Skocz do zawartości

MODEL ESA ( DO WYBORU) Z PEŁNYM WYPOSAŻENIEM


Thonni

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 8)

 

Chciałem się dowiedzieć co sądzicie o Pełnym wyposażeniu modelu Esa ze strony Cyber Fly

http://www.cyber-fly.pl/produkt-1438.html

 

W skład zestawu wchodzi :

 

model - wg specyfikacji ze strony

regulator 25A

pakiet LIPOL 11,1v 1300mAh

silnik emax 1200 obr/v

piasta śmigła

śmigło 9x5

serwa 2szt 9g

złączka 't' ( pakiet -regulator)

złączki banan 2mm 3szt ( silnik-regulator)

klej CA średni

aktywator do kleju

 

Cena za całość to 298.00 zł a wybierając model ESA malowany dopłata to około 30 zł a pełno kadłubowy EPA 40 zł. Osobiście mam na oku te oto modele malowane:

 

P-40 ESA - malowany

KAWASAKI KI 61 -malowany

MIG-3 -malowany

 

Moje pytanie oraz ten post tyczy się właśnie owego pełnego wyposażenia

Czy ktoś zamawiał i jakie są kolegów opinie na ten temat ?

Obliczając każdą rzecz z osobna wyszło drożej jak bym miał zamawiać z tej strony .. ale jest przysłowie "Tanie nie znaczy dobre"

Dlatego interesuje mnie to czy ktoś miał okazję przetestować właśnie to "Pełne wyposażenie" do modelu ESA :?:

 

Pozdrawiam ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest OK i prawie NIEZMIENNE od kilku lat w modelach typu ESA i lata na nim około 70% POPULACJI pilotów ESA. Zawsze można kupić COŚ lepszego np. AXI Gold, regulator Jeti Spin i pakiet Kokama .

Okey dzięki za informacje a mam pytanie jaki to dokładny silnik Emax który jest dodawany do zestawu silnik emax 1200 obr/v :?:

 

http://www.cyber-fly.pl/produkt-1869.html ten czy może ten http://www.cyber-fly.pl/produkt-1873.html :?: Jeśli nie to który :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mam combata i testowałem różne silniki (KV) i do takiej ESY najlepiej jakiś mocny silnik o wysokim kv~ oczywiście bez przesady , Emax jest tanim silnikiem fakt, aczkolwiek jakoś tak jest wykonany... Miałem ich od groma, zawsze coś padało, albo się odrywało. Najlepiej tutaj kupić jakiś silnik w granicach 1500 KV który zawładnie śmigiełkiem 7x4~

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mam combata i testowałem różne silniki (KV) i do takiej ESY najlepiej jakiś mocny silnik o wysokim kv~ oczywiście bez przesady , Emax jest tanim silnikiem fakt, aczkolwiek jakoś tak jest wykonany... Miałem ich od groma, zawsze coś padało, albo się odrywało. Najlepiej tutaj kupić jakiś silnik w granicach 1500 KV który zawładnie śmigiełkiem 7x4~

 

Okey to jaki polecasz albo jakie polecasz i w miarę przystępnej cenie :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciąg to 320-420g - nie uważasz, że trochę za mało jak na ESA. Tam musisz mieć dość spory zapasik mocy aby nie odstawać w walce. Poza tym te modele potrzebują dużej prędkości aby dobrze latać a tym czasem kiedy zapewniasz ciąg 1:1 i to nawet nie wiem czy takie są realia, bo każdy dobrze wie, że ciąg podawany przez producenta jest trochę zawyżony i trzeba patrzeć na dolną granicę ciągu. Ja latam w Esa na E-maxach CF-2822 ze śmigłami 8*6 Tower-pro i nie narzekam na brak prędkości ani ciągu. Można też zamontować tower pro black, to zależy na czym się komu lepiej lata, ale moc być musi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie Cyber Fly są trzy pomalowane modele, wszystkie trzy podobają mi się :D

 

I mam drobny problem w wyborze :rotfl:

 

KAWASAKI KI 61 -malowany

http://www.cyber-fly.pl/produkt-1453.html

 

MIG-3 -malowany

http://www.cyber-fly.pl/produkt-1914.html

 

P-40 ESA - malowany

http://www.cyber-fly.pl/produkt-1452.html

 

Co proponujecie na pierwszego ESA :?:

 

Osobiście najbardziej przypadł mi do gustu MIG-3 :oops:

 

Poszukuje także rysunku jak rozmieścić całą elektronikę do takiego modelu :?

Odbiornik, regulator, pakiet itp :P

 

Proszę o porady zdjęcia rysunki itp :D

 

Pozdrawiam :faja:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie co byś nie kupił będziesz zadowolony. Podoba Ci się MIG- weź Miga. Mój pierwszy ESA to był FW-190, potem P-51 Mustang a teraz latam P-40. Latałem też Ki-61. Wszystkie latają podobnie. Porad i zdjęć co do rozmieszczenia wyposażenia masz mnóstwo w innych tematach o ESA :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cimek nie kituj tutaj że emaxy są fee :lol: Latam na nich od początku swojej przygody z ESA i ubiłem dopiero 2 sztuki (przez jakieś 4 lata). Silnik chodzi bardzo dobrze ze śmigiełkiem 8x4 GWS. A ten "niebieski diabeł" to sie nadaje do większej halówki :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mam combata i testowałem różne silniki (KV) i do takiej ESY najlepiej jakiś mocny silnik o wysokim kv~ oczywiście bez przesady , Emax jest tanim silnikiem fakt, aczkolwiek jakoś tak jest wykonany... Miałem ich od groma, zawsze coś padało, albo się odrywało. Najlepiej tutaj kupić jakiś silnik w granicach 1500 KV który zawładnie śmigiełkiem 7x4~

Ja także, co prawda nie w modelach ESA,stosowałem i stosuję Emaxy, wg. mnie super sprawa, latam na jednym jakieś 3 lata i nadal działa.

Co do modeli ESA, to może taki silniczek się nada:

http://abcrc.pl/p/118/2026/silnik-ge-b2208-8t-2600kv-120w--silniki-bezszczotkowe-silniki-elektryczne.html

Kilka dni temu kupiłem takiego do depronówki, dzisiaj miał być pierwszy lot, ale u mnie pada. :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do modeli ESA, to może taki silniczek się nada:

http://abcrc.pl/p/118/202...lektryczne.html

Rozumiem, że model ESA ma być szybki, ale 2600KV to już chyba przesada.

 

Do Esa jest kilka sprawdzonych silników i na nich się lata:

 

E-max 2812 albo 2822

Tower-Pro 2408-21T Black/silver/gold

Power HD 2826/12

arrowind 2210/30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nie mam jeszcze doświadczenia jeśli chodzi o ten silnik. Moja depronówka o wadze i rozpiętości podobnej lub mniejszej niż modele ESA na silniku Emax CF2822 przy zasilaniu 7,4V była trochę za leniwa, latała wolno, więc zakupiłem taki silniczek z nadzieja, że samolot będzie energiczny i żwawy. :P

Może przesadziłem troszkę, nie wiem, dam znać po pierwszym locie.

 

Co do ESA- tam z reguły praktykuje się 11.1V, więc może faktycznie 2600kv to za dużo. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie na stronie Abc-rc natrafiłem na ciekawy zestaw

"Zestaw - wyposażenie do modeli ESA - silnik, ESC, serwa-3szt, śmigło-2szt, wtyki"

 

Opis zestawu:

Wyposażenie elektryczne do modeli ESA - w zestawie 10% taniej. Zawiera komplet elementów potrzebnych do wyposażenia modelu.

 

Skład zestawu:

 

silnik - Emax C2822 1200KV - 1szt

serwo - 9g M9A Moxie - 3 szt

regulator ESC - H20A - 1 szt

śmigło - 9x5 EP - 2 szt

piasta - prop saver 3mm dwustronna - 1 szt

wtyki - wtyk JST do akumulatora - 1 szt

 

Kupujac zestaw oszczędzasz ponad 10% ceny

http://www.abc-rc.pl/p/133/2552/zestaw-wyposazenie-do-modeli-esa-silnik-esc-serwa-3szt-smiglo-2szt-wtyki-od-100w-do-200w-silniki-elektryczne.html

 

Zestawik wygląda ciekawie ale nie jestem za bardzo przekonany do tych 3 serw 9g M9A Moxie :roll: niby to odpowiednik serwa Tower Pro SG-90 ale niech się wypowiedzą osoby które je miały okazję przetestować albo są w trakcie używania.

 

Zastanawia mnie też regiel ESC - H20A - Regulator prosty - nieprogramowalny

http://abc-rc.pl/p/6/600/esc-h20a-regulator-prosty-nieprogramowalny--regulatory-esc.html

 

Na stronie pisze:

Prosty nie programowalny regulator do silników bezszczotkowych. Posiada automatyczne wykrywanie ilości cel w akumulatorach litowo polimerowych.

Przeznaczony do pracy tylko z akumulatorami Li-Pol

 

Zastanawia mnie też opinia na jego temat :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do serw M9A- ja je stosuję i polecam. Za takie pieniądze nie ma się co zastanawiać- powiedziałbym nawet, że są jakościowo równe lub lepsze od TP. W każdym razie ja nie mam z nimi problemu.

Co do regulatora- także mam taki, jednak jeszcze nówka sztuka, także nie będę tutaj ani zachęcał ani odradzał, jednak podczas kołowania modelem spisywał się dobrze.

 

Ogólnie te zestawy dedykowane do modeli ESA i depronówek są bardzo ciekawe, a i cena zachęcająca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie też regiel ESC - H20A - Regulator prosty - nieprogramowalny

http://abc-rc.pl/p/6/600/...latory-esc.html

 

Na stronie pisze:

Prosty nie programowalny regulator do silników bezszczotkowych. Posiada automatyczne wykrywanie ilości cel w akumulatorach litowo polimerowych.

Przeznaczony do pracy tylko z akumulatorami Li-Pol

Zastanawia mnie też opinia na jego temat

Dokładnie tego regulatora używam w moim Me-109 ESA i jak na razie spisuje się doskonale. Dodam, że używam go z silnikiem właśnie E-max 2822 i śmigłem 8*6 tower pro. W takiej konfiguracji model jest równie szybki jak reszta przeciwników w walce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.