Locke Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 http://www.emodel.pl/airline-senior-telemaster-60-arf-czerwonobialy-p-2732.html Jak w temacie, raczej pomyłka sklepu czy rzeczywiście cena jest prawdziwa i brać w ciemno ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
noker Posted May 24, 2011 Share Posted May 24, 2011 i jak kupił ktoś? :mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Locke Posted May 24, 2011 Author Share Posted May 24, 2011 O, zmienili cene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kylorc Posted May 24, 2011 Share Posted May 24, 2011 Tak ja kupiłem I w poniedziałek dostałem e-maila ze sklepu,że to pomyłka i mogą zaproponować 10%rabatu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacek Walenciak Posted May 25, 2011 Share Posted May 25, 2011 Jeżeli wpłaciłeś im na konto, to wg Kodeksu Cywilnego kupiłeś ten produkt w tej cenie i sprzedawca nie ma prawa Ci podwyższyć ceny, sugerując, że się pomylił. Takie jest jego ryzyko handlowe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
noker Posted May 25, 2011 Share Posted May 25, 2011 ... a jesli zamówiłeś z płatnością przy odbiorze? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacek Walenciak Posted May 26, 2011 Share Posted May 26, 2011 Z dzisiejszej prasy na Onet.pl - http://biznes.onet.pl/klienci-maja-prawo-zadac-towaru-od-empikcom,18572,4374405,1,prasa-detal Sprawa bardzo podobna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojtass_nt Posted May 26, 2011 Share Posted May 26, 2011 Z drugiej strony wychodzi polska pazerność. Wiele osób tylko czeka aż komuś podwinie się noga i będzie można zedrzeć z niego ile wlezie. Osoba która nie odpuści od twierdzenia, że zawarła umowę kupna i za wszelką cenę będzie chciała otrzymać towar po błędnej cenie nie ma honoru. Takie jest moje zdanie na ten temat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moriq Posted May 26, 2011 Share Posted May 26, 2011 Ostatnimi czasy takie błędy to już mała plaga, począwszy od ostatniej wpadki Empiku a skończywszy na falstarcie jednego sklepu modelarskiego który zareklamował się na tym forum - w ciągu 24h na modelu który obserwowałem cenę zmienili chyba z 4 razy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jary14 Posted May 28, 2011 Share Posted May 28, 2011 A ja Wam powiem tak - Kupiłem i zapłaciłem od razu (Tak, całkowicie na przekór). Więc teoretycznie trzymam ich w garści i powiem szczerze,że nie wiem, czy z tej możliwości nie skorzystam... już mówię dlaczego. To równie dobrze może być po prostu nieuczciwa reklama. Wiadomo, że ktoś taką "okazję" znajdzie i powiadomi znajomych. W tej sposób mnóstwo osób odwiedzi sklep, wiele w ogóle się o nim dowie. A tym osobom, które zamówią po prostu napisze się "pomyłka i już". Nie mówię, że tak jest, ale że może być. P.S - Wojtek jak już mówimy o honorze, to mnie uczono, że "Za błędy/głupotę się płaci" i na tym bym skończył. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppompka Posted May 28, 2011 Share Posted May 28, 2011 jary14, W tym zdaniu Ciebie całkowicie popieram. P.S - Wojtek jak już mówimy o honorze, to mnie uczono, że "Za błędy/głupotę się płaci" i na tym bym skończył. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojtass_nt Posted May 28, 2011 Share Posted May 28, 2011 P.S - Wojtek jak już mówimy o honorze, to mnie uczono, że "Za błędy/głupotę się płaci" i na tym bym skończył. Życzę Ci abyś Ty nigdy nie był tak głupi jak oni i nie popełnił błędu za który słono zapłacisz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koszkin Posted May 28, 2011 Share Posted May 28, 2011 P.S - Wojtek jak już mówimy o honorze, to mnie uczono, że "Za błędy/głupotę się płaci" i na tym bym skończył. To co napisał kolega wyżej ... pamiętaj , że wszystko w "przyrodzie" się równoważy. Żebyś kiedyś nie trafił na takiego samego "klienta" jak ty. Miałem u siebie w pracy przykład