Thonni Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 Witam 8) Chciałem się dowiedzieć co sądzicie o Pełnym wyposażeniu modelu Esa ze strony Cyber Fly http://www.cyber-fly.pl/produkt-1438.html W skład zestawu wchodzi : model - wg specyfikacji ze strony regulator 25A pakiet LIPOL 11,1v 1300mAh silnik emax 1200 obr/v piasta śmigła śmigło 9x5 serwa 2szt 9g złączka 't' ( pakiet -regulator) złączki banan 2mm 3szt ( silnik-regulator) klej CA średni aktywator do kleju Cena za całość to 298.00 zł a wybierając model ESA malowany dopłata to około 30 zł a pełno kadłubowy EPA 40 zł. Osobiście mam na oku te oto modele malowane: P-40 ESA - malowany KAWASAKI KI 61 -malowany MIG-3 -malowany Moje pytanie oraz ten post tyczy się właśnie owego pełnego wyposażenia Czy ktoś zamawiał i jakie są kolegów opinie na ten temat ? Obliczając każdą rzecz z osobna wyszło drożej jak bym miał zamawiać z tej strony .. ale jest przysłowie "Tanie nie znaczy dobre" Dlatego interesuje mnie to czy ktoś miał okazję przetestować właśnie to "Pełne wyposażenie" do modelu ESA :?: Pozdrawiam ;D
pelikan1500 Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 Tak jest OK i prawie NIEZMIENNE od kilku lat w modelach typu ESA i lata na nim około 70% POPULACJI pilotów ESA. Zawsze można kupić COŚ lepszego np. AXI Gold, regulator Jeti Spin i pakiet Kokama .
Thonni Opublikowano 30 Lipca 2011 Autor Opublikowano 30 Lipca 2011 Tak jest OK i prawie NIEZMIENNE od kilku lat w modelach typu ESA i lata na nim około 70% POPULACJI pilotów ESA. Zawsze można kupić COŚ lepszego np. AXI Gold, regulator Jeti Spin i pakiet Kokama . Okey dzięki za informacje a mam pytanie jaki to dokładny silnik Emax który jest dodawany do zestawu silnik emax 1200 obr/v :?: http://www.cyber-fly.pl/produkt-1869.html ten czy może ten http://www.cyber-fly.pl/produkt-1873.html :?: Jeśli nie to który :?:
Viader Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 CF2812 z pierwszego linku ma 1534kV. 1200kV ma CF2822 i GF2210/30 z drugiego linku. Który jest dodawany z tych 1200kV nie wiem, ale podejrzewam, ze czerwony z serii CF.
Cimek Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 Szczerze mam combata i testowałem różne silniki (KV) i do takiej ESY najlepiej jakiś mocny silnik o wysokim kv~ oczywiście bez przesady , Emax jest tanim silnikiem fakt, aczkolwiek jakoś tak jest wykonany... Miałem ich od groma, zawsze coś padało, albo się odrywało. Najlepiej tutaj kupić jakiś silnik w granicach 1500 KV który zawładnie śmigiełkiem 7x4~
Thonni Opublikowano 30 Lipca 2011 Autor Opublikowano 30 Lipca 2011 Szczerze mam combata i testowałem różne silniki (KV) i do takiej ESY najlepiej jakiś mocny silnik o wysokim kv~ oczywiście bez przesady , Emax jest tanim silnikiem fakt, aczkolwiek jakoś tak jest wykonany... Miałem ich od groma, zawsze coś padało, albo się odrywało. Najlepiej tutaj kupić jakiś silnik w granicach 1500 KV który zawładnie śmigiełkiem 7x4~ Okey to jaki polecasz albo jakie polecasz i w miarę przystępnej cenie :?:
Cimek Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 Gdybym składał teraz ESE ,to brałbym tego niebieskiego diabła )) http://abc-rc.pl/p/118/2446/silnik-keda-br2730-1700-1700kv-100w-silniki-bezszczotkowe-silniki-elektryczne.html
sebamor Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 Ciąg to 320-420g - nie uważasz, że trochę za mało jak na ESA. Tam musisz mieć dość spory zapasik mocy aby nie odstawać w walce. Poza tym te modele potrzebują dużej prędkości aby dobrze latać a tym czasem kiedy zapewniasz ciąg 1:1 i to nawet nie wiem czy takie są realia, bo każdy dobrze wie, że ciąg podawany przez producenta jest trochę zawyżony i trzeba patrzeć na dolną granicę ciągu. Ja latam w Esa na E-maxach CF-2822 ze śmigłami 8*6 Tower-pro i nie narzekam na brak prędkości ani ciągu. Można też zamontować tower pro black, to zależy na czym się komu lepiej lata, ale moc być musi.
