SiSon Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 Witam po przerwie. Planuje zakup tego modelu z powodu rozbicia capa 232 po tym jak w locie zgasł silnik. Chce do niego przelozyc motor ktory juz posiadam- ASP 61. 2t. Aby takowy włozyc, musze zakupic rowniez nowe loze silnika? Czy do zamieszczonego w modelu uda sie wlozyc? Rozstaw sinika 61 jest szerszy od 46-55. W rozbitym cap'ie, ktorego producent podaje wielkosc modelu 40, loze mozna bylo rozsuwac i takowy silnik sie zmiescil, niestety okazl sie zgubny dla niego, bo pociagnal go zbyt mocno ku Matce Ziemi. Pozdrawiam.
jary14 Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 Nie raz słyszałem/rozmawiałem nt. tego modelu i nigdy nie usłyszałem opinii negatywnej! Widziałem go w akcji, jednak nie "macałem", więc z silnikiem nie pomogę, może w tym temacie coś wyszperasz --> http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=587792&page=1 .
Marcin K. Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 Łoże jest takie same jak w asp .46. Sprawdzone w weszły weekend do dzis sie chyba nie zmieniło
MironRC Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 założ do niego OS 55 AX, spokojnie wystarczy
SiSon Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Opublikowano 28 Lipca 2011 Chetni bym zalozyl, jednak takowego nie posiadam, a ASP tak.
MironRC Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 Chetni bym zalozyl, jednak takowego nie posiadam, a ASP tak. to zapodaj ASP, będziesz miał sporo mocy. Poza tym model dobrze wykonany, solidny, będziesz zadowolony. Na allegro widziałem ten model za 500 zł, zobacz może jeszcze jest. EDIT : ShowTime 50 wystarczy się zgłosić
mikon Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 Problem z tym ASP jest taki, że waży 200g więcej od ASP 52-ki albo os-a 55. W tym samym karterze jest też ASP15ccm, a skoro już ma być kotwica to niech będzie jej najmocniejsza wersja Trzeba się zorientować jak wypada wyważenie w tym modelu, szkoda byłoby później na ogon ołów dawać. Pozdrawiam, Michał
Rekomendowane odpowiedzi