Skocz do zawartości

Optic 6 Lotki


hantom
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam Hitec Optic 6 z odbiornikiem optima 7, chcąc zrobić lotki w RWD-5 Muszę użyć

kabla "Y" i podpiąć pod 1ch czy mogę podłączyć np do ch1 i ch5 i ustawić żeby obie lotki działały?

Jestem trochę w tym zielony i proszę was o pomoc.

Z góry dziękuje za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak możesz i tak to się robi. Ale 5 kanał to chyba podwozie. U mnie zawsze podłączone pod 1 i 6 kanał - w tym wypadku ustawiasz różnicowe wychylenie tzn. góra bardziej wychylona niż w dół. Dodatkowo przy takim ustawieniu możesz skorzystać z funkcji klapolotki. Pod jeden kanał ustawiało sie zwykle gdy jedno serwo obsługiwało dwie lotki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem podpiąć pod kanał 5 i 6 ale serwo nie reaguje na ruchy drążka dlatego własnie pytam.

Wiem że działa bo jak podpinałem po ch5 albo ch6 to się serwo "prostowało"

 

@EDIT:

w instrukcji mam pod ch5 podwozie a pod ch6 klapy(mam nawet specjalny suwak do tego)

Czyli robiąc klapolotki drugie serwo musiałbym podpiąć pod ch6.

Może muszę użyć jakiegoś miksera żeby mi te drugie serwo ruszyło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszę pomagając tobie bo wiem co piszę. Też mam Optic 6 dlatego w ogolę odpowiadam tobie. Jak pod 5 i 6 kanał ??? Mówię, że pod 1 i 6 . Gdy jest tylko jedno serwo to podpinasz pod 1 kanał tak mam obecnie w małym elektryku. do tego nie ma żadnego mixera!! Ale jesli chcesz klapolotki to musisz aktywować tę funkcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszę pomagając tobie bo wiem co piszę. Też mam Optic 6 dlatego w ogolę odpowiadam tobie. Jak pod 5 i 6 kanał ??? Mówię, że pod 1 i 6 . Gdy jest tylko jedno serwo to podpinasz pod 1 kanał tak mam obecnie w małym elektryku. do tego nie ma żadnego mixera!! Ale jesli chcesz klapolotki to musisz aktywować tę funkcję.