andrzej351 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Mimo że piszę że do styropianu, z doświadczenia wiem że i tak uszkadza piankową strukturę depronu. A przede wszystkim trzeba uważać na to że przyśpieszacz do CA rozpuszcza uhu por. nigdy czegoś takiego nie zauważyłem stosując ten klej a kilka halówek udało mi się poskładać... zwykły CA jak najbardziej rozpuszcza depron.
Qba007x Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Proponuję wkleić idący prostopadle do skrzydła kawałek pręta węglowego w miejscu gdzie krzyżują się te dwa łączące końcówkę skrzydła z kadłubem
rufik Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Zobaczymy po oblocie, czy te wzmocnienia wystarcza. Zawiasy, zrobiłem z taśmy klejącej, ale jakimś cudem waga po wklejeniu lotek i sterów podskoczyła o 14g . Nie podoba mi się trochę to rozwiązanie. Myślę nad zawiasami z dyskietki, ale nie uśmiecha mi się szlifowanie krawędzi, żeby wkleić je w środek. Lub takimi http://abc-rc.pl/Zawias-Micro-depron
Qba007x Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Najlepsze zawiasy w halówkach to po prostu uhu por Waga takiego rozwiązania jest praktycznie zerowa.
rufik Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Zrobiłem jeszcze raz z taśmy, tym razem biurowej. Zobaczymy jak się sprawdzą. Dotarło wyposażenie z hk:
rufik Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Morback ukończony, waga...160g. Przesadziłem trochę z serwami, mogłem zaoszczędzić na nich 10g. Podwozie do przerobienia/wywalenia;)
Qba007x Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Jak z wyważeniem gdy pakiet jest tak bardzo z przodu? U mnie w małym morbacku żeby był dobrze wyważony pakiet musi być w całości za dźwigarem
rufik Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 O ile dobrze wyczytałem na zagranicznym forum, nalewy wyważać go na samym początku krawędzi natarcia. Dlatego mam wszystko na max z przodu, inaczej nie chciał się wyważyć. Zobaczymy przy oblocie:)
Qba007x Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Żaden "normalny" samolot nie poleciał by z środkiem ciężkości na krawędzi natarcia. Mój najlepiej lata gdy środek ciężkości jest w okolicy dźwigara. Nawet trochę za. Wyczuwam jeszcze jeden problem. Mianowicie całe wyposażenie jest pod skrzydłem. Proponuję przenieść pakiet na górę, nad skrzydło. W takiej konfiguracji jak teraz środek ciężkości jest poniżej skrzydła przez co model będzie inaczej latał normalnie a inaczej na plecach. Mój Morback też miał pakiet pod skrzydłem ale tylko do pierwszego lotu. Potem przerzuciłem go na górę i lata się znacznie lepiej. 1
rufik Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 To mój pierwszy popełniony samolot zbudowany od podstaw, nie licząc kit`u sky surfera;) Nie pasowało mi od początku to wyważenie, w końcu przesunąłem w miejsce dźwigara Dzięki rade z pakietem, na szczęście nie skracałem przewodów i spokojnie mogę go tam przenieść.
Qba007x Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Po to właśnie forum jest żeby sobie pomagać Można jeszcze pobawić się w wyważenie lewa-praw strona ale nie jest to aż tak bardzo niezbędne
rufik Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 No i oblot, dwa drzewa zaliczone i pęknięty dziób. Latanie nim wcale nie jest takie proste:D
robertus Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Jakos tak dziwnie z ogonem w dół lata, to normalne w tym modelu?
Intermodel Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Jakos tak dziwnie z ogonem w dół lata, to normalne w tym modelu? To model typu halówka lata na przeciagnięciu dlatego leci wolno leżeli przechodzi do lotu poziomego leci znacznie szybciej No i oblot, dwa drzewa zaliczone i pęknięty dziób. Latanie nim wcale nie jest takie proste:D Jednym słowem uczysz go latać ja to tak nazywam zanim poznasz model i Ty i model uczycie się
rufik Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Mam nadzieje, ze nauczymy sie latac przed pierwszym sniegiem
Intermodel Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Mam nadzieje, ze nauczymy sie latac przed pierwszym sniegiem Lataj nisko i powoli a tak na poważnie model ładny i ładnie się zachowuje w powietrzu powodzenia
rufik Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Dzięki:) Jeszcze muszę się nauczyć budować lżej, morback niestety wyszedł trochę za ciężko. Na hale się nie nadaje, trochę za szybki. Spróbuje jeszcze wyciąć większe hamulce na lotki, coś takiego:
Rekomendowane odpowiedzi