czegoś takiego... kolega wysyłając paczkę do US zaznaczył przy nadaniu opcję "express server" zamiast "standard" . Wszystko było OK, tylko zamiast 4tys zł firma zapłaciła za jego pomyłkę 18 tys zł. Na nic zdało się błaganie prawie na kolanach , że to pomyłka itp. Firma kurierska zainkasowała ową sumkę z uśmiechem na twarzy. Nie życzę tego nikomu, a żerowanie na ludzkich błędach jest nad wyraz prymitywne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapier Posted May 28, 2011 Share Posted May 28, 2011 A ja powiem tak.. Kupiles za 300zl i za tyle powinienes stac sie wlascicielem. Nie masz obowiazku zastanawiac sie kupujac cokolwiek czy sprzedawca sie nie pomylil. Zreszta prawo reguluje takie sytuacje. Co innego kiedy dochodzi do razacej pomylki np poprzez niedopisanie zera czy kilku zer, wtedy jako kupujacy raczej na 100% masz swiadomosc bledu i domaganie sie sprzedazy po razaco niskliej cenie jest naduzyciem. Tutaj o czyms takim nie ma mowy wiec miales fart i masz prawo domagac sie sprzedazy po tej cenie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 28, 2011 Share Posted May 28, 2011 A ja powiem tak.. Kupiles za 300zl i za tyle powinienes stac sie wlascicielem. Nie masz obowiazku zastanawiac sie kupujac cokolwiek czy sprzedawca sie nie pomylil. Zreszta prawo reguluje takie sytuacje. Co innego kiedy dochodzi do razacej pomylki np poprzez niedopisanie zera czy kilku zer, wtedy jako kupujacy raczej na 100% masz swiadomosc bledu i domaganie sie sprzedazy po razaco niskliej cenie jest naduzyciem. Tutaj o czyms takim nie ma mowy wiec miales fart i masz prawo domagac sie sprzedazy po tej cenie Proste jak drut. Nie mnie myśleć czy cena jest ok czy pomylona tym bardziej jako potencjalny klient nie muszę być modelarzem a mogę kupować model jako prezent i widząc towar za taką cenę kupuję go. Sklep powinien ponieść konsekwencje swojej pomyłki czy niedopatrzenia a klient powinien dostać towar za tyle ile zobaczył na stronie internetowej. Wszystko w temacie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
noker Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Czarek, melduj o postępach w negocjacjach ze sklepem 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jary14 Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Cóż, po bojach z tatą, zapadła decyzja o tym, że korzystamy z zakupu. Ja chciałem im odpuścić, jednak to on miał głos decydujący - ostatecznie na niego było to wszystko zamawiane. Napisaliśmy do nich maila, że zgodnie z kodeksem cywilnym model jest sprzedany i prosimy o wysyłkę. Sklep na razie milczy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
darek.3333 Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Sklep na razie milczy. No ciekawe jak długo będą milczeli... pieniądze wysłane więc nie mogą zupełnie zignorować - coś muszą odpisać.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elvis696 Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Życzę Ci abyś Ty nigdy nie był tak głupi jak oniinteligentny człowiek nigdy nie powie drugiej osobie że jest GŁUPI :evil: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jary14 Posted June 4, 2011 Share Posted June 4, 2011 Sklep odmawia realizacji zamówienie, powołując się na 5-ty pkt swojego regulaminu, czyli: W uzasadnionych przypadkach sklep zastrzega sobie możliwość weryfikacji danych osobowych osoby składającej zamówienie, a w przypadkach wzbudzających wątpliwości ograniczenia sposobu płatności do przedpłaty lub odmowy realizacji zamówienia. Cóż, na tej podstawie....to mogą sobie robić caaaałkowitą selekcję transakcji. Trochę to dziwne. Wiem, że jutro tata ma coś do załatwienia w urzędzie, to od razu podejdzie do Rzecznika praw konsumenta i wypyta, jak to wygląda od strony prawnej. Heh, sam jestem ciekawy kto wygra w pojedynku sklep vs. tata xD Będę na bieżąco relacjonował Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.