Skocz do zawartości

Futaba 8FG Super


Mariusz N

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Pojawiła się nowa Futaba 8FG w werji 14-kanałowej.

Czy ktoś wie gdzie można ją kupić?

Owa nowość to tylko dopiska "super". Tak prawdę mówiąc to po prostu poprzednia wersja, tylko z fabrycznie zaktualizowanym oprogramowaniem. No i różnicą jeszcze jest napis w lewym dolnym rogu - w starej jest napisane, że ma 8 kanałów(po zaktualizowaniu 14) a w nowej od razu napisane jest 14. Także to jedynie moim zdaniem chwyt reklamowy. Kupić można w większości sklepów, a do softu z 14 kanałami jest link u nas na forum, działa bez zarzutu, bo sam mam zaktualizowaną i śmiga jak trzeba.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie rcskorpiona jest T8FG 8+2 i T8FG V3 , dokładnie z takim samym odbiornikiem. V3 droższa o prawie stówkę. Dla mnie rewelacja :D Tym bardziej jestem zdziwiony tą różnicą cen ponieważ futaba udostępnia nowy soft za friko a nie 100zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie rcskorpiona jest T8FG 8+2 i T8FG V3 , dokładnie z takim samym odbiornikiem. V3 droższa o prawie stówkę. Dla mnie rewelacja :D Tym bardziej jestem zdziwiony tą różnicą cen ponieważ futaba udostępnia nowy soft za friko a nie 100zł

Nie ma się co dziwić, wszystko można z opisu wyposażenia obydwóch apek wyczytać.

100zł różnicy wynika z zastosowania innego akumulatora zasilającego apkę ta tańsza jest zasilana

7.2V NiMH 1700mAh

a ta droższa o 100 zł

2S 7.4V LiJon 2800mAh,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W razie koniecznosci reklamacji zawsze to po sasiedzku, a nie na drugim koncu swiata

Jarek, Ty jesteś urodzonym optymistą. Ja kupiłem aparaturę potentata modelarskiego - Graupner się nazywa, dokładniej Mx-16s, i nasi kochani sąsiedzi w firmowym serwisie wymieniają przełacznik dwupozycyjny od ponad DWÓCH MIESIĘCY :crazy: :evil: :evil: :evil: A w gwarancji ładnie stoi, że naiwnemu klientowi udzielają "24 monate gwaranti" jeśli dobrze napisałem - żeby złapać naiwnego! Tylko w jakim terminie usuną wadę już nie raczyli napisać!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety udzieloną gwarancję musimy rozpatrywać na gruncie polskiego prawa cywilnego. Z takim roszczeniem o przedłużenie okresu gwarancji mógłbym wystąpić tylko jeżeli takie postanowienie znalazło się w karcie gwarancyjnej.

Dziś dostałem wiadomość od sprzedawcy, że nadajnik po naprawie jedzie do mnie, więc nieśmiało zapytałem, czy jedzie naprawiony, na to Pan Grzegorz Stokłosa lub jego pracownik /brak podpisu pod email'em/ odpowiedział mi, że nie sprawdzał nadajnika, ani jak go otrzymał ANI JAK WYSYŁAŁ DO MNIE. Gdyby to nie było tak żenujące, byłoby śmieszne. Ciekawe, czy kiedyś Panowie sprzedawcy nauczą się nawet nie szanować klientów, a tylko wykonywać swe podstawowe obowiązki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może trochę nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi, choć odnosiłem się w moim pierszym poście do cytatu z Ciebie, z którego wynikało że "... po sąsiedzku bliżej". Czyli Polska -> Niemcy. Stąd wydawało mi się, że będzie jasne że kupiłem nadajnik u nas... Ale nasze nieporozumienie to i tak nic w stosunku do stanowiska, naszego, krajowego, sprzedawcy /gwaranta/ :roll: :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.