Artemis3 Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 Obiecałem i jest. Ostateczna wersja już dobrze przeze mnie przetestowanego Clika 2.0 Masa modelu do lotu 107,5g! Wsadzony sprzęt to: - Regiel - Odbiornik - Serwa - Smigło - Silnik - 2s z celek Celki zippy 240mAh po spakietowaniu ważą dokładnie 11.6g:) Kiedy zacząłem robić ten model bardzo przejąłem się, że z tak lekkim pakietem nie uda mi się go wyważyć więc maksymalnie wyażurowałem tył. Oczywiście poszło mi tak świetnie że teraz pakiet muszę umieszczać za środkiem ciężkości :rotfl: :oops: Swoją droga to pozwala na użycie lżejszego silnika. Posiadam takowy 5g lżejszy od tego co jest aktualnie w modelu, ale nie chce już kombinować na 2 tyg przed zawodami w szczególności, że waga i tak jest zadowalająca. Gwoli opisu myśli technicznej: Model wyażurowany z moich rysunków na 1.5mm - wzmocnione newralgiczne miejsca itd. Na natarciu skrzydła płaskownik 0.5mm, skrzydło wykratowanie węglem 1mm. Popychacze do sterów też 1mm zakończone zetką. Użyłem oryginalnych dźwigni laminatowych z zestawu - b. solidne, tj. łoże silnika. Reszta wzmocnień modelu to już węgiel 0.5 (z charakterystycznymi poprzeczkami, które jak to ujął mój kolega inżynier: "zmniejszają moment ugięcia o połowę" :devil: ). Chyba tyle... oprócz tego pościągane zbędne koszulki i osłonki i oczywiście niezawodna metoda składania modelu na puzzle:D Im mniej kleju tym lepiej:)
Pawel_W Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 I w komplecie zielony Yaczek Sraczek i Strat w tle ;] Może być ;]
Artemis3 Opublikowano 20 Marca 2011 Autor Opublikowano 20 Marca 2011 Nie martw się Paweł, relacja z Yaczka już dzisiaj:) A strat jest na sprzedaż - jesteś chętny ?
Pawel_W Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 NIe, dzięki - ma za dużo strun jak dal mnie. Dla mnie 5 to w sam raz
Eryk Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 Gdyby Artur robił to za dnia, to by zauważył ! Chciałem przyjechać do WWA zobaczyć jak to lata, a tu nici z wyjazdu
Artemis3 Opublikowano 20 Marca 2011 Autor Opublikowano 20 Marca 2011 Offset masz odwrotnie założony! No jak odwrotnie... Przy skręcie w lewo, lewa idzie do góry więcej niż prawa w dół...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.