DjTommi Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Witam. Ja tam nic nie mówię ale na plaży nam się spało całkiem dobrze w tym roku hehe. A co do Cobry no to coraz bardziej zaczyna mi się podobać i myślę o tej 3,4m z Modelpartnera. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Olszówka Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Witam, małymi kroczkami zbliżamy się do finiszu.Skrzydła pokryte folią oracower,zamontowane serwa wysokości i kierunku to co widać waży 3,4kg jeszcze dojdzie zasilanie i wyważenie na przód. Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_W Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Jak na tą wielkość wyszło dość lekko . Ma długi nos ze względu na leżącą pozycję pilota, więc chyba nie potrzeba będzie zbyt dużo balastu do wyważenia może wyjść nawet lżej niż Twój Pirat . Na razie zimy nie widać, zdążysz jeszcze zrobić oblot w tym roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Olszówka Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Witam, cobra oblatana pomimo nie najlepszej pogody i przy bocznym wietrze oblot wyszedł super. Poniżej parę fotek i jak odpocznę to skrobnę parę słów,Narazie serdeczne dzięki dla Renka że zdecydował się robić za holownika. Uploaded with ImageShack.us Zdjęcia wykonał konstruktor cobry Marek Czuba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Wielkie gratulacje pięknie się prezentuje , jaka ostatecznie wyszła masa do lotu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Piękny model, idealny oblot, wielkie gratulacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 4300g wg. opisu pod filmem Model rasowy ale ta kabinka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelpiotrek Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Janusz Gratulacje !!! Przepiękna ta Cobra !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepcio Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgadzam się.Kabinka przy tak pięknym modelu to porażka! Cały czas myślę ze to "tymczasówka". Pozdrawiam i życzę dalszych udanych lotów. Mirek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Model rasowy ale ta kabinka... Zgadzam się.Kabinka przy tak pięknym modelu to porażka! Mirek ... malkontenci przecież to prototyp i jaki piękny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Olszówka Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Witam, w napisach na filmie jest mały błąd,cobra waży dokładnie4500g i jest lżejsza od pirata o 300g.Kabinka oczywiście będzie inna,jest forma i niedługo będzie wytłoczona.Spieszyliśmy się z oblotem bo Marek chce robić formę na skrzydła.Nie jest to model ze sklepu i zawsze coś można znaleść do poprawki.Robota jest od zera,od pomysłu Marka i szkicu na kartce,potem rysowanie planów itd.Warto było bo model lata pięknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_W Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Gratulacje. Masz już jakieś spostrzeżenia co do profilu płata ? Pozostaje ten z prototypu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Olszówka Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Gratulacje. Masz już jakieś spostrzeżenia co do profilu płata ? Pozostaje ten z prototypu ?Witam,profil Tomku pozostanie ten sam,spisuje się bardzo dobrze.Hole były na 150m bo pogoda nie pozwoliła wyżej i w drugim locie wylatałem bez problemu 5 min.Cobra lata trochę szybciej od pirata ale za to chodzi idealnie za ręką.Próbowałem ją przeciągnąć i zwolniła prawie do zera potem pochyliła maskę z przechyłem na skrzydło i wyszła sama do lotu poziomego.korka nie próbowałem bo było za nisko.Teraz muszę zrobić parę lotów z różnym wyważeniem aby określić optymalne.Miałem pewne obawy czy usterzenie płytowe steru wysokości nie będzie za czułe,ale ustawiłem przed oblotem expo na 60% i było super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skazoo Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Marek, Janusz gratulacje !!! Podziwiam zapał z jakim realizowaliście ten projekt, czekam z niecierpliwością na wersję całolaminatową. Jak rozumiem w przyszłym sezonie startujecie w zawodach Cobrami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Olszówka Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Witam, oczywiście będziemy startować cobrami tym bardziej że kolegom w klubie oblot się podobał.Powstaną następne a pirat jeszcze nie przejdzie na emeryturę bo jest to model dla mnie bardzo zasłużony i sprawdzony w boju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RenoFlo Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Janusz, to tylko drobna, koleżeńska przysługa. Staram się odwdzięczyć za ogrom pomocy, której dane mi było doświadczyć z Twojej strony. A tak poza tym, czego się nie robi w przypływie desperacji :wink: Jeszcze raz gratuluję, Markowi i Tobie tej kapitalnej konstrukcji. No i chcę być obecny przy próbach wytrzymałościowych :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Olszówka Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Witam, próby wytrzymałościowe dopiero przy skrzydłach z formy,te nie były policzone i nie wiem ile wytrzymają.Robota była na "modelarskie oko"i do tej pory mnie nie zawiodła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Olszówka Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Witam, bardzo cieszy mnie fakt że po oblotach cobry morawą poleciał także Tomek,będzie jednego pilota holownika więcej.Tomek do tej pory holował mnie piperem z silnikiem 26cm,ale na cobrę to chyba trochę za mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzy47 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Nie uważacie kole , ze oprócz tej porazkowej kabinki / znaczy sie limuzynki - czy jak szybaki mówią owiewki / , która oczywiście jest porażką - jak wspomniał jeden z n/ przyjaciół - ta kobra jest za mało kororowa / jakies kwiatki czy pasiurki byłyby konieczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Olszówka Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Nie uważacie kole , ze oprócz tej porazkowej kabinki / znaczy sie limuzynki - czy jak szybaki mówią owiewki / , która oczywiście jest porażką - jak wspomniał jeden z n/ przyjaciół - ta kobra jest za mało kororowa / jakies kwiatki czy pasiurki byłyby konieczneWitam,cobra Jerzy nie będzie miała żadnych ozdobników,przyjdą jeszcze numery na skrzydle i nakładki na hamulce.Cobra z Łososiny nie ma nic więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi