TEQ Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Sam Pan powiedział że ta folia jest do :ass:
malinn Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Takie płaty się lakierujea nie okleja. Można go z powodzeniem wylakierować na lustro. Trzeba jednak trochę przed tym poszlifować. Ja to robie tak: 1. szlif -220 2.szlif 360 3. szlif 600 4. lakier - ja to robie z pędzla nitrolakiem (szybko schnie -15min , lakier rozrzedzony rozp. nitro do rzadkości) 5. szlif -600 6. lakier 7.szlif 600 8. lakier 9. szlif 800 10. lakier 11.szlif 1000 lub 2000 Można tą czynność powtarzać aż będzie lustro. Dodam że płat 1,2m tak lakierowany przytył mi 5g. Folia będzie sporo cięższa i myślę da gorszą powierzchnię. Szkoda też kasy na folie bo nitrolak kosztuje za 1l - koło 13zł ;-) Mam pytanko - ile model waży do lotu? Jakie ma obc.powierzchni?
rapier Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Mam pytanko - ile model waży do lotu? Jakie ma obc.powierzchni? Przyznam ze jeszcze nie wazylem ale dzis podam wage
malinn Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Tak sobie pomyślałem że skoro to szybowiec na hol i w termice pokręci czy nie warto by mu było zrobić sk? Na moje model będzie krążył poprawniej i lepiej niż na samych lotkach. Sam niedawno poczułem róznice przy samych lotkach i z sk. Sporo byś na tym zyskał. NIe wiem jak ta v -ka działa ale mi te stery się nie podobają. Zapodał bym klasyczny sk , a może warto dorobić mu ogon dlg ;-) taki jak ma hybrid dlg z arthobby. Na zboczu same lotki wystarczą ale to już zależy od upodobań właściciela oczywiście.
rapier Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2007 W zasadzie to modelik na zbocze a SK zawsze moge dadac dodajac kolejne serwo. JA jestem jednak zwolennikiem V Chocby ze wzgledu na mniejsza urazowosc tego ukladu. I tak mam zamiar latac ze SK bo Elfa traktuje jako model treningowy przed nastepnym sezonem gdzie raczej bede latal tylko na zboczach bo to mi sie podoba najbardziej . Jeszcze dzis ma do mnie przyjsc paczuszka :D STARLING ( Kwarcinski models ) :D:D :rotfl: :rotfl:
rapier Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Wlasnie zwazylem model - dokladnie 556,2g gotowy do lotu.
malinn Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 bede latal tylko na zboczach bo to mi sie podoba najbardziej . Mi też ta forma latania najbardziej się podoba i tak sk niepotrzebny niemal w ogóle jak pięknie nosi. Nie ma nic lepszego chyba od śmigania w wiaterku pchającym do góry. Problem tylko jeden mam - daleko na te zbocza ;-(
modelpiotrek Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Malin powoli zaczynasz się przeprowadzać na poludnie czyli jeszcze trochę i będziesz miał zbocza pozdrawiam Piotrek Szymański
malinn Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Zbocza mam - w okolicy Bydgoszczy piękne tylko pracy brak. Będzie praca , będzie fura by na nie dojechać, bo rowerem za daleko i za niebezpiecznie. Istotnie coraz niżej mnie ciągnie. Jak w Bydzi nie wypali będzie Poznań - tu jednak zboczy mało. sory za o.t.
Patryk Sokol Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 A może by zalaminować skrzydła tkaniną 24,5g/m2 Interglassa (chodzi o to, żeby była jak najgęściej tkana) w podciśnieniu? Wychodzi lustrzana i wytrzymała powierzchnia, a waga na pewno wyjdzie podobnie (jak nie lżej) niż szpachla + lakier.
malinn Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 a waga na pewno wyjdzie podobnie (jak nie lżej) niż szpachla + lakier. Oj chyba nie wyjdzie lżej jak sam lakier ( na moje wyjdzie max 10g w lakierowniu) . Po co szpachel do nowego płata? Myślę że to mija się z celem w takiej maszynie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.