Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mimo że piszę że do styropianu, z doświadczenia wiem że i tak uszkadza piankową strukturę depronu.

A przede wszystkim trzeba uważać na to że przyśpieszacz do CA rozpuszcza uhu por.

 

nigdy czegoś takiego nie zauważyłem stosując ten klej a kilka halówek udało mi się poskładać...

zwykły CA jak najbardziej rozpuszcza depron.

Opublikowano

Proponuję wkleić idący prostopadle do skrzydła kawałek pręta węglowego w miejscu gdzie krzyżują się te dwa łączące końcówkę skrzydła z kadłubem  ;)

Opublikowano

Zobaczymy po oblocie, czy te wzmocnienia wystarcza. 

Zawiasy, zrobiłem z taśmy klejącej, ale jakimś cudem waga po wklejeniu lotek i sterów podskoczyła o 14g :blink: . Nie podoba mi się trochę to rozwiązanie.

Myślę nad zawiasami z dyskietki, ale nie uśmiecha mi się szlifowanie krawędzi, żeby wkleić je w środek. Lub takimi http://abc-rc.pl/Zawias-Micro-depron

Opublikowano

Zrobiłem jeszcze raz z taśmy, tym razem biurowej. Zobaczymy jak się sprawdzą.

Dotarło wyposażenie z hk:

post-14588-0-75761000-1411062400_thumb.jpg

Opublikowano

Morback ukończony, waga...160g. Przesadziłem trochę z serwami, mogłem zaoszczędzić na nich 10g.

Podwozie do przerobienia/wywalenia;)

post-14588-0-89055900-1411291227_thumb.jpg

Opublikowano

Jak z wyważeniem gdy pakiet jest tak bardzo z przodu? U mnie w małym morbacku żeby był dobrze wyważony pakiet musi być w całości za dźwigarem  :)

Opublikowano

O ile dobrze wyczytałem na zagranicznym forum, nalewy wyważać go na samym początku krawędzi natarcia. Dlatego mam wszystko na max z przodu, inaczej nie chciał się wyważyć. Zobaczymy przy oblocie:) 

Opublikowano

Żaden "normalny" samolot nie poleciał by z środkiem ciężkości na krawędzi natarcia. Mój najlepiej lata gdy środek ciężkości jest w okolicy dźwigara. Nawet trochę za.

Wyczuwam jeszcze jeden problem. Mianowicie całe wyposażenie jest pod skrzydłem. Proponuję przenieść pakiet na górę, nad skrzydło. W takiej konfiguracji jak teraz środek ciężkości jest poniżej skrzydła przez co model będzie inaczej latał normalnie a inaczej na plecach.

Mój Morback też miał pakiet pod skrzydłem ale tylko do pierwszego lotu. Potem przerzuciłem go na górę i lata się znacznie lepiej.

  • Lubię to 1
Opublikowano

To mój pierwszy popełniony samolot zbudowany od podstaw, nie licząc kit`u sky surfera;)

Nie pasowało mi od początku to wyważenie, w końcu przesunąłem w miejsce dźwigara :)

Dzięki rade z pakietem, na szczęście nie skracałem przewodów i spokojnie mogę go tam przenieść.

Opublikowano

Po to właśnie forum jest żeby sobie pomagać  ;)

Można jeszcze pobawić się w wyważenie lewa-praw strona ale nie jest to aż tak bardzo niezbędne  :)

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Jakos tak dziwnie z ogonem w dół lata, to normalne w tym modelu?

To model typu halówka lata na przeciagnięciu dlatego leci wolno leżeli przechodzi do lotu poziomego leci znacznie szybciej

No i oblot, dwa drzewa zaliczone i pęknięty dziób. Latanie nim wcale nie jest takie proste:D

 

Jednym słowem uczysz go latać ja to tak nazywam zanim poznasz model i Ty i model uczycie się  ;) 

Opublikowano

Dzięki:) Jeszcze muszę się nauczyć budować lżej, morback niestety wyszedł trochę za ciężko. Na hale się nie nadaje, trochę za szybki. Spróbuje jeszcze wyciąć większe hamulce na lotki, coś takiego:

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.