radek872 Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 tak Paweł tylko, że Ty latasz 3D i jesteś doświadczonym pilotem kolega nie.Większość czynności w powietrzu robisz automatycznie on nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasxxx Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Dzieki Pawle za pozytywne slowko tez sadze ze nie bedzie tak zle jak juz mowilem nie bedzie jakiegos szalenstwa wczesniej zle sie wyrazilem poniewaz ogolnie latalem sporo a to pierwszy model tej wielkosci i tego typu co do pomyslu z odlaniem formy to juz dzialm w tym kierunku i pomyslalem wlasnie coby zdzialac lepsiejszy kadlubek mysle ze do pierwszych prob model sie nada z czasem zmienie na cos powazniejszego co jest aktualnie w planie ale o tym potem jak beda elementy wtedy pomysle o konkretach w 3d wroce w wekkend do domku to wogole lukne ile ten egzemplarz waży podam wam wage Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubk Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Witam, Dodam,coś z mojego doświadczenia. Nie znam dokładnie tego modelu,ale słyszałem wiele opinii. Proponuję następujące działania : 1.Wyposażyć model najlżej ja to możliwe - lekki tłumik, pakiety,półki 2.Wyważyć dobrze przed pierwszym lotem - lepiej z przeważeniem na front 3.Nie doważać ciężarkami,jeśli ma złe wyważenie, lecz przenosić wyposażenie 4.Ustawić wychylenia sterów według instrukcji, a nawet mniej i dodać expo min 30%-40% na wysokość i 60%-70% na lotki, kierunek 30%-40% 5.Wykonać długie podejście do lądowania, kontrolować prędkość gazem- lepiej większa predkość, nie machać skrzydłami (ruszać lotek) przy małych prędkościach. 6.Lądowanie to przeciągnięcie w momencie przyziemienia - więc wysokość zaciągamy gdy dotkniemy ziemi ( w modelach 3D można to lepiej kontrolować) 7.Jeszcze można dodać,że w locie z wiatrem nie zwalniamy,a generalnie tym modelem raczej latać z większą prędkością. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasxxx Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Wlasnie przeszedl ważenie kadlub 3001 g , skrzydla 939 g łaczna 3940 g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 A stateczniki podwozie i akcesoria ? Wrzuć wszystko co jest w zestawie bez wyposażenia i zważ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasxxx Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Sorki ze nie dodalem,to jest waga pustego czyli bez silnika i osprzetu gratow jeszcze brak kompletuja sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasxxx Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 wiec moze ktos moze pomoc jakie graty dobrac do niej chodzi mi glownie o serwa jakie na co jak wczesniej ktos mowil niezbedne minimum i jak najlzej bylbym wdzieczny za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 HS 645 analogowe dosyć wolne ale do podstawowej akrobacji wystarczy, lub lepsze szybsze droższe HS 5645MG.Na odbiornik pakiet life 2s silnik przyszlościowy DL 50 DLA 56 DLE 55 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasxxx Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 serduszko dotarlo DL-50 Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d.a.r.o. Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Jak tam? Extra ulotniona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasxxx Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Siemka, narazie latam jeszcze ze tak powiem w trybie treningowym innymi modelami,pierwszy lot zaplanowalem sobie na polowe wakacji.Miałem nie lada problem ze znalezieniem CG poniewaz nigdzie w sieci nie trafiłem na instrukcje,ale znalazlem modelarza ktory lata identyczną wiec podal mi wszystkie dane.Motorek wstepnie dotarty chodzi jak marzenie mysle ze te 50 ccm spoko sobie poradzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkdarch Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Witam Latałem tym modelem na silniku ZDZ40 i potwierdzam że bardzo ciężko się lata.Jakby co mam jedno ze skrzydeł w całości mogę odstąpić ;D .Mocowanie podwozia w kadłubie ciągle pęka a firwall szybko zaczyna się ruszać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Czyli w normie, bo to Cm pro jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esceta Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Witam Są też modele tej firmy, na które nie można narzekać.Miałem Leo 110 i uważam,że jest to dość przyzwoity samolot do treningu akrobacji.Latałem nim 4 lata.Miałem Passiona i też nieźle wywijał.Trza tylko zastrzały dać na wysokość gdyż potrafi się złamać przy ścianie lub innym węzełku. Mam Gilesa 202 i z Yamadą 140 i też można potrenować bez problemów. Robi nawet niektóre figury 3D. Innymi CmPro nie latałem to nie będę się wymądrzał. Tymi trzema można spokojnie się ulatać zanim się przesiądzie człowiek na Krilla lub Carfa. Pozdrawiam wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasxxx Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Powiem tak,pomimo nieprzyjaznych opinii na temat tego modelu jakoś nie zrażam się do ulotnienia go,jak mówią co ma wisieć nie utonie,od wiszenia na scianie na pewno się nie przekonam czy to lata czy też nie,a z jakim wynikiem czas pokarze,jak powiedziałem akrobacji latał nie będę bo jestem leszczu w te sprawy, ale do jakiegoś spokojnego latania myślę ze się nada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Leo 110 też miałem i był ok poza odpadającą folią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmaverick Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 jak model? Lata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasxxx Opublikowano 17 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Lata lata ino podwozie odpyda hihi,bardzo slaby punkt tego modelu teraz trzeba cwiczyć i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmaverick Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Ale jak lata? jakies filmiki? odczucia? przemyślenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasxxx Opublikowano 18 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Filmiku nie mam córka nie ma czasu dla staruszka hihi lata pozytywnie mysle ze ten silnik jest zbyt duży ponieważ latam na 3/4 mocy model szybki czuły na niewprawioną reke pilota {trzeba z manetkami jak z jajeczkiem } jak nadarzy sie okazja skrece film Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.