Thonni Opublikowano 30 Lipca 2011 Autor Opublikowano 30 Lipca 2011 Na stronie Cyber Fly są trzy pomalowane modele, wszystkie trzy podobają mi się I mam drobny problem w wyborze :rotfl: KAWASAKI KI 61 -malowany http://www.cyber-fly.pl/produkt-1453.html MIG-3 -malowany http://www.cyber-fly.pl/produkt-1914.html P-40 ESA - malowany http://www.cyber-fly.pl/produkt-1452.html Co proponujecie na pierwszego ESA :?: Osobiście najbardziej przypadł mi do gustu MIG-3 :oops: Poszukuje także rysunku jak rozmieścić całą elektronikę do takiego modelu :? Odbiornik, regulator, pakiet itp Proszę o porady zdjęcia rysunki itp Pozdrawiam :faja:
Viader Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 Generalnie co byś nie kupił będziesz zadowolony. Podoba Ci się MIG- weź Miga. Mój pierwszy ESA to był FW-190, potem P-51 Mustang a teraz latam P-40. Latałem też Ki-61. Wszystkie latają podobnie. Porad i zdjęć co do rozmieszczenia wyposażenia masz mnóstwo w innych tematach o ESA
meteor Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 Cimek nie kituj tutaj że emaxy są fee Latam na nich od początku swojej przygody z ESA i ubiłem dopiero 2 sztuki (przez jakieś 4 lata). Silnik chodzi bardzo dobrze ze śmigiełkiem 8x4 GWS. A ten "niebieski diabeł" to sie nadaje do większej halówki :mrgreen:
Cimek Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Oj kurcze, zakochany jestem i nie spojrzałem na ciag... ehh... A co do emaxów Marcin sa fee... i koniec kropka
daniello Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Szczerze mam combata i testowałem różne silniki (KV) i do takiej ESY najlepiej jakiś mocny silnik o wysokim kv~ oczywiście bez przesady , Emax jest tanim silnikiem fakt, aczkolwiek jakoś tak jest wykonany... Miałem ich od groma, zawsze coś padało, albo się odrywało. Najlepiej tutaj kupić jakiś silnik w granicach 1500 KV który zawładnie śmigiełkiem 7x4~ Ja także, co prawda nie w modelach ESA,stosowałem i stosuję Emaxy, wg. mnie super sprawa, latam na jednym jakieś 3 lata i nadal działa. Co do modeli ESA, to może taki silniczek się nada: http://abcrc.pl/p/118/2026/silnik-ge-b2208-8t-2600kv-120w--silniki-bezszczotkowe-silniki-elektryczne.html Kilka dni temu kupiłem takiego do depronówki, dzisiaj miał być pierwszy lot, ale u mnie pada. :cry:
Viader Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 A i oprócz Emaxów od siebie poleciłbym koledze odpowiedniki firmy RC-Timer 1200 i 1534kV.
