Skocz do zawartości

Telemaster 2,4 m arf za niecałe 300 zł


Locke
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z drugiej strony wychodzi polska pazerność. Wiele osób tylko czeka aż komuś podwinie się noga i będzie można zedrzeć z niego ile wlezie. Osoba która nie odpuści od twierdzenia, że zawarła umowę kupna i za wszelką cenę będzie chciała otrzymać towar po błędnej cenie nie ma honoru. Takie jest moje zdanie na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnimi czasy takie błędy to już mała plaga, począwszy od ostatniej wpadki Empiku a skończywszy na falstarcie jednego sklepu modelarskiego który zareklamował się na tym forum - w ciągu 24h na modelu który obserwowałem cenę zmienili chyba z 4 razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja Wam powiem tak - Kupiłem i zapłaciłem od razu (Tak, całkowicie na przekór). Więc teoretycznie trzymam ich w garści i powiem szczerze,że nie wiem, czy z tej możliwości nie skorzystam... już mówię dlaczego.

 

To równie dobrze może być po prostu nieuczciwa reklama. Wiadomo, że ktoś taką "okazję" znajdzie i powiadomi znajomych. W tej sposób mnóstwo osób odwiedzi sklep, wiele w ogóle się o nim dowie. A tym osobom, które zamówią po prostu napisze się "pomyłka i już".

Nie mówię, że tak jest, ale że może być.

 

P.S - Wojtek jak już mówimy o honorze, to mnie uczono, że "Za błędy/głupotę się płaci" i na tym bym skończył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S - Wojtek jak już mówimy o honorze, to mnie uczono, że "Za błędy/głupotę się płaci" i na tym bym skończył.

To co napisał kolega wyżej ... pamiętaj , że wszystko w "przyrodzie" się równoważy. Żebyś kiedyś nie trafił na takiego samego "klienta" jak ty.

 

Miałem u siebie w pracy przykład czegoś takiego... kolega wysyłając paczkę do US zaznaczył przy nadaniu opcję "express server" zamiast "standard" . Wszystko było OK, tylko zamiast 4tys zł firma zapłaciła za jego pomyłkę 18 tys zł. Na nic zdało się błaganie prawie na kolanach , że to pomyłka itp. Firma kurierska zainkasowała ową sumkę z uśmiechem na twarzy.

 

Nie życzę tego nikomu, a żerowanie na ludzkich błędach jest nad wyraz prymitywne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja powiem tak.. Kupiles za 300zl i za tyle powinienes stac sie wlascicielem. Nie masz obowiazku zastanawiac sie kupujac cokolwiek czy sprzedawca sie nie pomylil. Zreszta prawo reguluje takie sytuacje. Co innego kiedy dochodzi do razacej pomylki np poprzez niedopisanie zera czy kilku zer, wtedy jako kupujacy raczej na 100% masz swiadomosc bledu i domaganie sie sprzedazy po razaco niskliej cenie jest naduzyciem. Tutaj o czyms takim nie ma mowy wiec miales fart i masz prawo domagac sie sprzedazy po tej cenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja powiem tak.. Kupiles za 300zl i za tyle powinienes stac sie wlascicielem. Nie masz obowiazku zastanawiac sie kupujac cokolwiek czy sprzedawca sie nie pomylil. Zreszta prawo reguluje takie sytuacje. Co innego kiedy dochodzi do razacej pomylki np poprzez niedopisanie zera czy kilku zer, wtedy jako kupujacy raczej na 100% masz swiadomosc bledu i domaganie sie sprzedazy po razaco niskliej cenie jest naduzyciem. Tutaj o czyms takim nie ma mowy wiec miales fart i masz prawo domagac sie sprzedazy po tej cenie

 

Proste jak drut. Nie mnie myśleć czy cena jest ok czy pomylona tym bardziej jako potencjalny klient nie muszę być modelarzem a mogę kupować model jako prezent i widząc towar za taką cenę kupuję go. Sklep powinien ponieść konsekwencje swojej pomyłki czy niedopatrzenia a klient powinien dostać towar za tyle ile zobaczył na stronie internetowej. Wszystko w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, po bojach z tatą, zapadła decyzja o tym, że korzystamy z zakupu.

Ja chciałem im odpuścić, jednak to on miał głos decydujący - ostatecznie na niego było to wszystko zamawiane.

Napisaliśmy do nich maila, że zgodnie z kodeksem cywilnym model jest sprzedany i prosimy o wysyłkę.

 

Sklep na razie milczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep odmawia realizacji zamówienie, powołując się na 5-ty pkt swojego regulaminu, czyli:

 

W uzasadnionych przypadkach sklep zastrzega sobie możliwość weryfikacji danych osobowych osoby składającej zamówienie, a w przypadkach wzbudzających wątpliwości ograniczenia sposobu płatności do przedpłaty lub odmowy realizacji zamówienia.

Cóż, na tej podstawie....to mogą sobie robić caaaałkowitą selekcję transakcji. Trochę to dziwne.

 

Wiem, że jutro tata ma coś do załatwienia w urzędzie, to od razu podejdzie do Rzecznika praw konsumenta i wypyta, jak to wygląda od strony prawnej.

 

Heh, sam jestem ciekawy kto wygra w pojedynku sklep vs. tata xD Będę na bieżąco relacjonował :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.