Major Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Mozna było się pokusic o wypiaskowanie cylindrów i potem anodowanie,. karterek malina jak nowy, a cylindry malowane jakies. Ew chrom lub nikiel.
Kwazio Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Ten czarny lakier doskonale oddaje ciepło z cylindra do otoczenia. SAITO ma na jego skład wyłączność...
MASK Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Reszta jest już prosta: Mozna było się pokusic o wypiaskowanie cylindrów i potem anodowanie,. karterek malina jak nowy, a cylindry malowane jakies. Ew chrom lub nikiel.Można było, ponowne zdjęcie cylindrów to drobiazg. Na razie jednak zostaną z oryginalną farbą. Chyba, że ktoś mi je pozłoci? :mrgreen: Numer 662:
MASK Opublikowano 18 Września 2011 Autor Opublikowano 18 Września 2011 Pozostało zamontować kilka detali:
Kwazio Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 Martwi mnie tylko, że tak duży silnik ma dyszę bez iglicy. Ale to wcale nie znaczy, że nie będzie pracował cacy.
MASK Opublikowano 20 Września 2011 Autor Opublikowano 20 Września 2011 Martwi mnie tylko, że tak duży silnik ma dyszę bez iglicy. Ale to wcale nie znaczy, że nie będzie pracował cacy. Kwazio, wróć na pierwszą stronę i zobacz jaka niespodzianka kryje się w tym gaźniku :faja:
Kwazio Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 Aj rzeczywiście, tu średnie są pod kontrolą. To będzie chyba lepsze, niż rozpylacz z iglicą :faja:
bodzio1997 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 No to kiedy będzie filmik z pracy silnika i więcej zdjęć??
MASK Opublikowano 12 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2011 No to kiedy będzie filmik z pracy silnika i więcej zdjęć?? Niestety na uruchomienie przyjdzie mi jeszcze długo poczekać. Teraz nie mam możliwości popierdzieć choćby małym Coxem, a co dopiero czymś takim.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.