Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Kupiłem w hobbykingu taki silnik do modelu Cessna 480 pelikana http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5688 i regulator http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=15205.

Oryginalny silnik grzał się po chwili tak mocno, że topiło się od niego plastikowe łoże. Kiedy założyłem nowy silnik razem z nowym regulatorem zakupione hk problem jest ten sam - silnik bardzo mocno się grzeje. Śmigło zakładam na nie oryginalne jakie było z Cessną z oznaczeniem 8X8,5E. W czym mogę miec problem. Dodam, że do regulatora zakupiłem też kartę do programowania. Jak bardzo grzeją się takie silniki? Czy po locie są one bardzo gorące to znaczy czy dadzą się dotknąc palcem? Może jestem po prostu przewrażliwiony.

Dziękuję i Pozdrawiam

Opublikowano

Może słabe chłodzenie silnika. Zdejmij owiewkę i spróbuj bez niej. Jeżeli to coś da ,to trzeba będzie powiększyć otwory wlotowe w owiewce .

Opublikowano

Witam.

Testy robię bez owiewki w domu. W regulatorze reguluje się jeszcze częstotliwośc pracy silnika i kąt wyprzedzenia. Jak powinienem to ustawic dla tego silnika. Częstotliwośc do wyboru to 8 i 16Hz a timing low, high albo auto.

Opublikowano

Ja mam ten silnik(2217) w extrimie.Z lekko bijącym śmigłem,po 10 minutach lotu na pełnym gazie silnik jest leciutko cieply.Regulator to hk 25a

Opublikowano

A jakie masz śmigło do tego silnika i jaki pakiet?

W cessnie silnik jest montowany w plastikowym łożu za wręgą i może to jest przyczyną, że się nie chłodzi i jest gorący. Jaki ustawiłeś kąt wyprzedzenia i częstotliwośc?

Opublikowano

Testy robię bez owiewki w domu.

Sam zaśmigłowy strumień powietrza nie zapewni dostatecznego chłodzenia, potrzebny jest mocniejszy przepływ powietrza. Zresztą zawsze na ziemi, kiedy model jest nie ruchomy silnik pobiera więcej prądu niż w powietrzu. Musisz zrobić test w locie, wtedy będziesz wiedział co się tak na prawdę dzieje.

Opublikowano

ja mam silnik : Turnigy 2209/28 1050kV., twój i mój są z jednej "rodziny", mój z śmigłem 9x5 i regulatorem z HK 30A po 12minutowym locie jest lekko ciepły, silnik montowany za wręgą.

Opublikowano

Dzisiaj podłączyłem do regulatora amperomierz i zmierzyłem jaki prąd pobiera silnik. Na oryginalnym śmigle jakie było z cessna 8X8,5 na pakiecie 3s pobierał 15A. Założyłem GWS 9X5 i prąd spadł do 9A i silnik się nie grzeje. Jak myślicie czy to śmigło będzie odpowiednie do tej Cessny??

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.