Jump to content

Telemaster 2,4 m arf za niecałe 300 zł


Locke

Recommended Posts

Z drugiej strony wychodzi polska pazerność. Wiele osób tylko czeka aż komuś podwinie się noga i będzie można zedrzeć z niego ile wlezie. Osoba która nie odpuści od twierdzenia, że zawarła umowę kupna i za wszelką cenę będzie chciała otrzymać towar po błędnej cenie nie ma honoru. Takie jest moje zdanie na ten temat.

Link to comment
Share on other sites

Ostatnimi czasy takie błędy to już mała plaga, począwszy od ostatniej wpadki Empiku a skończywszy na falstarcie jednego sklepu modelarskiego który zareklamował się na tym forum - w ciągu 24h na modelu który obserwowałem cenę zmienili chyba z 4 razy.

Link to comment
Share on other sites

A ja Wam powiem tak - Kupiłem i zapłaciłem od razu (Tak, całkowicie na przekór). Więc teoretycznie trzymam ich w garści i powiem szczerze,że nie wiem, czy z tej możliwości nie skorzystam... już mówię dlaczego.

 

To równie dobrze może być po prostu nieuczciwa reklama. Wiadomo, że ktoś taką "okazję" znajdzie i powiadomi znajomych. W tej sposób mnóstwo osób odwiedzi sklep, wiele w ogóle się o nim dowie. A tym osobom, które zamówią po prostu napisze się "pomyłka i już".

Nie mówię, że tak jest, ale że może być.

 

P.S - Wojtek jak już mówimy o honorze, to mnie uczono, że "Za błędy/głupotę się płaci" i na tym bym skończył.

Link to comment
Share on other sites

P.S - Wojtek jak już mówimy o honorze, to mnie uczono, że "Za błędy/głupotę się płaci" i na tym bym skończył.

Życzę Ci abyś Ty nigdy nie był tak głupi jak oni i nie popełnił błędu za który słono zapłacisz.

Link to comment
Share on other sites

P.S - Wojtek jak już mówimy o honorze, to mnie uczono, że "Za błędy/głupotę się płaci" i na tym bym skończył.

To co napisał kolega wyżej ... pamiętaj , że wszystko w "przyrodzie" się równoważy. Żebyś kiedyś nie trafił na takiego samego "klienta" jak ty.

 

Miałem u siebie w pracy przykład czegoś takiego... kolega wysyłając paczkę do US zaznaczył przy nadaniu opcję "express server" zamiast "standard" . Wszystko było OK, tylko zamiast 4tys zł firma zapłaciła za jego pomyłkę 18 tys zł. Na nic zdało się błaganie prawie na kolanach , że to pomyłka itp. Firma kurierska zainkasowała ową sumkę z uśmiechem na twarzy.

 

Nie życzę tego nikomu, a żerowanie na ludzkich błędach jest nad wyraz prymitywne.

Link to comment
Share on other sites

A ja powiem tak.. Kupiles za 300zl i za tyle powinienes stac sie wlascicielem. Nie masz obowiazku zastanawiac sie kupujac cokolwiek czy sprzedawca sie nie pomylil. Zreszta prawo reguluje takie sytuacje. Co innego kiedy dochodzi do razacej pomylki np poprzez niedopisanie zera czy kilku zer, wtedy jako kupujacy raczej na 100% masz swiadomosc bledu i domaganie sie sprzedazy po razaco niskliej cenie jest naduzyciem. Tutaj o czyms takim nie ma mowy wiec miales fart i masz prawo domagac sie sprzedazy po tej cenie

Link to comment
Share on other sites

A ja powiem tak.. Kupiles za 300zl i za tyle powinienes stac sie wlascicielem. Nie masz obowiazku zastanawiac sie kupujac cokolwiek czy sprzedawca sie nie pomylil. Zreszta prawo reguluje takie sytuacje. Co innego kiedy dochodzi do razacej pomylki np poprzez niedopisanie zera czy kilku zer, wtedy jako kupujacy raczej na 100% masz swiadomosc bledu i domaganie sie sprzedazy po razaco niskliej cenie jest naduzyciem. Tutaj o czyms takim nie ma mowy wiec miales fart i masz prawo domagac sie sprzedazy po tej cenie

 

Proste jak drut. Nie mnie myśleć czy cena jest ok czy pomylona tym bardziej jako potencjalny klient nie muszę być modelarzem a mogę kupować model jako prezent i widząc towar za taką cenę kupuję go. Sklep powinien ponieść konsekwencje swojej pomyłki czy niedopatrzenia a klient powinien dostać towar za tyle ile zobaczył na stronie internetowej. Wszystko w temacie.

Link to comment
Share on other sites

Cóż, po bojach z tatą, zapadła decyzja o tym, że korzystamy z zakupu.

Ja chciałem im odpuścić, jednak to on miał głos decydujący - ostatecznie na niego było to wszystko zamawiane.

Napisaliśmy do nich maila, że zgodnie z kodeksem cywilnym model jest sprzedany i prosimy o wysyłkę.

 

Sklep na razie milczy.

Link to comment
Share on other sites

Sklep odmawia realizacji zamówienie, powołując się na 5-ty pkt swojego regulaminu, czyli:

 

W uzasadnionych przypadkach sklep zastrzega sobie możliwość weryfikacji danych osobowych osoby składającej zamówienie, a w przypadkach wzbudzających wątpliwości ograniczenia sposobu płatności do przedpłaty lub odmowy realizacji zamówienia.

Cóż, na tej podstawie....to mogą sobie robić caaaałkowitą selekcję transakcji. Trochę to dziwne.

 

Wiem, że jutro tata ma coś do załatwienia w urzędzie, to od razu podejdzie do Rzecznika praw konsumenta i wypyta, jak to wygląda od strony prawnej.

 

Heh, sam jestem ciekawy kto wygra w pojedynku sklep vs. tata xD Będę na bieżąco relacjonował :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.