xader Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Otóż dzisiejszego dnia postanowiłem polatać i w końcu wsiąść się za mocowanie turnigy cam (przyczepiony rzepą do kadłuba za mocno "latał" i filmy były do :ass: ). Pierwszy lot z mocowaniem do owiewki przyciśnięty gumką - wideo wspaniałe, jedyny problem to zbyt ciężki przód). Było późno ale w miarę widocznie (zachód słońca), w dodatku wiatr się uspokoił - poszedłem do mieszkania po nowy pakiet, pakiet bardziej do tyłu, kamerę również cofnąłem i efekt natychmiastowy - leci prosto a jak chce od razu pnie się do góry.) Filmik poniżej, jeszcze przedstawię swoje nauczki poparte kraksami bądź innymi uszkodzeniami i wytłumaczę dlaczego dodaje świerszcze do listy: 1. Samolot przechyla się w lewo jeżeli lewa lotka się unosi - ster wysokości działa inaczej . 2. Jeżeli wieje - odpuść. (przynajmniej na początku procesu uczenia się). 3. Jeżeli ojciec mówi że se poradzi - se nie poradzi. 4. Standardowe mocowanie skrzydeł AXN'a jest do :ass: - gumka lateksowa sprawuje sie doskonale. 5. Jeżeli masz 10 metrów za sobą ośmiometrowe drzewo - odsuń się 100m 6. Nie demonstruj siły napędu przy wyjętych skrzydłach - patrz pkt.4 i lateksowa gumka (Silnik, regulator spalony, silnik nawinięty od nowa, regulator nowy) 7. Uważaj jak zamykasz drzwi od samochodu i 8. Nie lataj podczas zachodu słońca na polu z wysoką trawą, bądź w każdym innym wypadku kiedy matka natura się na ciebie uweźmie. Po starcie samolotu, co jakieś 20-30 sekund jakiś owad przelatywał mi około ucha - odchodziłem 1-2metry i miałem spokój na pół minuty. W którymś momencie rzuciło się na mnie kilka insektów i instynktownie zacząłem machać ręką spuszczając AXN'a z oczu - po odwróceniu się samolot się niebezpiecznie zbliżał do przewodów napięcia i budynków, spanikowałem i samolot zrobił bum. Samolot po pierwszych oględzinach wygląda na nie uszkodzony. (na tle poprzednich pozostałości) Z czystej zawiści powiem iż wracając autem 3 zakończyło żywot na szybie samochodu , nie wiem dokładnie czy to były świerszcze - insekty na oko - 2cm, latają i robią sobie przystanki na źdźbłach trawy. Skubane widziałem latające zaraz pod oknem (około 3 metry wysokości).
ppompka Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 7. Uważaj jak zamykasz drzwi od samochodu POPIERAM W 100% mi ostatnio udało się zmiażdżyć 15cm węglowej rurki, po wlazła w drzwi. Ale teraz mam aluminiową i nie mam problemów z zasięgiem bo czasem przy węglowej, jak rurka zasłoniła antenę, to model lubił sobie szarpnąć sterami.
zbyszek78 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Na czym polega ten patent: "4. Standardowe mocowanie skrzydeł AXN'a jest do - gumka lateksowa sprawuje sie doskonale." ?
xader Opublikowano 28 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2011 Wygląda to mniej więcej tak: Gumka do kupienia w pierwszym lepszym pasmanteryjnym. Skrzydła nie odpadają przy dużym wietrze a podczas niezbyt ładnego lądowania odsuwają się od kadłuba (nie wypadają kompletnie). wg.: http://beta.ivc.no/wiki/index.php/AXN_Clouds_Fly można popróbować z magnesami/gumkami recepturkami/haczykami ale podczas wizyty u rodziców zobaczyłem tą gumkę i od razu mi się to spodobało. Przy okazji nowy punkt - nie trzymać czarnej owiewki w samochodzie na słońcu
Marcin K. Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Nie wiem o co chodzi z tym pierwszym ale tak byc powinno. A co do skrzydeł, taśma tez jest dobra.
Rekomendowane odpowiedzi