bzik4 Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Mam przerobiony silnik od kosy spalinowej 26cm. Wczoraj postanowiłem go odpalić i okazuje się że pracuje bardzo dobrze ale nie w całym zakresie obrotów. Silnik zapala od palca i do połowy obrotów ładnie się wkręca ale od połowy zachowuje się tak jakby brakowało mu paliwa przy gwałtownym dodaniu gazu na maxa - gaśnie, przy powolnym dodawaniu po prostu nie wkręca się na obroty, jeśli na chwilę zatkam mu gardziel to wjedzie na moment na wysokie obroty a następnie znów zwolni. Najgorsze jest to że w gaźniku nie ma śrub regulacyjnych gaźnik tak wygląda http://allegro.pl/gaznik-nowy-do-kosy-spalinowej-kosa-demon-i-inne-i1704501602.html Membrany są całe a uszczelki nie popękane. Ma ktoś jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Zapchana główna dysza... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Zapchana główna dysza... :? niestety nie, gaźnik jest czyściutki a wszystkie otworki drożne jeden w dyszy głównej drugi w zaworze :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gmeracz Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Jak to nie masz regulacji? A ta śruba ze sprężyną przy wlocie paliwa to do czego twoim zdaniem służy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Sławek, zarówno na zdjęciu jak i w moim gaźniku tej śruby po prostu niema Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Miałem bardzo podobnie gdy testowałem większe smigło niż to , na którym pracował. Po dodaniu "gazu" własnie po chwili obroty spadały. Jeśli jednak znajdziesz te śrubki do regulacji to przetestuj najpierw na mniejszym śmigle. Jakie założyłeś? Mój silnik 23cm chodzi na 16' na 18' opisane trudności. Identycznie z silnikiem 32cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fred Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Zapewne masz ten gażnik http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=4646 na górze w dźwigni od napędu przepustnicy w tym mosiężnym wałeczku jest zaślepka, pod nią jest iglica ma nacięty rowek - obracając nią podnosisz lub opuszczasz iglicę w przepustnicy regulując skład mieszanki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 tak wygląda moje cudo http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=7022 Jeśli jednak znajdziesz te śrubki do regulacjiszukałem z jednej stronyhttp://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=7023 szukałem z drugiej http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=7024 i nic nie znalazłem do kręcenia :wink: Jak widać mam dokładnie taki gaźnik jak pokazał Fred, niestety nie próbowałem kręcić iglicą bo w trakcie dłubania przy silniku nie znalazłem odpowiednio małego śrubokręta ale za to gdy rozkręciłem gaźnik to podgiąłem dźwigienkę która otwiera zaworek podciśnieniowy i pomogło ale niestety nadal mam wrażenie że nie osiąga maksymalnej mocy. Dziś zupełnie przypadkowo rozmawiając ze znajomym mechanikiem okazało się że ma gaźnik od starej piły motorowej Huskvarny i chętnie mi go odda i teraz mój silnik ma gaźnik z trzema śrubkami do kręcenia :mrgreen: http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=7025 jutro próba zobaczymy czy i jak będzie jednostka napędowa chodziła :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOGO Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Po co kombinować wyreguluj ten oryginalny gaźnik i musi chodzić jak zegarek a im więcej śrubek do kręcenia tym gorzej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 5 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Co prawda już nie aktualne bo silnik sprzedałem wyreguluj ten oryginalny gaźnik i musi chodzić jak zegarek tylko powiedz mi w jaki sposób, skoro tam nie ma czy regulować :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi