Jump to content

SAITO 91 a tłumik alternatywny ,np:giętki przewód


BART

Recommended Posts

Witam,

 

posiadam jak w temacie Saito 91 w Yaku 55 Haikong Model i mocno przesadziłem z wycinaniem pokrywy silnika ,aby zmieścić silnik. Chcę zmienićt tłumik na krótszy , który zmieści sięp od pokrywą,np:giętki przewód wyprowadzający

Jakie macie doświadczenia w tym temacie,czyjest alternatywny tłumik lub jakaś inna opcja ,aby tłumik był"bliżej silnika"-)

Na stronie Saito znalazłem część :182TD-1112 (giętki przewó wyprowadzający z wyjściem do zbiornika paliwa)+adapter

http://saito-engines.info/mufflers.html

 

Czy ma ktoś doświadczenia z tym tłumikiem

 

Bart

Link to comment
Share on other sites

Mam takie rozwiązanie w ekstrze, przewód który wymieniłeś + kolano 90st. (SAI65140). Na końcu tylko deflektor. Żadnych zmian w pracy silnika. Ciśnienie do zbiornika, wydaje się, również w porządku.

Link to comment
Share on other sites

Mam również takie rozwiązanie w moim Su-31 (silnik Saito 180). Całość funkcjonuje bez zastrzeżeń. Film z lotu modelu z tą kombinacją wydechu na mojej stronie www.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.