Skocz do zawartości

Black Hawk


Volt100

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem początkującym "modelarzem" (bo jeszcze nie mogę tak siebie nazwać)... Zamówiłem w niedzielę taką właśnie 3 kanałową zabawkę jaką jest heli Black Hawk. Nigdy wcześniej nie latałem żadnym heli, więc postawiłem na początek na to, żeby model był tani i żeby się nim łatwo sterowało, wiem, że taki helikopterek ma mało wspólnego z modelarstwem, gdyż zapewne lata się nim całkiem inaczej niż poważnymi maszynami, ale mam nadzieję, że na początek mi wystarczy.

 

Co do samego kopterka, kupiony na tej aukcji: http://allegro.pl/helikopter-3ch-black-hawk-aluminiowy-diody-z-gyro-i1460917108.html

Filmik na YT:

 

Mam co do tego właśnie sprzęciku parę pytań, może trochę na wyrost, bo model jeszcze nie przyszedł, ale wolę wcześniej ;d

 

1. Heli ma wbudowany pod ogonem pasek z diodami, którym mi się bardzo podoba, aczkolwiek ma też dwie diody z przodu, które nieustannie migają niebiesko-czerwonymi barwami. Tylny pasek diod - spoko, natomiast przednie jakoś mnie nie kręcą, bo chcę latać helikopterkiem nie dyskoteką... Więc co do tego takie pytanka:

~ dowiedziałem się od sprzedawcy, że tylny pasek nie ma nic wspólnego z przednimi diodami oraz, że te przednie są połączone z elektroniką dwoma kabelkami, więc czy można by wlutować pomiędzy diody, a elektronikę jakiś przełącznik ON/OFF, abym mógł ręcznie wyłączyć te diody kiedy chcę i włączyć kiedy chce? Czy nie spowoduje to jakiś zwarć i spalenia elektroniki?

~ czy można zamiast tych kolorowych włożyć diody białe? (w ostateczności - jeśli nie da rady pierwsza opcja)

 

2. Jaki taka zabawka ma udźwig? Marzy mi się, że jak nauczę się tym latać, żeby przy-montować do heliego kamerkę, albo tą bryloczkową, która waży bodajże 37g, albo GumCam'a, który waży chyba 21g. Co o tym myślicie? Czy ten heli to udźwignie?

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam, Volt ~

 

P.S. Czekam na Waszą pomoc ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach