Włodek Ulas Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Troszke nowości w silnikach i osprzęcie http://www.os-engines.co.jp/110501/ i Futaba :shock: http://www.rc.futaba.co.jp/motor/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Szkoda, że jak na razie tylko w "krzaczkach". Ale i w "spalinie" coś dołożyli http://www.os-engines.co.jp/english/index.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 MVVS jakos 4T nie moze zrobic, SAITO moglo, ROTO tez , czemu OS nie moze benzyny 4T zrobic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armand Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Zrobić a zrobić dobrze to różnica. MVVS jakoś sie nie pali do 4T bo i po co tak naprawdę. Używałeś tych 4T ROTO?? - porażka wymontowuje sie z modelu szybciej nizmuślisz, ze to zrobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 http://www.osengines.com/motors/index.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam712 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Wygląda na to że Futaba odgrzewa czyjeś kotletysklep Przynajmniej trzy lata temu widziałem te regulatory i programator pod innym szyldem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Futaba = + 20 do lansu na lotnisku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi