From_heaven Posted June 4, 2011 Share Posted June 4, 2011 Kupiłem sobie właśnie ten silniczek, bo oryginalny Alignowy strasznie mi się grzał. Kolega polecał tego Emaxa, głównie z powodu że prawie w ogóle się nie grzeje. U mnie jednak silniczek jest gorący, mimo że założyłem zębatkę 11T. Czy wasze Emaxy też się grzeją? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miggy Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 Sprawdź odległość zębatek. Jak za ciasno to będzie się grzać Link to comment Share on other sites More sharing options...
From_heaven Posted June 6, 2011 Author Share Posted June 6, 2011 To nie to, grzeje się i bez zębatki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulusr Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 Łukasz - silniki bez obciążenia potrafią grzać się niemiłosiernie - puść go pod obiążeniem - może będzie o.k. Link to comment Share on other sites More sharing options...
From_heaven Posted June 6, 2011 Author Share Posted June 6, 2011 Ha, i tak go dzisiaj załatwiłem Za mocno przykręciłem i zerwałem gwint. Teraz nada się tylko do modelu z innym rozstawem śrubek. Ale wziąłem od kolegi inny egzemplarz i po rozkręceniu okazało się, że to zupełnie inne silniki. Różnią się wielkością magnesów i wielkością łożysk. Emax jak widać wypuszczał różne serie pod tą samą nazwą. Zobaczymy czy ten się będzie grzał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CoolSky Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 Emax jak widać wypuszczał różne serie pod tą samą nazwą. Zobaczymy czy ten się będzie grzał. E-max robi niezłą kichę... Krzywo wklejone magnesy... Doważany rotor jakimś dziwnym silikonem... Łożyska do wymiany po kilku lotach...Słabe osiągi... Już nigdy E-max'a Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malker Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 E-max robi niezłą kichę... Krzywo wklejone magnesy... Doważany rotor jakimś dziwnym silikonem... Łożyska do wymiany po kilku lotach...Słabe osiągi... Już nigdy E-max'a Nie wiem jak te wersje ale wersje GT sobie chwale. Używam a raczej katuje Emax'a od dosyć dawna w parkmasterze a wcześniej latał w extrimie, osiągi bardzo dobre, nie grzeje się nawet na max. śmigle do tego pobór prądu niski. Od niedawna latam Su 50E na emaxie GT 4020/07, osiągi świetne (jak dla mnie), wykonanie w porównaniu z Turnigy to niebo a ziemia no ale droższe od silników Turnigy. Może jeszcze mogli by oszczędzić z wagą ale nie jest źle.. Zobaczymy jak to będzie dalej Link to comment Share on other sites More sharing options...
From_heaven Posted June 8, 2011 Author Share Posted June 8, 2011 No właśnie, chyba różne te emaxy. Matajowy lata już dobre 2 lata, trex 450 dźwiga z nim 1.5 kg i do tego się nie grzeje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CoolSky Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Nie wiem jak te wersje ale wersje GT sobie chwale. W wersji GT miałem tak luźno zwoje na statorze, że z niego spadały... Dodam, że silnik był funkiel nówka.Co do silników Turnigy - nie mam nic do nich, oprócz tego, że to "kupa złomu" jeszcze gorsza od e-max'a... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts