sreg Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Witam zakupiłem Turnigy 9x oraz posiadam kabelek USB problem polega na tym że jestem laikiem w tym temacie bo po podłączeniu kabelka do apki mam tylko tak jakby trzy kanały brakuje mi 4- czyli dla mode 2 nie przesuwa modelu w poziomie. Jak to zmienić - czy ktoś może próbował podłączyć tą aparturę do symulatora ? Wiem że mam nie włączać apki. Będę wdzięczny za pomoc i proste wyjaśnienie jak to mogę zmienić ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy245 Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 tak ja też mam tak samo tylko trzy kanały tydzień już siedzę szukam rozwiązania i nie znalazłem jeszcze zobacz tu http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=35244 może zadziała u ciebie bo u mnie te ustawienia nie działają może ktoś nam pomoże i podeśle jakieś ustawienia by komp widział cztery kanały też jestem zielony z tego dopiero rozpoczynamy przygodę z RC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pauletto007 Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Na moim interfejsie usb w ogóle aparatura nie działała, więc założyłem kabel mini-jack stereo do gniazda mikrofonowego. Komp widzu 4 kanały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sreg Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 ale coś instalowałeś ? Jakieś dodatkowe oprogramowanie ? Co do tego postu- miksowanie - to niestety też mi nie działa i nie wiem co dalej ? pomocy ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...