Skocz do zawartości

Problem z gaźnikiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam przerobiony silnik od kosy spalinowej 26cm. Wczoraj postanowiłem go odpalić i okazuje się że pracuje bardzo dobrze ale nie w całym zakresie obrotów. Silnik zapala od palca i do połowy obrotów ładnie się wkręca ale od połowy zachowuje się tak jakby brakowało mu paliwa przy gwałtownym dodaniu gazu na maxa - gaśnie, przy powolnym dodawaniu po prostu nie wkręca się na obroty, jeśli na chwilę zatkam mu gardziel to wjedzie na moment na wysokie obroty a następnie znów zwolni. Najgorsze jest to że w gaźniku nie ma śrub regulacyjnych gaźnik tak wygląda http://allegro.pl/gaznik-nowy-do-kosy-spalinowej-kosa-demon-i-inne-i1704501602.html

 

Membrany są całe a uszczelki nie popękane. Ma ktoś jakieś pomysły?

Opublikowano

Zapchana główna dysza... :?

niestety nie, gaźnik jest czyściutki a wszystkie otworki drożne jeden w dyszy głównej drugi w zaworze :?
Opublikowano

Miałem bardzo podobnie gdy testowałem większe smigło niż to , na którym pracował. Po dodaniu "gazu" własnie po chwili obroty spadały. Jeśli jednak znajdziesz te śrubki do regulacji to przetestuj najpierw na mniejszym śmigle. Jakie założyłeś? Mój silnik 23cm chodzi na 16' na 18' opisane trudności. Identycznie z silnikiem 32cm.

Opublikowano

tak wygląda moje cudo

http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=7022

 

 

Jeśli jednak znajdziesz te śrubki do regulacji

szukałem z jednej strony

http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=7023

szukałem z drugiej

http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=7024

i nic nie znalazłem do kręcenia :wink:

Jak widać mam dokładnie taki gaźnik jak pokazał Fred, niestety nie próbowałem kręcić iglicą bo w trakcie dłubania przy silniku nie znalazłem odpowiednio małego śrubokręta ale za to gdy rozkręciłem gaźnik to podgiąłem dźwigienkę która otwiera zaworek podciśnieniowy i pomogło :D ale niestety nadal mam wrażenie że nie osiąga maksymalnej mocy. Dziś zupełnie przypadkowo rozmawiając ze znajomym mechanikiem okazało się że ma gaźnik od starej piły motorowej Huskvarny i chętnie mi go odda i teraz mój silnik ma gaźnik z trzema śrubkami do kręcenia :mrgreen:

http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=7025

jutro próba zobaczymy czy i jak będzie jednostka napędowa chodziła :wink:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Po co kombinować wyreguluj ten oryginalny gaźnik i musi chodzić jak zegarek a im więcej śrubek do kręcenia tym gorzej..

Opublikowano

Co prawda już nie aktualne bo silnik sprzedałem

 

wyreguluj ten oryginalny gaźnik i musi chodzić jak zegarek

tylko powiedz mi w jaki sposób, skoro tam nie ma czy regulować :roll:
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.