From_heaven Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Kupiłem sobie właśnie ten silniczek, bo oryginalny Alignowy strasznie mi się grzał. Kolega polecał tego Emaxa, głównie z powodu że prawie w ogóle się nie grzeje. U mnie jednak silniczek jest gorący, mimo że założyłem zębatkę 11T. Czy wasze Emaxy też się grzeją? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miggy Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Sprawdź odległość zębatek. Jak za ciasno to będzie się grzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
From_heaven Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 To nie to, grzeje się i bez zębatki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulusr Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Łukasz - silniki bez obciążenia potrafią grzać się niemiłosiernie - puść go pod obiążeniem - może będzie o.k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
From_heaven Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Ha, i tak go dzisiaj załatwiłem Za mocno przykręciłem i zerwałem gwint. Teraz nada się tylko do modelu z innym rozstawem śrubek. Ale wziąłem od kolegi inny egzemplarz i po rozkręceniu okazało się, że to zupełnie inne silniki. Różnią się wielkością magnesów i wielkością łożysk. Emax jak widać wypuszczał różne serie pod tą samą nazwą. Zobaczymy czy ten się będzie grzał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoolSky Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Emax jak widać wypuszczał różne serie pod tą samą nazwą. Zobaczymy czy ten się będzie grzał. E-max robi niezłą kichę... Krzywo wklejone magnesy... Doważany rotor jakimś dziwnym silikonem... Łożyska do wymiany po kilku lotach...Słabe osiągi... Już nigdy E-max'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 E-max robi niezłą kichę... Krzywo wklejone magnesy... Doważany rotor jakimś dziwnym silikonem... Łożyska do wymiany po kilku lotach...Słabe osiągi... Już nigdy E-max'a Nie wiem jak te wersje ale wersje GT sobie chwale. Używam a raczej katuje Emax'a od dosyć dawna w parkmasterze a wcześniej latał w extrimie, osiągi bardzo dobre, nie grzeje się nawet na max. śmigle do tego pobór prądu niski. Od niedawna latam Su 50E na emaxie GT 4020/07, osiągi świetne (jak dla mnie), wykonanie w porównaniu z Turnigy to niebo a ziemia no ale droższe od silników Turnigy. Może jeszcze mogli by oszczędzić z wagą ale nie jest źle.. Zobaczymy jak to będzie dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
From_heaven Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 No właśnie, chyba różne te emaxy. Matajowy lata już dobre 2 lata, trex 450 dźwiga z nim 1.5 kg i do tego się nie grzeje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoolSky Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Nie wiem jak te wersje ale wersje GT sobie chwale. W wersji GT miałem tak luźno zwoje na statorze, że z niego spadały... Dodam, że silnik był funkiel nówka.Co do silników Turnigy - nie mam nic do nich, oprócz tego, że to "kupa złomu" jeszcze gorsza od e-max'a... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi