Thonni Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Widzę, że pomalowałeś całe skrzydło przed wklejeniem w kadłub - kleiłeś potem na tą farbę ? Nie boisz się, że będzie to słabsze rozwiązanie ? A może mocowałeś skrzydło w inny sposób ? Skrzydła nie wkleiłem jeszcze :wink: Czemu słabsze rozwiązanie ? Klej na farbę skrzydła to wg. mnie słabsze rozwiązanie... czemu :?:
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Nie każda farba łaczy się z podłożem i klejem tworząc spoinę o takich samych wlasnościach fizycznych . Niektóre farby mogą działać jak rozdzielacz . Poza tym podziałówki zrobił bym raczej w kolorze czarnym niż białym .
Thonni Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Skrzydła sklejone do kadłuba
Thonni Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Silnik zamontowany :wink: Pozostaje mi teraz zamontować odbiornik oraz dopasować pakiet i wyważyć cały model :wink:
sebamor Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 oraz dopasować pakietPostaraj się podopychać kadłub pianką tak, aby pakiet nie miał luzu. Jeżeli pakiet będzie miał luz to nawet podczas lekkiego uderzenia zrobi spustoszenie w środku.
Thonni Opublikowano 21 Września 2011 Autor Opublikowano 21 Września 2011 Witam serdecznie po długiej przerwie :wink: Dziś zrobiłem półkę na pakiet i zamontowałem odbiornik z pierwszego ESA MIG - 3 :wink: Poustawiałem wszystko i czekam na oblot swojego drugiego modelu Cały model waży 425 gram :wink: ale planuję dorzucić do niego Brelok kamerkę, jutro postaram się dodać zdjęcia ze środka modelu i umiejscowienia odbiornika z pierwszego modelu MIG - 3 :wink: Puki co potrzebuję pomocy w tym temacie: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?p=406593#406593 Pozdrawiam :faja:
Thonni Opublikowano 22 Września 2011 Autor Opublikowano 22 Września 2011 Obiecane zdjęcia koszyka na pakiet oraz widok na odbiornik :wink: Widok odbiornika w kabince :rotfl: Koszyczek zrobiłem na małe pakiety 1300 i na normalnej wielkości 3 E Model oraz na pakiety 2200 :wink: Model z pakietem 1300 waży 425 gram :wink: Cały model wyważony i ustawiony i gotowy do swojego pierwszego dziewiczego oblotu :jupi: Czekam tylko na kamerkę brelok do modelu aby zobaczyć jaka jest przyjemność z oglądania krajobrazów swego latania :faja:
Tochy Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Proponuję zmienić położenie odbiornika (nie w kabinie). Przy pierwszym lepszym pi.... z innym modelem będziesz go szukał... a i może się też uszkodzić. Uwierz mi widziałem mocne walnięcia ESÓW. Części latały, a chłopaki szukali długo akku, odbiorniki, a nawet silniki. Poza tym odbiornik w kabinie?!?
Thonni Opublikowano 22 Września 2011 Autor Opublikowano 22 Września 2011 Łukaszu a kto mówi tu o walce z innymi ? Jest to mój drugi model MIG-3 oblatany i lata jak po sznurku a jest to mój pierwszy model samolotu którym latałem i do dziś jest cały "nie kretowany" a po przeszkoleniu się na płasko kadłubowcu jak kto woli przyszedł czas na bardziej wyglądający model samolotu czyli pełno kadłubowy i tak samo do nauki i szkolenia się :-) A czemu odbiornik w kabince ?!? Obawiam się że schowany wewnątrz może stracić sygnał i poleci mi w "siną dal"
japim Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Obawiam się że schowany wewnątrz może stracić sygnał i poleci mi w "siną dal" Thonni - nie gadaj glupot. A od czego jest antena, ktora zamocowales na zewnatrz? I od kiedy to EPP jest jakims super izolatorem/ekranem dla fal elektromagnetycznych? Jezeli juz zamocowany jest w kabinie to mam nadzieje ze chociaz lezy na rzepie, a kabinka jest tylko owiewka a nie elementem trzymajacym odbiornik...
ZagraJ Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Witam Mam pytanie odnośnie silnika na ile starcza bateria przy tym silniku ?
marek rokowski Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Thonni - robisz ładne modele ale zwracaj uwagę na działy w których prezentujesz ich budowę bo Cie zaraz ktoś zjedzie na forum za zaśmiecanie działu;) B17 jest fajna - ale nijak do działu ESA nie pasuje a Corsair którego zbudowałeś po pierwsze wyszedł trochę za ciężki a po drugie sam piszesz że on nie jest z przeznaczeniem do walki - więc to nie chyba nie ESA... :/ powodzenia w oblotach Corsair to mój ulubiony myśliwiec z II WŚ...
Thonni Opublikowano 24 Września 2011 Autor Opublikowano 24 Września 2011 Thonni - nie gadaj glupot. A od czego jest antena, ktora zamocowales na zewnatrz? I od kiedy to EPP jest jakims super izolatorem/ekranem dla fal elektromagnetycznych? Jezeli juz zamocowany jest w kabinie to mam nadzieje ze chociaz lezy na rzepie, a kabinka jest tylko owiewka a nie elementem trzymajacym odbiornik... Odbiornik jest zamontowany w kabince stabilnie i mocno :wink: Witam Mam pytanie odnośnie silnika na ile starcza bateria przy tym silniku ? Dziś miałem okazję oblatać pierwszy raz ten model i latał do 12/15 min na pakiecie 1300 :wink: Thonni - robisz ładne modele ale zwracaj uwagę na działy w których prezentujesz ich budowę bo Cie zaraz ktoś zjedzie na forum za zaśmiecanie działu;) B17 jest fajna - ale nijak do działu ESA nie pasuje a Corsair którego zbudowałeś po pierwsze wyszedł trochę za ciężki a po drugie sam piszesz że on nie jest z przeznaczeniem do walki - więc to nie chyba nie ESA... :/ powodzenia w oblotach Corsair to mój ulubiony myśliwiec z II WŚ... Marku jeśli to nie ten dział na tego typu modele to naprowadź mnie do tego co trzeba :wink: A jeśli chodzi o budowę i fotorelację to bardzo rzadko znaleźć post albo modelarza który szczegółowo opisuje budowę od przykładowego "zera" dla takich "laików" jak ja :wink: Ale po przeczytaniu wielu postów i spędzeniu wielu godzin na tym forum aby dowiedzieć się jak zbudować tego typu model postanowiłem sam przedstawić swoją budowę dwóch modeli ESA :wink: Co do walki z tego typu modelami i moim udziałem w zawodach to jestem początkujący co się uczy podstawowych odruchów pilotażu itp itd. Ale niedługo kto wie .. pewnie spróbuję swoich sił w zawodach :wink: Co do oblotu modelu dziś miałem okazję oblatać ten model na pakiecie Nano Tech i na pakiecie 3 E Model a niebawem także na 2200 :wink: Model jest szybki i bardzo zwinny. Pierwszy mój start był bardzo nerwowy ze względu na szybkość tego modelu ale kolejne loty po wczuciu się w model latało mi się świetnie :jupi: W porównaniu do mego MIG - 3 ESA a do tego modelu jest kolosalna różnica jeśli chodzi o szybkość i zwinność Pozostaje mi czekać na kamerkę aby móc nagrywać swoje podniebne akrobacje i podziwiać widoki pleneru :faja: Przyuczam się na tych modelach do "zabicia" aby móc w końcu ulotnić swoją piękną makietę Cessny 182 - 1600mm :faja: Myślę że w następnym tygodniu wrzucę film FPV - z lotu ptaka do tego postu :faja: Ps. Co do B17 z Cyber Fly przykuł moją uwagę dla tego że uwielbiam tego typu makiety :wink: Pozdrawiam i dziękuję za jakąkolwiek pomoc i porady 8)
marek rokowski Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 no hej Thonni tak jak Ci pisałem - Twoje relacje: super! przebieg i jakosc budowy - super! sam zestaw Marka z CyberFly- pierwsza klasa w konkursie na budowe ESA mialbys pewnie medalowe miejsce GDYBY... nie fakt ze z góry zakładasz że to nie model do ESA - stad moja uwaga. jeśli prezentujesz budowę modeli w tym dziale (a z racji poziomu który prezentujesz- zachęcam Cie do tego i to bardzo) staraj się dostosować modele do regulaminu. Powoli zaostrza się egzekwowanie regulaminu na zawodach, starajmy się więc trzymać porządek także na forum;) Nie każdy model warbirda z pianki to ESA jeśli model nie ma być ESĄ - trafniejszym działem będzie dział: Parkflyer, slowflyer,shockflyer" (do 1m rozp, trenerki, akrobatki etc) lub dla większych sztuk "modele średniej wielkości" - w dziale modele elektryczne" co do B17 ja bym ja wkleił w "Modele wielosilnikowe i łodzie latające" powodzenia, czekam na ciąg dalszy Twoich modelarskich działań
Tochy Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 Yep, Marek ma rację ;D Yep, Japim też... ;D
Thonni Opublikowano 28 Września 2011 Autor Opublikowano 28 Września 2011 Efekt wielorazowych lądowań na twardej glebie :ble: A tu z Kawasaki KI 61 :faja: Ciąg dalszy nastąpi jak tylko dostanę kamerkę i opublikuję pierwszy filmik z lotu ptaka :faja: Pozdrawiam
rudolfik Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 Podepnę się pod temat, bo wymieniłem kilka PW z autorem, a być może odpowiedzi, które otrzymam przydadzą się innym. Dzisiaj oblatałem maszynę z tematu (moja ma skrzydło z 5 elementów). Mam takie pytanie, czy wasze modele przy zaciąganiu steru wysokości mimo dużej prędkości mają tendencję do "przewalania" się na skrzydło? Zaczyna iść do góry i po chwili robi ala korkociąg. Dałem expo i zmniejszyłem wychylenia - trochę pomogło, ale może jest na to inny sposób? Poza tym, model stabilny w locie i sterowny. Jestem przed malowaniem, więc jak już go "ozdobię", to może wrzucę fotę
sebamor Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 Model zrywa ci strugę. zaokrąglij krawędź spływu SW.
rudolfik Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 Krawędź spływu jest fabrycznie ścięta (zwężona) i ma ok 1mm grubości na końcu. Chyba, że problemem może być statecznik pionowy, który nie był zaokrąglony (ścięty)?
Rekomendowane odpowiedzi