Skocz do zawartości

Super Stearman- Great Planes


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Radek Oleksy, nie pierdziel :mrgreen: głupot że na silniku 30cm model ważący 6kg pójdzie bez problemu pionowo w góre - w dodatku jeszcze dwupłat, na pewno nie...
Opublikowano

Pierdziel ??? Hmm

Tu na silniku 26

 

a tu na 30 ccm

 

zresztą niedługo oblot Stermana na ASP 180 więc się przekonamy czy 30 cm jest na wyrost czy nie... jeżeli ma to jakieś znaczenie

Opublikowano
Radek Oleksy, ale ja mam na myśli 30 cm ale benzynkę a nie nitro, nitro 30 cm to tak jak 40 cm benzynka, a te ,,pierdziel " to żartobliwie ;D
Opublikowano

a te ,,pierdziel " to żartobliwie

Jeśli ktoś zacznie do ciebie mówić gówniarzu to nie wiem czy to będzie żartobliwie. Mnie nie podobają się takie prostackie odzywki tym bardziej ze stony smarkacza do osoby 2x starszej. Zapamiętaj to sobie bo będziesz miał z tym problemy w przyszłości...a i jak widać byłeś i tu za to karany.

Opublikowano

Jeśli ktoś zacznie do ciebie mówić gówniarzu to nie wiem czy to będzie żartobliwie. Mnie nie podobają się takie prostackie odzywki tym bardziej ze stony smarkacza do osoby 2x starszej. Zapamiętaj to sobie bo będziesz miał z tym problemy w przyszłości...a i jak widać byłeś i tu za to karany.

Słusznie i naukowo. Dziś jechałem tramwajem i stałem, a trzy panienki w wieku Sak122 sobie siedziały, a nad nimi kobieta po 60-tce. Nawet nie pomyślały o tym żeby podnieść pupcie do góry...

 

Wracając do meritum, Radek na dwóch przykładach pokazał Ci możliwości silników benzynowych 26 i 30 cm3 w tym modelu, więc po co jeszcze się upierasz i w takiej formie. :evil:

Opublikowano

W poniedziałek odbył się oblot Super Stearmana z silnikiem ASP 180 - 30cm. Nadmiar mocy jest ogromny. Start na 1/4 gazu. Poniżej link do filmu z oblotu.

OBLOT

Opublikowano

W zasadzie instrukcja bardzo dobrze określa środek ciężkości. 140mm od krawędzi natarcia na górnym płacie. Z takim wyważeniem odbył się oblot, jednak będziemy go trochę przesuwać do przodu, ponieważ podczas lotu model ma tendencje do zadzierania do góry. W instrukcji jest napisane, że środek ciężkości można korygować do 9mm w każdą ze stron.

pozdrawiam

Opublikowano

Problem był w tym, że zaraz po montażu, a na długo przed oblotem, po prostu gdzieś posiałem instrukcję. Wystartowałem więc bez wyważania i to był jak widać wielki błąd. On właściwie chciał się tylko wznosić, a ja byłem jeszcze za słaby, żeby sobie z tym poradzić... :devil:

W każdym razie dziękuję za dane. Po remoncie już go na pewno wyważę i to chyba nawet właśnie z lekkim zapasem na przód.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.