xader Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Otóż dzisiejszego dnia postanowiłem polatać i w końcu wsiąść się za mocowanie turnigy cam (przyczepiony rzepą do kadłuba za mocno "latał" i filmy były do :ass: ). Pierwszy lot z mocowaniem do owiewki przyciśnięty gumką - wideo wspaniałe, jedyny problem to zbyt ciężki przód). Było późno ale w miarę widocznie (zachód słońca), w dodatku wiatr się uspokoił - poszedłem do mieszkania po nowy pakiet, pakiet bardziej do tyłu, kamerę również cofnąłem i efekt natychmiastowy - leci prosto a jak chce od razu pnie się do góry.) Filmik poniżej, jeszcze przedstawię swoje nauczki poparte kraksami bądź innymi uszkodzeniami i wytłumaczę dlaczego dodaje świerszcze do listy: 1. Samolot przechyla się w lewo jeżeli lewa lotka się unosi - ster wysokości działa inaczej . 2. Jeżeli wieje - odpuść. (przynajmniej na początku procesu uczenia się). 3. Jeżeli ojciec mówi że se poradzi - se nie poradzi. 4. Standardowe mocowanie skrzydeł AXN'a jest do :ass: - gumka lateksowa sprawuje sie doskonale. 5. Jeżeli masz 10 metrów za sobą ośmiometrowe drzewo - odsuń się 100m 6. Nie demonstruj siły napędu przy wyjętych skrzydłach - patrz pkt.4 i lateksowa gumka (Silnik, regulator spalony, silnik nawinięty od nowa, regulator nowy) 7. Uważaj jak zamykasz drzwi od samochodu i 8. Nie lataj podczas zachodu słońca na polu z wysoką trawą, bądź w każdym innym wypadku kiedy matka natura się na ciebie uweźmie. Po starcie samolotu, co jakieś 20-30 sekund jakiś owad przelatywał mi około ucha - odchodziłem 1-2metry i miałem spokój na pół minuty. W którymś momencie rzuciło się na mnie kilka insektów i instynktownie zacząłem machać ręką spuszczając AXN'a z oczu - po odwróceniu się samolot się niebezpiecznie zbliżał do przewodów napięcia i budynków, spanikowałem i samolot zrobił bum. Samolot po pierwszych oględzinach wygląda na nie uszkodzony. (na tle poprzednich pozostałości) Z czystej zawiści powiem iż wracając autem 3 zakończyło żywot na szybie samochodu , nie wiem dokładnie czy to były świerszcze - insekty na oko - 2cm, latają i robią sobie przystanki na źdźbłach trawy. Skubane widziałem latające zaraz pod oknem (około 3 metry wysokości). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppompka Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 7. Uważaj jak zamykasz drzwi od samochodu POPIERAM W 100% mi ostatnio udało się zmiażdżyć 15cm węglowej rurki, po wlazła w drzwi. Ale teraz mam aluminiową i nie mam problemów z zasięgiem bo czasem przy węglowej, jak rurka zasłoniła antenę, to model lubił sobie szarpnąć sterami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek78 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Na czym polega ten patent: "4. Standardowe mocowanie skrzydeł AXN'a jest do - gumka lateksowa sprawuje sie doskonale." ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xader Opublikowano 28 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Wygląda to mniej więcej tak: Gumka do kupienia w pierwszym lepszym pasmanteryjnym. Skrzydła nie odpadają przy dużym wietrze a podczas niezbyt ładnego lądowania odsuwają się od kadłuba (nie wypadają kompletnie). wg.: http://beta.ivc.no/wiki/index.php/AXN_Clouds_Fly można popróbować z magnesami/gumkami recepturkami/haczykami ale podczas wizyty u rodziców zobaczyłem tą gumkę i od razu mi się to spodobało. Przy okazji nowy punkt - nie trzymać czarnej owiewki w samochodzie na słońcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Nie wiem o co chodzi z tym pierwszym ale tak byc powinno. A co do skrzydeł, taśma tez jest dobra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi