Mellon-68 Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 Witajcie, Podrzucam taki model do obgadania: http://old.100pcaero.com/fliton-extra-john-glezellis-50cc-224m-p-6201776.html?osCsid=5b88ca469a49b79eedc9a8b4d0c990f5 Jeżeli macie własne doświadczenia z tym modelem to bardzo proszę o wpisy. Zastanawiam się nad ściągnięciem tego modelu dla siebie. Trochę pogrzebałem w sieci: http-~~-//www.youtube.com/watch?v=Vqc3Epj0ilc http-~~-//www.youtube.com/watch?v=GM3LLB_jOX0&feature=player_embedded ale było by fajnie usłyszeć Wasze zdanie! Pozdr.> Link to comment Share on other sites More sharing options...
ECO400 Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 moim zdaniem: brzydkie malowanie :wink: jak z taniego, chińskiego zestawu :ble: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek:D Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 Wygląda na lekko zrobiony, ale jeżeli waga pustego to 4700g to troszkę klocowato. Tak 3,5-4 to byłoby w sam raz. Mimo to mam wrażenie jakby model miał większe powierzchnie nośne niż typowe extry i może stąd ta waga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellon-68 Posted March 19, 2011 Author Share Posted March 19, 2011 Ale z tego co podaje Fliton to do waga do lotu od 6,8 do 7,2 kg. 50-tki (Gold Wing'a) podaje się jako 7,2 - 7,9kg. Może ktoś ocenić te informacje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
witold_pi Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 kup GW jakość jest db/bdb , przynajmniej nie ma ryzyka kupienia jakiegoś g... za ciężkie pieniądze plus transport (np z hiszpani 95euro :-( ) a z chin niewiadomo ile... Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkarll Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Ale z tego co podaje Fliton to do waga do lotu od 6,8 do 7,2 kg. 50-tki (Gold Wing'a) podaje się jako 7,2 - 7,9kg. Może ktoś ocenić te informacje? Tak jak napisał Ci Marek ,waga pustego ARF-a wraz z galanterią powinien być max 4 kg wtedy jest szansa że zmieścisz się w 7,5 kg a nawet może nawet uda Ci się zejść niżej , jak do tej pory miałem 6 modeli pod 50 tkę i zawsze ważę pusty zestaw .Czyli albo waga pustej extry jest zawyżona , albo gotowej do lotu zaniżona i coś mi się wydaje że to drugie , aczkolwiek wygląda na to że całkiem przyzwoicie lata Link to comment Share on other sites More sharing options...
majewski2 Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 Ale z tego co podaje Fliton to do waga do lotu od 6,8 do 7,2 kg. 50-tki (Gold Wing'a) podaje się jako 7,2 - 7,9kg. Może ktoś ocenić te informacje? Może moje informacje będą przydatne, kupiliśmy z kolegą 2 extry GW Axar, extra 300 pusty model bez dźwigni i popychaczy waży 4400g, gotowy do lotu waży około 7950g z silnikiem JC 51 z tłumikiem puszkowym. Extra 260 nie zważyłem pustego modelu, złożony model z całym wyposażeniem, ale bez silnika waży 5090g. Dodając do tej wagi masę silnika np. DA50, 1470g + tłumik pitts, 150g + śmigło, 124 g + benzyna, 550ml = 350g, gotowy model powinien ważyć 7184g. Z silnikiem DLE 55 wychodzi 7321g, jaka waga wyjdzie okaże się jak będę miał silnik. W obu modelach jest podobne wyposażenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
radek872 Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 Mój model też miał ważyć 7kg a ważył 8,5kg z paliwem to co pisze producent to ściema totalna. Zawsze patrz na wagę pustego modelu przy 4,7kg bez gratów ciężko się będzie wyrobić w 8 kg.Moim zdaniem nie warto sprowadzać tego modelu. Zobacz sobie Yaka 55M firmy Greate planes. Niedawno sie pokazały, a powinny być w modele sklep.Jeżeli nie odpowiada Ci Yak do 3D to Extre 260 znajdziesz w Ef3m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellon-68 Posted March 23, 2011 Author Share Posted March 23, 2011 Niestety, w UK nikt mi części płatowca nie zważy. Ale macie rację, że z wagą przy 2.24 poniżej 7,5 kg to ściema. Moj edge Perfect Models (Wild Hare I) przy 2.13 waży 7,3kg. Poza tym jest jeszcze problem z kurierami, którzy nie chcą przewozić paczek, których wymiary pocztowe obwód podstawy + wysokość przekraczają 300cm. Model może i wartoby było sprawdzić, ale na razie za dużo z tym problemów. Jeżeli kiedyś się na to zdecyduję to temat już jest i może do niego wrócę, chyba że ktoś z Was zrobi to wcześniej :wink: . POZDR.> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekf3a Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 Dlatego modele sie buduje samemu:P I wtedy mozna je odchudzic Zwlaszcza przy elektrycznym napedzie. Niedawno pojawil sie AXI ktory ciagnie modele w 3d do 7.5kg. To calkiem niezly wynik, zwlaszcza, ze regiel do niego potrzebny to 100A Moze w te strone cos uderzyc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
radek872 Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 A, który to i przy jakim zasilaniu ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellon-68 Posted March 23, 2011 Author Share Posted March 23, 2011 Zwlaszcza przy elektrycznym napedzie. ........Moze w te strone cos uderzyc? Mirek ja się prądu boję :rotfl: ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arturrro Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 Zerknąłem na te filmiki i pierwsze co mi przyszło do głowy to to: Sorki za OT, musiałem... :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boogie Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 AXI 5345/14HD + Spin 125 +12S Lipo + 22x10 111A~5KW A tak wyglada Yak Gernota z tym napedem w rekach....Gernota: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Major Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 Kupowałem AXIka HD .... silnik jak słoik dzemu. Rewelacja. Dodatkowe łozysko trzymające całośc z tyłu. Rewelacyjne rozwiązanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.