hantom Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Witam mam Hitec Optic 6 z odbiornikiem optima 7, chcąc zrobić lotki w RWD-5 Muszę użyć kabla "Y" i podpiąć pod 1ch czy mogę podłączyć np do ch1 i ch5 i ustawić żeby obie lotki działały? Jestem trochę w tym zielony i proszę was o pomoc. Z góry dziękuje za odpowiedź.
Irek M Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Tak możesz i tak to się robi. Ale 5 kanał to chyba podwozie. U mnie zawsze podłączone pod 1 i 6 kanał - w tym wypadku ustawiasz różnicowe wychylenie tzn. góra bardziej wychylona niż w dół. Dodatkowo przy takim ustawieniu możesz skorzystać z funkcji klapolotki. Pod jeden kanał ustawiało sie zwykle gdy jedno serwo obsługiwało dwie lotki.
hantom Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Próbowałem podpiąć pod kanał 5 i 6 ale serwo nie reaguje na ruchy drążka dlatego własnie pytam. Wiem że działa bo jak podpinałem po ch5 albo ch6 to się serwo "prostowało" @EDIT: w instrukcji mam pod ch5 podwozie a pod ch6 klapy(mam nawet specjalny suwak do tego) Czyli robiąc klapolotki drugie serwo musiałbym podpiąć pod ch6. Może muszę użyć jakiegoś miksera żeby mi te drugie serwo ruszyło?
Irek M Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Piszę pomagając tobie bo wiem co piszę. Też mam Optic 6 dlatego w ogolę odpowiadam tobie. Jak pod 5 i 6 kanał ??? Mówię, że pod 1 i 6 . Gdy jest tylko jedno serwo to podpinasz pod 1 kanał tak mam obecnie w małym elektryku. do tego nie ma żadnego mixera!! Ale jesli chcesz klapolotki to musisz aktywować tę funkcję.