Theo Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Witam, kupiłem aparaturę: LINK, i gościu przysłał mi: Aparatury wysyłm jak tylko jeden z kupujących określi mode. Co to jest to MODE? Coś czytałem: Które lepsze do hydro i którym łatwiej się lata? Od razu mówie, z modelami zaczynam i jeszcze jestem zieloniutki Za pomoc z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Yo, Mode jak widać to jest odpowiednie przypisanie kanału do danego drążka. Ja osobiście latam na MODE 2 bo jestem prawo ręczny i lepiej mi się tak lata. MODE dobiera się według upodobania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kesto Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Jeśli chodzi o ścisłość, to w MODE 2 w prawym drążku jest ster wysokości i lotki, a nie ster kierunku. Skoro zaczynasz, to proponuję aparaturę w MODE 2 - jest bardziej intuicyjna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 W ogole to co na obrazku, to dziwnie napisana "ogon?" Ster kierunku rozumię. Lecz powinno być tak Mode 2- Gaz jak i ster kierunku lewy drążek Ster wysokości i lotki prawy drążek Mode 1- Gaz jak i ster kierunku prawy drążek Ster wysokosci i lotki lewy drążek... Chociaż tutaj wszystko zalezy od Ciebie jak Ci się bedzie podobało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Theo Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Te 'wzory' wziąłem od wuja gugla więc to nie moja robota. Dzięki za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...