Guest Qbix Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 Witam, dzisiaj w paczuszce przyszla do mnie pewna slicznotka Pochwalilbym sie fotkami, ale nie wiem jak je tutaj zalaczyc?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacek Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 co do fotek to krok po kroku masz tu: http://pfmrc.pl/viewtopic.php?t=409 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ostry Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 Możesz też wstawić zdjęcia na serwer fotosika. Opis znajdziesz w moim wątku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Qbix Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 no to sprobujmy prawie sie udalo :jupi: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Qbix Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 Mam odrazu kilka pytan do kolegow: 1) Jakie serwa zastosowac? Na lotkach beda po jednym serwie. Wszystkie chcialbym wstawic cyfrowe. 2) Czy zwykla zywica epoksydowa to dobry klej to przyklejania elementow do laminatu? Model widze, ze byl klejony jakims bialym twardym klejem o konsystencji gestej piany. 3) Czy macie jakis sprawdzony patent na wklejenie kabiny? Czym ja kleic? 4) Jak przyciemnic kabinke? 5) Czy ma sens zastosowanie dwoch odbiornikow? Jeden sterowalby jedna "polowa" modelu, a drugi druga? Czy ma to sens? Przepraszam za laickie pytania, ale jest to pierwszy moj laminat w wiekszej skali. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruszmen Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 Witam ja do f3a stosuje serwa (u ciebie też powinny się sprawdzić); Lotki: 2x Futaba S9150 lub 2x S9151 Kierunek: Futaba S9151 Wysokość: Futaba S9152 Zasilanie: Pakiet wysokoprądowy Futaba 1500mAh (przy dobrze wytłumionym silniku spokojnie na 4 loty starczy) Jeden odbiornik jest wystarczający (najlepiej podwójna przemiana z PCM). A ten twardy klej to żywica z mikrobalonem ale do klejenia spokojnie wystarczy zywica epoksydowa. Kabinke można wkleić do ramki na taśmę dwustronną. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
armand Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 ad 1 Dobre = drogie - ja lubię Multiplex albo Hitec ad 2 Tak, dodaj do zywicy areosilu, czy mikrobalonu - powstanie lekki i mocny klej ad 3 wytłoczyć nową z ciemnego tworzywa albo spróbować lakierów od wewnątrz do przyciemniania świateł w samochodach - ale mogą zeżreć tworzywo kabinki. ad 4 Nie, dwa odbiorniki stosuje się oczywiście ale w układzie redudancji. Pamietaj o popychaczach, snapach itd, to nie może być byle co. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Qbix Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 Dziekuje za podpowiedzi. Czytalem na forum zagranicznym, ze kabine mozna zabarwic srodkami do farbowania materialow. Mieszajac proporcje czarnego i brazu mozna uzyskac efekt przydymionej kabiny. Probowalem tego patentu na probkach kabiny od ekstry, ale widocznie srodki ktore kupilem w Polsce sa inne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZARZU Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 Witam, 1) Jakie serwa zastosowac? Na lotkach beda po jednym serwie. Wszystkie chcialbym wstawic cyfrowe. Spokojnie wystarczą JR8411, ale proponuję JR8611, do gazu wytrzymałe i szybkie np. FUTABA S9405. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Qbix Posted August 12, 2007 Share Posted August 12, 2007 Z Hitecow cyfrowych jakie serwa proponujecie? Dodam, ze na lotki planuje dac tylko po jednym serwie. Model oczywiscie do latania 3D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Qbix Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Model poskladany do kupy bez wyposazenia. Wagowo wyszlo 3550g- golas. Mozna jeszcze nieco "sciagnac" zakladajac weglowy dzwigar, podwozie (teraz jest laminat z drewnianym rdzeniem) oraz lzejsze kola. Powierchnia samego plata (bez obrysu kadluba) to 6200cm2. Myslalem o motorze DA50R do tego letadla. Wagowo wtedy powinno byc nastepujaco: -elektornika (3*LiPo+manager) 500g -serwa (6szt) 360g -silnik z tlumikiem ok 1600g -reszta dupereli ok 200g ----------------------------------------- w sumie wyposazenie wyjdzie 2700g Jakie sa wasze sugestie? Moze inny motor wstawic? Link to comment Share on other sites More sharing options...
radek872 Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 do lotek beda dobre nie sa to mega szybkie serwa ale 018 sek przy 6V wystarczy cena jest dobra mysle ze bez sensu topic 280zł w drogie Futaby http://nastik.pl/hitec-hs5645mg-p-1128.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Qbix Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Serwa beda HS-5985MG. Za oceanem 70USD sztuka wiec jak nie dowala cla wyjdzie calkiem ok. Serwa te sa niejako nastepca serii ktora wskazales. Link to comment Share on other sites More sharing options...
radek872 Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 a silnik tez mozna tanszy niz DA warto sie zastanowic na tym http://modelflyrc.com.pl/product_info.php?products_id=533 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbitlkr Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 A ja bym raczej odradzał jakies nieznane silniki o których nikt nie słyszał. Albo DA albo ZDZ 50 i napewno bedzie swietnie chodził Link to comment Share on other sites More sharing options...
tikicaca Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 DL silnik dobry i sprawdzony, wystarczy poczytac na rcgroups i flyinggiants Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkarll Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 witam Wagowo wtedy powinno byc nastepujaco: -elektornika (3*LiPo+manager) 500g -serwa (6szt) 360g -silnik z tlumikiem ok 1600g -reszta dupereli ok 200g ----------------------------------------- złożyłem w ciągu ostatnich 2 lat 4 model z silnikiem 50 cm 3 razy był to ZDZ o ostatnio DA no i zawsze model przybierał 3,5 kg piszesz że silnik z tłumikiem to 1600 gr , a jeszcze zapłon śmigło kołpak wyłącznik jakieś śruby , i już jest ponad 2 kg tak że myśle że jak się zmieścisz w 7 kg to będzie sukces Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Qbix Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 Motor DA50R z zaplonem wazy 1470g. Jakie sruby masz na mysli? Faktycznie nie policzylem smigla wraz z kolpakiem oraz jego mocowanie. Dalem jednak 200g na duperele (zbiornik, przewody, itp). Jak wyjdzie zobaczymy. W pytaniu moim chodzilo mi czy motor 50cm3 to optymalne rozwiazanie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkarll Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 witam nie miałem zamiaru krytykować twoich wyliczeń chciałem podzielić się tylko swoim doświadczeniem Jakie sruby masz na mysli? no masz chyba zamiar czymś ten silnik przykręcić , najlepsze były by właśnie śruby , ja używam "szóstek" cztery takie śrubki plus podkładki to 45 gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
radek872 Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Zadaj sobie pytanie czy warto inwestowac w DA bo DL to jest ten sam silnik tak jak MVVS i Evolution moze lepiej tą róznice cenową miedzy DA a DL przeznaczyc na lepsze pakiety czy serwa no chyba ,że chcesz przyszpanowac napise DA to juz inna bajka DL 50 http://pl.youtube.com/watch?v=Xws9wpQbomE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.