Skocz do zawartości

FMS i Turnigy 9x


sreg
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zakupiłem Turnigy 9x oraz posiadam kabelek USB problem polega na tym że jestem laikiem w tym temacie bo po podłączeniu kabelka do apki mam tylko tak jakby trzy kanały brakuje mi 4- czyli dla mode 2 nie przesuwa modelu w poziomie. Jak to zmienić - czy ktoś może próbował podłączyć tą aparturę do symulatora ? Wiem że mam nie włączać apki. Będę wdzięczny za pomoc i proste wyjaśnienie jak to mogę zmienić ?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ja też mam tak samo tylko trzy kanały :( tydzień już siedzę szukam rozwiązania i nie znalazłem jeszcze zobacz tu http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=35244 może zadziała u ciebie bo u mnie te ustawienia nie działają może ktoś nam pomoże i podeśle jakieś ustawienia by komp widział cztery kanały też jestem zielony z tego dopiero rozpoczynamy przygodę z RC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dołączę tu jak ustawić apkę do kompa po podłączeniu aparatury do kompa przez port USB jest tak http://imageshack.us/photo/my-images/844/beztytuu2klz.png/ a tu filmik jak to działa http://imageshack.us/clip/my-videos/52/2ih.mp4/ kto pomoże mi ustawić aparaturę by dobrze działała i dodam jeszcze że jak podłącze aparaturę przez mini-jack to jest tak http://img839.imageshack.us/img839/3523/beztytuukm.png tylko że w tym przypadku nic nie działa czy z podpiętym modułem czy odpiętym modułem jestem zielony z tego więc proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest jak używa się {innej :D} wersji symulatora z nieoryginalnym pulpitem sterującym często bez emulatora się nie obejdzie po prostu bez klucza symulator nie widzi aparatury, a tak na marginesie symulator nie ma nic wspólnego z lataniem w realu,frycowe tak czy tak trzeba zapłacić, a to w jakiej postaci zależy tylko od tego jaki model do latania na żywo sobie wybierzemy na początek, takie są realia.

Odnośnik do komentarza