w ogóle wybija się ponad połowę zakresu mocy. Nie potrzebuję tych akumulatorów do kręcenia i wiszenia, tylko do latania wyłącznie F3P. Powinniście wyczuwać różnice tematów bo mam wrażenie że się mijacie...

 

Btw. na zdjęciach Twoje dzieło, a w tle moje dzieło ;] Tylko że bez malowania ;] Przynajmniej jakąś recenzję byś walnął...

To był prototyp żeby sprawdzić jak lata i potrenować - szkoda było od razu kleić pomalowanego, więc odrysowałem i wyciąłem skalpelem białą kopię. Model jest super, więc teraz będę składał ten pomalowany zestaw od ciebie i na pewno zamieszczę jakąś relację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to spoko, cieszę się że się podoba :) Jak chcesz, zrobię ci różowy - będziesz miał pod kolor koszulki z avataru :D

 

Co do pakietów - no ja latałem na tych pakietach modelem typowo freestyle'owym, więc silnik brał więcej. Jak masz chęć, to po kosztach celek mogę Ci odstąpić 3 gotowe takie pakiety, z wtykami JST. Do moich modeli i mojego stylu latania są za słabe niestety. Szczegóły na PW albo FB :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.