sebamor Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Co do modeli ESA, to może taki silniczek się nada: http://abcrc.pl/p/118/202...lektryczne.html Rozumiem, że model ESA ma być szybki, ale 2600KV to już chyba przesada. Do Esa jest kilka sprawdzonych silników i na nich się lata: E-max 2812 albo 2822 Tower-Pro 2408-21T Black/silver/gold Power HD 2826/12 arrowind 2210/30
daniello Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Właśnie nie mam jeszcze doświadczenia jeśli chodzi o ten silnik. Moja depronówka o wadze i rozpiętości podobnej lub mniejszej niż modele ESA na silniku Emax CF2822 przy zasilaniu 7,4V była trochę za leniwa, latała wolno, więc zakupiłem taki silniczek z nadzieja, że samolot będzie energiczny i żwawy. Może przesadziłem troszkę, nie wiem, dam znać po pierwszym locie. Co do ESA- tam z reguły praktykuje się 11.1V, więc może faktycznie 2600kv to za dużo. :twisted:
Thonni Opublikowano 31 Lipca 2011 Autor Opublikowano 31 Lipca 2011 Właśnie na stronie Abc-rc natrafiłem na ciekawy zestaw "Zestaw - wyposażenie do modeli ESA - silnik, ESC, serwa-3szt, śmigło-2szt, wtyki" Opis zestawu: Wyposażenie elektryczne do modeli ESA - w zestawie 10% taniej. Zawiera komplet elementów potrzebnych do wyposażenia modelu. Skład zestawu: silnik - Emax C2822 1200KV - 1szt serwo - 9g M9A Moxie - 3 szt regulator ESC - H20A - 1 szt śmigło - 9x5 EP - 2 szt piasta - prop saver 3mm dwustronna - 1 szt wtyki - wtyk JST do akumulatora - 1 szt Kupujac zestaw oszczędzasz ponad 10% ceny http://www.abc-rc.pl/p/133/2552/zestaw-wyposazenie-do-modeli-esa-silnik-esc-serwa-3szt-smiglo-2szt-wtyki-od-100w-do-200w-silniki-elektryczne.html Zestawik wygląda ciekawie ale nie jestem za bardzo przekonany do tych 3 serw 9g M9A Moxie :roll: niby to odpowiednik serwa Tower Pro SG-90 ale niech się wypowiedzą osoby które je miały okazję przetestować albo są w trakcie używania. Zastanawia mnie też regiel ESC - H20A - Regulator prosty - nieprogramowalny http://abc-rc.pl/p/6/600/esc-h20a-regulator-prosty-nieprogramowalny--regulatory-esc.html Na stronie pisze: Prosty nie programowalny regulator do silników bezszczotkowych. Posiada automatyczne wykrywanie ilości cel w akumulatorach litowo polimerowych. Przeznaczony do pracy tylko z akumulatorami Li-Pol Zastanawia mnie też opinia na jego temat :roll:
daniello Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Co do serw M9A- ja je stosuję i polecam. Za takie pieniądze nie ma się co zastanawiać- powiedziałbym nawet, że są jakościowo równe lub lepsze od TP. W każdym razie ja nie mam z nimi problemu. Co do regulatora- także mam taki, jednak jeszcze nówka sztuka, także nie będę tutaj ani zachęcał ani odradzał, jednak podczas kołowania modelem spisywał się dobrze. Ogólnie te zestawy dedykowane do modeli ESA i depronówek są bardzo ciekawe, a i cena zachęcająca.
sebamor Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Zastanawia mnie też regiel ESC - H20A - Regulator prosty - nieprogramowalny http://abc-rc.pl/p/6/600/...latory-esc.html Na stronie pisze: Prosty nie programowalny regulator do silników bezszczotkowych. Posiada automatyczne wykrywanie ilości cel w akumulatorach litowo polimerowych. Przeznaczony do pracy tylko z akumulatorami Li-Pol Zastanawia mnie też opinia na jego temat Dokładnie tego regulatora używam w moim Me-109 ESA i jak na razie spisuje się doskonale. Dodam, że używam go z silnikiem właśnie E-max 2822 i śmigłem 8*6 tower pro. W takiej konfiguracji model jest równie szybki jak reszta przeciwników w walce.
pelikan1500 Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Bez KOMBINACJI popieram przedmówcę . Tanie sprawdzone i zawsze dostępne. :mrgreen:
Rekomendowane odpowiedzi