Skocz do zawartości

silnik, regulator, pakiet czy ja?


sada
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

W końcu mogę zadać pytanie.

W elektrykach jestem zupełnie zielony, więc na początek wybrałem zestaw pelikana alpha 1500 bez odbiornika i nadajnika.

Pierwszy lot zaliczyłem , ale coś jest nie tak.

Już przy ładowaniu pakietu PELIKAN RAY 1100 C20 , dołączoną ładowarką EC-0856 Balance Charger czas ładowania wydał mi się za długi (20 h).

Pierwszy lot trwał 5 minut i bez mieszania serwami i z krótkimi przerwami w pracy silnika.

W drugim locie silnik zdechł już po kilku sekundach wznoszenia.

W domu podłączyłem go znowu do ładowarki i znowu czas ładowania do zapalenia sie trzech diod na zielono wyniósł ok 20h.

I teraz najważniejsze:

Po podłączeniu pakietu do modelu zauważyłem , że silnik na maksymalnych obrotach kręci się do 12 sek, po czym obroty spadają do zera. Kiedy cofnę dzwignię gazu w nadajniku do zera i dam znowu na maxa to obroty znowu wzraztają na 12 sek i spadają.

Na średnich obrotach kręci długo.

Po minutowej próbie pakiet znowu ładuje się i po 40 min ciągle jedna dioda jest czerwona.

 

Nie wiem czy to normalne - chyba nie.

Jak sprawdzić co jest przyczyną?

Czy czas ładowania zawsze jest taki długi?

 

Bardzo proszę o każdą konstruktywną radę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, być może pakiet jest walnięty a i ładowarka też nie do końca jest ok.

Czas ładowania 20h jest o 10 razy za długi moim zdaniem.Nie używam takich ładowarek i nie wiem jak one ładują .

Podaj jeszcze kilka szczegółów jaki masz silnik i regiel bo pakiecik 20C to szału nie robi wygląda na to ,że pakiet nie daje rady z tym silnikiem???? :idea: :?:

Ale na 90% to będzie wina słabego pakietu,musisz dać od 25C w górę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach